Goedemiddag,
Hihi, was vanmorgen nog zo moe toen de wekker ging dat ik ter plekke heb besloten om vrij te nemen (had geen afspraken en dan gaat dat vrij gemakkelijk). Heerlijk extra dagje vrij dus!!
Gisteravond nog lekker met manlief op terras gezeten, wijntje erbij (hij biertje haha). Het weer is hier nu wel een stuk minder helaas. Denk dat het niks wordt met bootje varen morgen als het zo blijft....
Tot nu toe is het gelukt met het klusschema :-D
En erg vaag met mijn ongi, we zitten nu alweer op dag 9 en het blijft maar wat bruin (de actie van gisteravond werkt daar waarschijnlijk ook niet positief bij haha, maar goed).
Nou ja, ik heb wel vaker last van bruin, had ik ook vaak toen ik nog spiraal had. Maar sinds die eruit is (aug 2007) was ik eigenlijk erg regelmatig ongi en amper bruin tussendoor. Grrrr als mijn cyclus nu onregelmatig wordt!!
Marieke je houdt ons goed in spanning, morgen is het zaterdag, wanneer ga je testen, 's morgens?? Jouw miskraam is nu al langer dan 6 weken geleden. Ik hoop het zo voor je dat je weer zwanger bent!!
Als de test negatief is, ja wanneer komt die ongi dan, irritant om niet te weten waar je aan toe bent!! Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik alweer ongi ben geworden. En ik had voor mijn zwangerschap ook al een korte cyclus en jij wat langer, dus misschien dat het daardoor komt dat het bij jou wat langer duurt?
Maar ik hoop gewoon dat jij zwanger bent en dat je daardoor niet ongi wordt!!
En Janneke houdt ons ook al in spanning!! Jammer dat al die symptomen op zowel zwanger als ongi kunnen wijzen en je dus niks anders kan dan wachten. Las op ander topic dat de Kruidvat-testen zeer gevoelig zijn, meer dan die van Sensitest??
Die bultjes op de tepels had je vorige keer ook toch....
Ik ben al jaren lid van ECI maar kan er nog steeds slagen. Mag dan van mezelf weer eens een boek kopen (we hebben al kasten vol). Manlief houdt ook erg van lezen. Kan ook supersnel lezen. Als we 3 weken weg gaan neemt hij minstens 10 boeken mee (van minstens 500 pagina's of zo, dus geen dunnetjes...). Er zijn weer een aantal boeken uit die hij graag wil lezen, maar mag hij van mij pas kopen als we weg gaan, anders kan hij ze niet laten liggen en zijn ze al uit als we met vakantie gaan. Hij houdt van fantasy boeken, daar ben ik niet zo van.
Ik hoef er maar 2 of 3 mee en dan een stapel tijdschriften en mijn Sudoku boekje. Daar ben ik ook aan verslaafd (ben inmiddels aangekomen bij 5&6 sterren). Oh ja en ook nog een Yahtzee spelletje, dat is ook leuk om in je eentje te doen.
Bij de Trekpleister heb ik laatst een reiseditie Triviant gekocht. Handig, zit geen speelbord bij maar een dobbelsteen dus neemt weinig ruimte in!
Qua lezen ben ik ook dol op die literaire thrillers, maar ook op van die chicklits zoals Gossip & Gucci, op de thrillers van David Baldacci of Khalid Hosseini (prachtig, vooral dat laatste boek Duizend schitterende zonnen).
Ja ben nog steeds aan de staalpillen. Moet ik nog wel een maand of zo slikken. Misselijkheid is gelukkig voorbij. Ik doe ze nu tijdens de maaltijd en niet op een lege maag, want dat trek ik niet, daar werd ik zoooo misselijk van.
Verder heb ik ook Roosvicee Ferro & Laxo, want die staalpillen werken wel verstoppend. Maar tot nu toe heb ik m'n darmen aardig onder controle met Rv Laxo, Activia en gedroogde pruimen. Nou ja en verder gezond eten en proberen goed te drinken (dat laatste is niet echt een sterk punt van mij).
Yosha, maandag is het zover. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Bij mij is het spontaan gekomen en ik hoefde niet gecuretteerd. Was ik aan de ene kant wel blij mee. Aan de andere kant, mocht ik het nog een keer meemaken, wat ik natuurlijk niet hoop, dan wil ik wel gelijk een afspraak maken met gyn voor curettage. Als het dan toch nog spontaan komt is dat mooi meegenomen, maar dat eeuwige gewacht....
Ik had last van bloedverlies en kreeg daarom een echo, dit was op woensdag. Vk adviseerde toen ook om te wachten tot het spontaan zou komen, maar moet zeggen dat ik er al vrij snel klaar mee was. Het kwam gelukkig op dinsdag los, bijna een week later. Toen ik eenmaal wist dat het niet goed was, mocht het van mij ook wel zo snel mogelijk komen. Helaas heb je dat niet in de hand.
Mijn collega weet ook al 2 weken dat het niet goed zit en moet maandag naar gyn voor intake. Die baalt als een stekker dat het zo lang duurt en ik kan het me voorstellen.
Knap van je dat je gister bij de Prenatal bent geweest om te shoppen. Dat had ik té confronterend gevonden. Dan was ik eerder naar de Hema of H&M gegaan om te shoppen. Vanmiddag dus naar Friesland voor het kraambezoek. Weten ze het daar van jullie?? En waar kom jij zelf vandaan?
Linda, die nu met vakantie is woont in Friesland en ik in Groningen. Ben ook opgegroeid in Friesland. En Janneke heeft er gestudeerd!
Brrrr dat gependel moet ik ook niks van hebben. Ben ook veel te bang, net zoals bij Patricia, dat er uit komt dat het nooit wat zal worden. Maar bij jou klinkt het goed dus. Hou die gedachte vast zou ik zeggen!!
Ja zou maar even zien hoe het gaat na maandag met werken. Goed naar je lichaam luisteren is geen overbodige luxe idd met zoiets. Ik ben blij dat mijn baas erg begrijpend is (hij is de man van die collega waar ik het net over had en het is bij hun de 2e keer dat ze een miskraam krijgen). Ik heb dan ook alle tijd gekregen.
Patricia, jouw nieuwsgierigheid dus ook bevredigd haha!! Ik vond het zo leuk om te kijken hoe iedereen er uit ziet!
Oef, dat sportuurtje klinkt niet fijn. Moeilijk om je er dan weer toe te zetten lijkt me. En sportschool idd duur. Ik heb een tijdje aan bommen gedaan in het buurthuis (bewegen op muziek hihi met ook bbb spieroefeningen erbij). Dat was toen best wel goedkoop. Jammer dat de meeste vrouwen wel wat ouder waren, maar gelukkig ook wat van mijn leeftijd. Misschien ideetje??
Wel een motivatie om je buikspieren te trainen als je al snel zo'n last had van je rug bij de zwangerschap van Bas*.
Voor mij dan ook wel goed, ik heb ook snel last van mijn rug.....
Klinkt toch best veel die 8 miljoen zaadcellen, maar 20 is dus normaal. Dus dat kan een reden zijn dat het langer duurt, wist ik niet. Wij hebben er nog geen ervaring mee. Al na ronde 4 was het raak, dus absoluut nog geen reden voor ongerustheid en de MMM. Is bij jou natuurlijk heel anders.
Weer genoeg geschreven, alvast een prettig weekend iedereen!!
Greetings, Laura