Hello!
Denk dat ik er morgen ook maar een testje tegen aan gooi, haha! Helaas zijn we overdag niet samen dus mocht het + zijn dan is dat jammer, vond ik de vorige keer ook niet leuk maar liever in t weekend dan doordeweeks. Anders wo of do nog n keer (als de ongi er nog niet is) en anders vraag ik of ze donderdag een echo maken.
Ik laat het morgenvroeg iig even weten voordat ik wegga. Wordt geen Rotterdam, de voorspellingen zijn niet best, dus denk dat we lekker Den Bosch ingaan.
Mn ei, zou ook fijn zijn, maar mn slijm werkt dan totaal niet mee de laatste dagen (wit-creme-achtig nog steeds) en de pijn heb ik nu nog steeds n beetje. Maar goed we will see!
@Patricia: oef das wel een tegenvaller dat sporten! Ga je nu lid worden? Tis idd duur. Ik betaal € 66 per maand maar daardoor ga ik wel 2 keer per week. Ik was even bang dat je bedoelde dat nu ineens bleek dat het zaad niet super was. Maar idd: 3 keer spontaan zwanger lijkt me positief. Nu moet het - bij jullie zeker! - goedgaan!
Wij gaan ook BBQ-en vanavond, gezellig met onze buren-vrienden. gezellie! Nu al zin in, jammie!
Laura: die bultjes had ik de vorige keer ook idd (klieren van Montgomery heten ze)maar heb dus niet opgelet of ze weg zijn geweest, volgens mij wel.
geen idee of die Kruidvast-testen nog gevoeliger zijn, heb t ook gelezen ja.
Ik ben ook van de literaire thrillers en de chicklits! Tijdschriften zijn ook leuk, vooral Mind, Linda., Living. Sudoku vind ik ook leuk, vooral op de wc en in t vliegtuig. Haha! Fantasyboeken en films vind ik niet leuk, zodra het echt onwaarschijnlijk is vind ik t niet meer leuk.
Miep: bijna vakantie! Volgens mij gingen jullie wrs niet weg, maar hoe dan ook veel plezier.
Linda: hoe is ie? Denk dat je je al hebt kunnen beheersen anders hadden we je vast al gezien hier. Lekker vakantie vieren!
JannekeChris: kan best zijn idd dat je zwangerschapshormoon (vd vorige keer) nog in je lijf zit en daardoor een vertekend beeld geeft? Aan de andere kant: kan best zijn dat je ei al geweest is, tja wie zal t zeggen! Ik ken je gevoel hoor, ben ook zo onzeker als de pest en bij alles denk ik: is het mn ei, word ik ongi of ben ik zwanger????
Het enige dat we kunnen doen is: wachten.... Wanneer ben je eigenlijk weer begonnen met klussen na je miskraam?
Zag gister BabyBoom op tv, dan zie je die puncties en slecht-nieuwsgesprekken voor degenen die bezig zijn: poeweej moet er niet aan denken! Kijk er nu heel anders naar dan jaar terug, toen heb ik t aantal keertjes met half oog gekeken, nu vond ik het rete-interessant! ;-)
Hierna nog 17 berichtjes: Dit weekend moeten we over dames!! Zullen we afspreken, dat we in het laatste berichtje zetten: zie vervolg in forum "we gaan ervoor part 1"? (en zo dus ons forum ook noemen haha)
Miep: zie nu idd dat je niet weggaat. Schotland: ben wel benieuwd wat dat was. Teambuilding? Foto's deden me denken aan mijn ontgroeningsweekend in 1997 in Appelscha, haha!
Fijne avond ladies!
groetjes Jannie
Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd
Marieke
12 juni
5 juli