Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

hallo Janneke,
welkom hier. Ik ben hier eigenlijk ook illegaal. Heb afgelopen donderdag mijn curretage gehad. maar schreef wel met wat meiden van hier bij de januarimama's. Als dit topic vol is, gaan we voor een andere naam, dan durven er misschien meer anderen aan te sluiten.
Ik heb je toegevoegd aan het schema. Je eisprong en NOD maar even gegokt net als ik bij mezelf en Charlie heb gedaan.
groetjes
Patricia mama van Bas*

Naam      

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd

Joanna
1 juni
?
?
2e
?
30

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest
30

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e
31 juli
?

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen
33

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen
32

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?
Janneke
7 juli
4 augustus
18 augustus
1e
geen
28?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30
Charlie
11 juli
8 augustus
22 augustus
1e
?
?

Hoi meiden,

Ik heb even mijn NOD aangepast in het lijstje en mijn leeftijd erbij, ik ben 33 en word in november 34. Ik zie dat we allemaal dicht bij elkaar zitten qua leeftijd!

Wat moest ik lachen om dat buitenzwembad verhaal, wat een leuk forum is dit toch. Ik blijf altijd 10 minuten liggen met knieen omhoog. Benen in de lucht lijkt me wat oncomfortabel!

Ik heb al een paar dagen het gevoel in mijn buik  dat ik ongesteld moet worden maar tot nu toe niets dus ik heb hoop. Fijn om  van Miep  te horen dat je dat gevoel ook bij een zwangerschap kan hebben!

Ik ben nu wel voorzichtig met wat ik eet: niet teveel koffie en gewoon zo gezond mogelijk. Alcohol drink ik nooit dus dat is makkelijk!   Sporten durf ik niet tijdens de zwangerschap.

Voor een nieuwe naam voor ons clubje vond ik 'hopend op een  voorjaarsbaby 2009" het leukst.

Ik moet weer verder helaas, ik kom vanavond nog een keertje kijken!

Naam      

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Joanna
1 juni
?
?
2e
?
30

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest
30

Marijke
17 juni
6 juli
19 juli
1e
31 juli
33

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen
33

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen
32

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Janneke

7 juli

4 augustus

18 augustus

1e

geen

28?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Heb beetje gesnuffeld op Internet en zie dat het draderige slijm een dag of 2/3 begint vóór de eisprong, weet iemand daar meer vanaf? Tis pas echt sinds vanmorgen namelijk dat draderige...  Heb wel apart gevoel onderin mn buik (geen echte pijn) maar misschien verbeeld ik me dat?  Wanneer klussen? Morgenavond dan maar weer? Tis geen straf hoor.... Helluuup!

@ Pat: tip: kopieer de tekst voordat je deze wil plaatsen, ben m ook al vaak kwijt geweest (error) en dan is het wel fijn als je alleen maar hoeft te "plakken"...
Heftige job trouwens....
Kan me voorstellen dat het extra pijn doet dat jullie zo;n warm en veilig thuis hebben en dat zij "zomaar" kinderen op de wereld zetten!

@ Marieke: heerlijk 2 frikadellen!! MMmmmm! Kan idd best dat je zwanger bent, heb je anders ook zo'n trek in die frikadellen? ;-)

@Janneke: welkom... Tuurlijk hoor je hier gewoon thuis, klets gezellig mee. Veel sterkte; heb net je verhaal gelezen en tis ook allemaal erg verdrietig; je wereld stort even helemaal in!
we hebben dezelfde naam maar ik blijf anders wel doorschrijven onder dezelfde naam (Jannie ipv Janneke) en in t roze. Anders wordt het verwarrend. ;-)

@Marijke: voor jou nu ook spannend, wie weet wie weet.....  Aan de  hand van wat is je NOD nu opgeschoven?  

Ik vind bezige bijtjes wel erg toepasselijk: actief & gezellig!
Of: "bezige bijtjes die hopen op voorjaarsbaby 2009!"

Naam      

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Joanna
1 juni
?
?
2e
?
30

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest
30

Marijke
17 juni
6 juli
19 juli
1e
31 juli
33

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen
33

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen
32

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Janneke

7 juli

4 augustus

18 augustus

1e

geen

28?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Hey ladies,

@ janneke 2: welkom hier. Al is de aanleiding niet zo leuk. Het is hier wel gezellig. Er passeren heel wat geweldige termijn de revu. We hebben het over:
- ongi
- NOD
- RD willen we niet zien
- slijm gymnastiek
- draderig of niet
- klussen
- paasei
- ovutesten
etc.................. Ik moet zelf vaak lachen!  Dit topic  zal je vast helpen.

@ allemaal: ik ben einde van de middag erg geschrokken: wat bruinachtige slijmerige troep in mijn onderbroek. HELP wat is dat....komt mijn ongi eraan?? Voel geen ongi pijn. O jezus. Ik baal stevig. Moet maar rustig afwachten. Kunnen jullie me antwoorden geven???

Grtz Linda

@ Linda: Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van dat bruine slijm. Het zou inderdaad kunnen betekenen dat je ongi eraan komt. Maar als je wel zwanger bent, kan het ook zo zijn dat er gewoon nog wat oud bloed uit komt.
Oftewel, zoals bijna alles, zou dit kunnen zeggen dat je ongi wordt, maar het kan ook betekenen dat je het juist niet wordt.
In ieder geval voel je je nog niet ongi. Hopelijk is dat een goed teken. Toch weer afwachten.....
Vervelend voor je, maar ik hoop met je mee dat het niets is.

@ Janneke 2: Welkom meis. Natuurlijk mag jij ook gewoon met ons meekletsen ook al was je mk dan in juli. Dat maakt toch niets uit, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Zoals Patricia al zei, zij had haar mk ook in juli. En Linda had 'm al ruim voor juni. Het gaat erom dat je hier je verhaal kwijt kunt. En wie weet leer je nog wel wat dingen die je nog niet wist. Ik ben hier in ieder geval al heel wat wijzer geworden.
Sterkte in ieder geval de komende tijd.

@ Patricia: Jeetje, da's inderdaad lastig werk. Dat lijkt me sowieso al heel moeilijk om te doen en als je dan zelf graag kinderen wilt en het lukt niet, terwijl je weet dat een kindje het bij jullie heel goed zou hebben, dan is het wel extra zuur.
Hopelijk vind je snel weer de energie en de zin om die kleintjes die het niet zo goed hebben getroffen weer te helpen. Wel heel moeilijk zeg.

Linda,

Maak je nog geen zorgen, zolang het geen rood bloed is is het nog geen ongesteldheid. Bruin bloed is oud, en slijm/afscheiding komt vaak voor in het begin van een zwangerschap dus dat kan gemengd zijn met het oude bloed.

Wanneer ga je weer testen? Heb je een extra gevoelige test? De goedkoopste bij de Kruidvat (ik geloof 5 euro voor 2 testen) schijnen heel gevoelig te zijn.

Success ermee en ik hoop dat je snel twee dikke vette strepen op je test ziet!

Wel heel spannend Linda, ik vind het vervelend om te zeggen, maar bij mij begon het eergister dus ook met wat bruinig slijm met sliertjes erin. Het is nu wel echt doorgezet en ben dus echt ongesteld.
Maar kan me idd ook nog herinneren dat een innestelingsbloeding ook wat bruin/roze slijm kan zijn... oftewel zoals gewoonlijk weet je eigenlijk niks en moet je afwachten!

Nog even een kort berichtje.... ben helemaal super moe, lampje is uitgegaan dus kruip mn bedje in.... even gauw hier kijken....

Oei Linda spannend!!!! Ik hoop t goede voor je!!!! ik denk aan je en blijf duimen!!

J(jannie)anneke, ja van dat slijm duurt 2/3 dagen en meetsla de dag dat je te meeste slijm hebt is dag voor je ei... veel klusplezier!!

Janneke, welkom hier meis!! he balen dat ook jij hier moet komen kletsen!!! T is niet niks een miskraam.... Maar ondanks het verdiet hebben wij t ook leuk met elkaar en hoop dat jij dat ook gaat vinden!!!

tis even kort, maar ik kruip erin,
Morgenmiddag weer werken daarvoor nog weg dus druk dagje!!

Slaapse allemaal!!

Knuf,, Marieke

Terug
Bovenaan