Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Goede middag dames,

@ Laura: Goh, bij jou is het nu dus zo'n beetje hetzelfde als bij Linda. Spannend. Hopelijk stopt het snel en volgt er een plustest.
@ Linda: Nog steeds niet doorgezet dus. Dat is gunstig. Maar ik kan me wel voorstellen dat je nu liever of helemaal niets meer hebt of anders maar gewoon ongi wordt. Die onduidelijkheid en het niet weten hoelang het nog onduidelijk is, dat is zo vervelend.

@ Janneke(Chris): Fijn om te horen dat je de mk een beetje een plaats hebt kunnen geven. Er zullen vast nog wel wat moeilijke momenten volgen, maar dat is ook niet erg. Heel normaal lijkt me. Wij (de rest van de groep hier) hadden en hebben dat in ieder geval allemaal wel. Maar het wordt langzaam beter en je zult zien dat je aandacht over een tijdje steeds meer ligt bij het weer zwanger proberen te worden en steeds minder bij de zwangerschap die er niet meer is.

@ Patricia: Hoe is het nu met het bloedverlies en de klonten? Hopelijk is het allemaal een beetje tot rust gekomen.

@ Jannie: Balen, he, dat het weer terug is naar een 1? Ik had datzelfde eerder deze week eigenlijk ook. De ene dag dacht ik dat ik al behoorlijk kon rekken en een dag later was het niets meer. Bij mij heeft dat waarschijnlijk ook aan het klussen gelegen. Vandaar toen ook mijn vraag over hoe je nou weet wat van jou is en wat van je man. Het blijft allemaal erg vaag. Maar inderdaad, gewoon maar weer doorklussen en afwachten.
Dat wachten vind ik nog niet het vervelendste, maar niet weten hoe lang je nog moet wachten, dat vind ik wel zwaar irritant. Maar ik ben bang dat we daar niets aan kunnen doen.

Manlief moest deze week muisjes kopen. Die vinden we lekker voor op de boterham. Hij haalde meteen twee pakjes, één met rose en één met blauwe muisjes. Op mijn verbaasde blik antwoordde hij dat hij niet de indruk wilde wekken dat hij voorkeur voor een jongen of een meisje heeft. Dus had hij maar 2 pakjes meegenomen. Schatje, he?

Hey,

Laura: toch ongi dus. Ik wordt gek van onzekerheid. Geen ongi en geen + test (toch net 1 gedaan). Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Als ik uitga van eisprong vrijdag 4 juli (vanwege 2 streepjes op ovutest) en gelukkig toch geklust dan zou het mogelijk zijn dat mijn NOD morgen is (18 juli) Dus zaterdag pas weer testen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hoe ist janneke 2?? (ik noem je ff zo omdat we ook een janneke/jannie hebben.

Hoe ist met de andere dames/slijm/rekoefeningen hihihi etc......... Jullie eieren of NOD's komen er ook aan.

Nog ff en deze topic is vol. Ik ben bang dat ik het op vakantie niet kan bijhouden. Zal lastig zijn om niet mee te kunnen kletsen, maar mssn ist ook wel ff goed om afstand te nemen. Ik ben er VEEL te VEEL mee bezig. Ik klets in elk geval tot zaterdag mee, dan even 3 weekjes time out. Als ik terugkom verwacht ik allemaal + testen bij jullie...........Aan jullie inzet zal het niet liggen. HIHOHi.

Grtz Linda

Hello,

Laura wat baaaalen!!! He, s.h.i.t........   Kan me voorstellen dat het ook wel een opluchting is, nu kan je er toch n beetje van uitgaan dat er weer ritme in komt en dat had je nu natuurlijk niet. Korte cyclus trouwens, lijk me best fijn! En wie weet brengt de vakantie je wel geluk met ei en NOD!!!

Janneke 2: hoe was je eerste dag werken weer gegaan?

Ben trouwens sowieso benieuwd naar mn eerste menstruatie, je hoort wel eens dat die veel heftiger / smeriger (?) is dan wanneer je aan de pil bent. Met de pil was ik ook al wel dag of 6 ongesteld, dusss....
Ja Miep, lastig berekenen zo, maar mss heb ik mn ei al lang gehad, voordat ik de oefeningen deed, kan ook natuurlijk. alles kan....

Linda: spannend!!! Ik blijf duimen hoor!
Hmm 3 weken vakantie, we zullen je missen! Maar je gaat zaterdag dus al.... Zoals we in Braboland zeggen: gaaf! En anders kom je toch heeeel af en toe even spieken? Kzou bijna zeggen geef me je nummer dan sms ik als er ontwikkelingen zijn! ;-)  

Heb het lijstje even aangepast op datum van NOD met de naderende NOD's met een kleurtje!

Groetjes

MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest
30

Marijke
17 juni
6 juli
19 juli
1e
31 juli
33

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen
32

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli

4 augustus

18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Hoi hoi!!!

Even een kort berichtje, ben op t werk en vandaag wel druk!! gelukkig das beter als gister toen het zo rustig was.

Linda dus nog niet echt duidelijkheid..... blijft dus spannend...

Laura jij dus toch ongi?? had je dat verwacht???
Je zei niet al te teleurgesteld te zijn... dat is wel fijn!!!

Janneke geen idee of ik zwanger ben maar die frikandellen waren erg lekker, nou lus normaal ook graag een keer een patatje hoor, alleen nu... geen idee ff zin!!

Miep wat schattig van die muisjes van je man!! Lief!!!

Janneke(chris) kan me voorstellen dat je niet op zulke opmerkingen van een gyn zit te wachten, mijn vk was ook zo, tja loze opmerkingen...

De rest weet ik niet meer ga weer gauw verder!! Werk zat!!

Hier alles rustig.... ongigevoel zo goed als weg nu dus geen idee, we blijven rustig wachten!!

greetz!!

heb net op

www.sensitest.nl

3 extra gevoelige zwangerschapstesten besteld, die je 6 dagen voor NOD kunt gebruiken. Nu nog niet nodig maar misschien / hopelijk ergens de komende weken / maanden wel! Vorige keer wist ik het al zooo snel en was er geen test die mijn gevoel op dat moment kon bevestigen, nu misschien wel.
Kweet het, misschien tikkie overdreven maar toch....

haha j)annie)nneke lekker toch!!!!!
moest er wel omlachen....
En ik hoop dat je ze gauw kan gebruiken....
ik heb ze nog niet in huis!!!hihi verwacht nog steeds een ongi... maar als ie uitblijft dan test ik niet voor volgend weekend......

@ Jannie: Groot gelijk dat je die testen hebt besteld. We moeten al steeds zo lang wachten overal op en als je dan net als vorige keer zo snel het gevoel hebt dat het raak is, dan is het wel zo fijn dat je met zo'n test eens een keer een aantal dagen minder lang hoeft te wachten.
Op dit moment heb ik zelf het idee dat ik eerder pas ruim na m'n NOD test dan ervoor al. Net als Marieke geloof ik. (toch?).
Maar dat zeg ik nu, terwijl ik nu eerst mijn eisprong nog moet krijgen. Ik weet ook niet hoe ik ga reageren. Misschien dat ik tegen die tijd mijn geduld ook niet meer kan bewaren.
En voor de prijs van die zwangerschapstesten hoef je het ook niet echt te laten. Bij sensitest zijn ze erg goedkoop, vind ik. De 'gewone' testen daar kun je geloof ik ook al vlak voor je NOD gebruiken.
Maar goed, daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken. Eerst m'n eitje hebben.
Desondanks, April lijkt me een mooie maand om 2 kindjes aan de Brabantse bevolking toe te voegen.....

Terug
Bovenaan