Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Joanne balen meid!!! Maar alles werkt weer, das wel fijn en op naar de volgende ronde en er dan flink op los klussen, maar kan me voorstellen dat t wel ff moeilike en dubbel is!!

Goedemorgen,

@Linda: hoe is het er nu mee? Hoop voor je dat het loos alarm was of een innestelingsbloeding en dat je ongi gewoon niet komt....

Nou ik vrees dat mn rek-en strekoefeningen gisterenochtend mogelijk gemaakt werden door het klusgebeuren van de avond ervoor.... Balen! :-(
Vanmorgen was mn rapportcijfer namelijk een 1.... Geen draad van te trekken! Dus dan gaan we gewoon door waar we mee bezig waren voor wat betreft klussen. Had gister wel een opgeblazen gevoel maar goed, ik weet t (wederom) ook niet...

Heb gister heerlijk avondje gehad. Om 19uur massage door masseur bij de sportschool (gaat nu iets beter met mn nek en schouders), daarna gesport en thuis even lekker onder de zonnenbank gaan liggen.

@Joanna: wat is je cyclus meestal? Kijk maar dan kun je onderstaand schema knippen, plakken en invullen. Dan is ie weer compleet.

@Marieke & Marijke: voor jullie is de NOD in zicht!!!

groetjes allemaal en een fijne dag....

Naam      

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd

Joanna
1 juni
?
?
2e
?
30

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest
30

Marijke
17 juni
6 juli
19 juli
1e
31 juli
33

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen
33

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen
32

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Janneke

7 juli

4 augustus

18 augustus

1e

geen

28?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Goedemorgen,
Had gister geen tijd om te reageren helaas en nu ook erg druk op het werk. Eind van de middag / vanavond lees ik weer even en reageer ik weer!
Ben nog steeds niet ongi. Tis een beetje onbestemd wat er uit komt. Zou in de verste verte wel eens wat bruine sliertjes bij het slijm kunnen zijn, maar erg duidelijk is het niet. Dat is al sinds dit weekend zo!! Irritant. Als ik dan toch ongi ga worden, waarom dan niet nu gelijk??!!
Groetjes Laura

Naam      

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Joanna
1 juni
?
?
2e
?
30

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest
30

Marijke
17 juni
6 juli
19 juli
1e
31 juli
33

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen
33

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen
32

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Janneke

7 juli

4 augustus

18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Goedemorgen dames,

Heb even een vraagtekentje achter mijn leeftijd verwijderd, want ik ben toch echt 28 ;-)

Vandaag weer aan het werk na een week in de ziektewet. Ik werk op een kinderdagverblijf (best wel dubbel), maar ik voel dat ik er wel weer sterk genoeg voor ben om te gaan werken. Het geeft ook een stukje afleiding en ik heb de miskraam ook al wel een plekje gegeven (denk ik). Het kan zijn dat ik er door terugvalletjes achter kom dat dit niet zo is, maar mijn collega's weten ervan dus dan geef ik dat gewoon aan.

Wat mij trouwens nog opviel bij de laatste controle bij een hele nuchtere gynaecoloog: Zij wist me veel dooddoeners te melden waaronder: Ach meid, je bent nog jong en je hebt al een kind, dus ik zal me geen zorgen maken. Goed bedoeld, denk ik, maar daar heb je zoooo NIKS aan! Zeg dan liever niks, want daar kan ik niks mee. Het voelt dan alsof ik me zou aanstellen.
Hebben jullie hier ook ervaring mee?

Fijne dag!

Hey dames,

Ff snel, heb straks wel meer tijd om jullie te schrijven.
Het is (nog?) niet doorgezet. Heb nog niet getest. Morgen proberen als het rustig blijft.

Liefs Linda

Laura en Linda: vreemd allemaal zeg... spannend! Wat is iedereen toch onzeker, wisten we maar ietsie meer.... En idd: als t een ongi is, kom dan maar door!

Janneke: ik ken dat wel ja. Bij mijn laatste controle voor de curettage zat ik verdoofd naar t fotootje te staren en ik zei: "goh, tis 2,1 cm" waarop de arts-assistent zei: "tja, is net niks he?!" Ehmm... voor mij wel, muts!! Verder heb ik gelukkig alleen maar positieve ervaringen met mijn vk en het zkh, maar soms zijn ze zooo tactloos!

Groetjes

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Joanna
1 juni
+/- 2 aug.
+/- 17 aug.
2e
al geweest
30

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest
30

Marijke
17 juni
6 juli
19 juli
1e
31 juli
33

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen
33

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen
32

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Janneke

7 juli

4 augustus

18 augustus

1e

geen

28?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Ik heb niet echt een regelmatige cyclus (ook dat nog) maar gemiddeld is het ongeveer zo...

Net weer eens naar het toilet en ik geloof dat de ongi nu gaat komen.
Het is alleen heel slijmerig met rood. Bij normale ongi is het meer 'vloeibaar' bloed als jullie begrijpen wat ik bedoel .
Laat ik dan nu het lijstje maar alvast gaan invullen ervan uitgaande dat dit mijn 1e ongi dag is....een cyclus van 25 dagen heb en m'n ei 14 dagen ervoor....
Zo was het nl. voor mijn miskraam.
En dan gaan we nu naar ronde 2. Heel gek, maar eigenlijk ben ik  helemaal niet teleurgesteld dat ik ongi ben geworden. Net alsof ik nu pas weer overnieuw kan beginnen omdat deze periode zo vreselijk onduidelijk was met ei en NOD. Hopelijk is nu straks alles weer op regel!!

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Joanna
1 juni
+/- 2 aug.
+/- 17 aug.
2e
al geweest