Hallo dames, goedenavond,
Ik heb inmiddels al wat websites/hyves bekeken. Leuk hoor, om nu te weten hoe iedereen er uit ziet. Toch weer anders dan ik had verwacht. Gek dat je je daar dan een voorstelling van maakt en het blijkt anders te zijn!
Bedankt voor jullie complimenten over de foto's! We zijn erg zelf ook nog steeds erg blij mee. Ze zijn gemaakt door de nicht van mijn man. Dat maakte het ook wel lekker ontspannen. En de trouwambtenaar is de beste vriendin van mijn man's moeder. Vonden we zo leuk om bekenden daarvoor te vragen, en dat was het ook, maakt het gewoon een stuk persoonlijker!
Hoe is het nu met jouw borsten Janneke, jeuken ze nog steeds? En is je ongi al in zicht of denk je eerder zwanger?
Die stomme ongi van mij. Vandaag de hele dag bruin bloedverlies. Dat is toch oud bloed? Rara waar dat nu weer vandaan komt....
Maar we gaan vanavond mooi aan de klus, want het wordt weer tijd, over een paar dagen moet mijn ei er al weer zijn!!
Ben benieuwd naar het boek van Karin Slaughter. Grappig dat ik dan het 1e boek van de serie heb. Ooit bij ECI gekocht geloof ik. Lees niet zo snel, dus er staan wel meer boeken in de kast die ik nog niet gelezen heb.....
Ik zit nu heerlijk boven op het terras (als je de trouwfoto's bekijkt dan is dat aan de voorkant van het huis op de 1e etage met uitzicht over het water, zie mail). Af en toe komt er even een bootje de haven in varen, leuk. Verder erg rustig hier. Tis net zo'n vakantiepaleisje als het mooi weer is. We wonen hier dan ook met veel genoegen!!
Ik ben nog nooit naar een musical geweest. Het lijkt me erg leuk, maar manlief is helaas niet enthousiast. En het komt er daarom maar niet van. We gaan wel af en toe naar de schouwburg, bv. cabaret vinden we ook hartstikke leuk! Voor volgend jaar al kaarten besteld voor Javier Guzman en Theo Maassen.
Poe hee, ik ben vanmiddag in slaap gevallen toen ik thuis kwam en nu pas een uurtje weer wakker.... En ik wilde nog wel gaan zwemmen. Heb nu toch wel beetje spierpijn in mijn bovenbenen van het lopen gisteravond. Manlief is nog aan het werk, kan ieder moment thuis komen. Nou ja, morgen is er weer een dag om te sporten!
Hee Yosha, kan me voorstellen dat je opziet tegen maandag. Nee het is natuurlijk ook geen pretje. Ah je was gelukkig goed voorbereid op vakantie. Kraamverband mee was idd geen overbodige luxe als het was gekomen. Mijn collega en man (= mijn baas) hebben hun vakantie geannuleerd. Ze moet de 28e naar gyn.
Ondanks alles hebben jullie toch een lekkere vakantie gehad geloof ik zo te lezen. Gelukkig maar.
En neem wel even de tijd na maandag. Het is toch een operatie en je zou best eens behoorlijk moe kunnen zijn. Ik heb na mijn miskraam op de dinsdag de rest van de week nog vrij gehad en daarna een week halve dagen gewerkt. Was gewoon bekaf. Nu had ik last van bloedarmoede dus dat zal er ook wel mee te maken gehad hebben, maar toch. Heel veel sterkte maandag en neem je tijd!
Oef Janneke(Chris): om de 2 uren is je zoon wakker, dat is vaak, vermoeiend!! Zielig dat zo'n klein jochie dan zoveel last heeft en je kunt er niks aan doen! Vreemd met je ovu-testen. Gebruik ze zelf niet, dus geen idee hoe het zit.
Miep, wat een wonderlijk verhaal van je oma dat die eisprongen bleef houden. En ik zie het idd helemaal voor me, het babytje in een sigarenkistje achter op de fiets....
Zou ook heel benieuwd zijn naar het ware verhaal erachter, gauw zwanger worden, des te eerder kun je het vragen en hier vertellen :-D!!
Echt raar idee dat dat ook kan zeg!! Wist wel dat dit bij katten kan, maar bij mensen dus ook, het lichaam kan dus allerlei verrassingen in petto hebben!!
Heb jij nog een keer vakantie, lekker zeg!! Ik moet na morgen nog 3 weken werken en ik ben al aan het aftellen. Die laatste weken duren best lang nu er veel mensen weg zijn. Ik wil ook!!
@Marieke, ja ik kan me je onzekerheid wel voorstellen. Goed voorstel wat je hebt gedaan, geef je jezelf ook wat langer de tijd en de helft terug betalen als je niet voor die tijd weg bent, lijkt me geen raar bod. Je laat ons idd wel in spanning. Dit hoor je pas volgende week en zaterdag testen!! Ik ben erg benieuwd!!
Lekker die bitterballen tussen de middag, moet kunnen toch!! En wat jammer van je ijsje. Klinkt wel lekker die smaak, maar too much is niet fijn.
Patricia, grappig dat jij ook een schema in je hoofd hebt om te klussen. Ik ook hoor, vanavond, zaterdag, misschien zondag, anders maandag
)
Ik heb de mails ook aan jou doorgestuurd, dus kijk maar even!
En ook weer sporten dus. Ik vond het heerlijk, de laatste weken was ik er erg goed in om op de bank te hangen en me vol te (vr)eten..... Niet echt goed voor de lijn.... Niet dat ik echt ben aangekomen, maar wel wat een blubberbuikje. Ik ga er weer wat aan doen!!
Dus het zaad van je vriend is van wat mindere kwaliteit?? Maar je bent toch al 3x spontaan zwanger geraakt, dan valt het toch wel mee?
Mama Mia lijkt mij ook een grappige film, maar manlief is er niet voor te porren (wat gek haha). Wij hebben ook nog bioscoopbonnen liggen, ik zal wel eens een vriendin vragen of die zin heeft om te gaan.
Nou tot gauw maar weer, nog 1 dagje werken en dan weekend, ben er weer aan toe!!
Groetjes Laura