hoi hoi,
nou weer heel wat te lezen gehad. Dacht eerst, ik reageer nog niet, maar ja dan kom ik morgen helemaal niet meer bij!
Jannie, wij klussen nu niet om de 2 dagen, dat kwam niet zo uit. Heb zelf wel een planning in mijn hoofd hoor. zo-avond, wo-avond, zat-ochtend en weer opnieuw. Dan zit er ook niet heel veel tijd tussen. Als het zo uitkomt, verwissel ik de woensdag door di en do, maar ja dat ligt aan de energie van vriendlief.
Ik wil Les Mis ook graag zien. Maar eerst die zomer maar door. Ben in die zin ook wel wat huiverig geworden. Heb Ciske nog gezien met Bas* in mijn buik. Na zijn geboorte zat ik al snel bij Tarzan. Daar heb ik dus alleen maar zitten janken. Het begin is al zo fout met het apenkind dat vermoord wordt en de ouders van Tarzan. Tsja dat is niks als je net je kind verloren bent. Maar goed, ik zat heel de tijd, misschien valt het straks mee. Dus niet!
Ik heb ook onrustig geslapen vannacht. Gek, want overdag wordt ik toch weer steeds actiever, dus verwacht je dat je beter gaat slapen. Maar ik moest om 3 uur piesen en heb toen tot half 6 wakker gelegen ofzo...
Marieke, mijn leukste musical is Mama Mia. Maar ik heb er al zo ongelofelijk veel gezien, dat is niet normaal. Ben begonnen bij De Phantom of the opera, en heb daarna zo goed als alle grote musicals gezien. Zeker die in Scheveningen, maar daar woon ik dicht bij. Maar ook in Utrecht ben ik bij alles geweest. En dan ook nog wel eens in andere theaters.
Je houdt alles trouwens wel lekker spannend hier. Je test die je zaterdag pas gaat doen, je school waar je volgende week pas wat over weet (en wij dus ook, hihi)
Super he het weer zo, ik denk dat ik me volgende week nog niet beter ga melden als het zo blijft. Zou me een beetje gek zijn, haha. (kon het maar)
hoi mama13, ik ken je al een beetje van het verlies en verdrietforum. Balen zeg dat je in de MMM zit. Al is het super dat het bestaat. En 5% is niet echt veel natuurlijk, al heb je bewezen dat het kan en dat moet wel goed voelen!
Bij ons is gebleken dat het zaad van vriendlief minder goed is. Maar geloof dat dit toch wel redelijk een momentopname is. Maak me hier aan de ene kant zorgen om, maar als het een momentopname is, heeft dat ook geen zin.
Laura, nou ik ga er ook mee beginnen. Vanavond heb ik mijn 1e groepsles in de sportschool. Het is een proefles, dus zit ik nergens aan vast. Ben benieuwd hoe ik het vind.
Irritant he bij die maandfora dat iedereen zich in zijn eigen lijntje voor moet stellen enz. Net of je anders niet opvalt ofzo.
Ik ben ook echt een leesfan, twee boeken mee op vakantie is niks voor mij. Ik had er 6 bij me afgelopen vakantie (3w) en dan ook nog een tijdschrift of 8. En dan moet ik nog voorzichtig lezen ook. Want sommige boeken grijpen met zo, die kan ik in 1 stranddag uitlezen.
Qua leeftijd is 33 inderdaad niet oud voor een kind, gezien de inzichten van de gyn enz. Maar ik denk dan, tsja maar de wens is meer dan 1 kind. Wat als het lang duurt, dan wordt je wel steeds ouder....Maar ja, je hebt zeker nog 7 jaar...
Dank je voor je complimenten over de site van Bas* Dat is echt mijn ding, vriendlief bemoeid zich daar niet mee, maar ik kan zo lekker van me af schrijven.
Ik heb trouwens al naar je gemaild, kom maar op met die webpagina's🙂)
Miep, dat verhaal over die tweelingen heb ik nog nooit gehoord. Bijzonder zeg. Hopenlijk ben je snel zwanger en wil je met je moeder over dit verhaal praten. Ben nu wel benieuwd hoe het gegaan is. (haha achterop die fiets, en dan het kistje dicht en keihard rijden over keien, heerlijk die inzichten van een kind)
Yoshua, die narcose is mij erg meegevallen. Ik vond het wachten van tevoren erger. We moesten om half 9 in het ziekenhuis zijn en ik werd om 11.15 naar beneden gebracht ofzo. Toen had ik al 2 paracetamol gekregen en een soort slaappil. 'Beneden' was er geen rekening met mij gehouden om in een ruimte me de narcose te geven, dus dat deden ze meteen in de operatiekamer. In de ene hand ging het infuus, aan de andere gelijktijdig de bloeddrukmeter, er werden hartslagmeters op mijn borst geplakt, een zuurstofmeter om mijn vinger geklikt en toen kwam er al een kapje voor mijn mond. Ze zeiden dat het alleen zuurstof was, maar ik betwijfel het. Ik heb mezelf ook niet weg voelen zakken, ik was gewoon in 1 klap weg. Haha ze gingen de dokter nog halen, zodat ik die kon zien, maar die was mooi te laat...En dan wordt je alweer wakker gemaakt, zonder dat je iets gemerkt hebt. Ik lag zelfs alweer in een ander bed. Dat je dat niet kan merken, echt gek. Ik had ook een slang in mijn keel gehad, voor de beademing geloof ik. Dat merkte ik wel aan mijn keel. Maar als ik geen last van mijn keel had gehad, had ik dat niet geweten. Het was het 1e dat ik zei toen ik wakker moest worden, mijn keel doet pijn. (nou ja pijn)
Wij hadden trouwens ook vlak voor de vakantie een echo, waarop geen hartje/vruchtje te zien was. Dus ook het maandverband maar in de koffer gegooid, extra goed de verzekeringsgegevens opgezocht en die avond toch op vakantie gegaan (italie, oostenrijk). Meteen het ziekenhuis in de omgeving opgezocht. Maar ik had al een miskraam gehad en die was voor zover mogelijk positief verlopen. Dus daar ging ik nu ook vanuit. Maar buiten wat licht bloedverlies, kwam er niks. In de laatste week had ik ook zoiets, als er nu nog wat gebeurt, ga ik ook niet meer hier naar een ziekenhuis, tenzij het echt fout lijkt te gaan.
In ieder geval succes maandag. Ik hoop dat je bloedverlies snel afgelopen is. Ik zit nog steeds met de laatste druppels, maar die blijven toch steeds komen.
Janneke(Chris), zou het niet heel erg snel zijn als je bij die 1e ovutest al aan het eind van je eisprong zat? Of valt dat wel mee. Er zijn er hier meer met een korte cyclus, dus het kan wel.
liefs
Patricia mama van Bas*
Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd
Marieke
12 juni
5 juli