Miskraam

hallo lieverds,
daan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie damon.
een hele leuke naam trouwens.
ben blij dat alles goed gaat met jullie.
en nu nog wachten op marieke.
ik ben niet zwanger en a.s vrijdag wordt fred gesteriliseerd, dus mijn kansen zijn zo goed als verkeken.
zeg, ik heb me wel rot gezocht naar ons item. ik vond hem niet meer.
die nieuwe die allemaal hun verhaal kwijt moeten, die schrijven maar steeds onder een ander item en ik maar zoeken en zoeken.
ik geef jullie ook mijn emailadres.
viefbruls@hotmail.com, voor het geval dat we ons echt kwijtraken op dit forum.
daan, ik stuur je heel snel een kaartje en marieke, we horen het we he, volgens mij moet je nu toch al bevallen zijn, niet?
veel groetjes van vief.

Hallo meiden
hoe gaat het ermee???
EN vief hoe gaat het met je man???
Met ons gaat alles goed. Damon is geslaagd voor de gehoortest en hij is in 1 week 180 gram aangekomen. Morgen hebben we een drukke dag morgenochtend en morgenmiddag krijgen we bezoek. Maar ik ga weer doei groetjes Daan

he meiden daar ben ik weeer k heb ruim een week in het ziekenhuis gelegen nu is de toe stand wat stabiel en mocht ik nog weer naar huis en maaar hopen dat de bevalling gauw begint duim voor me please groeten mik

hallo mik en daan,
nou mik, ik duim mijn duimen blauw voor je, dacht dat hij of zij al geboren was.
ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je kleintje er snel is.
hoi daan, met fred gaat het nu weer beter.
was een zeer pijnlijke aangelegenheid.
ze hadden een verdoving in zijn ballen gezet en begonnen meteen aan de zaadleider te trekken, terwijl hij nog niet eens goed verdoofd was, dat deed dus flink pijn.
zijn zak was ook helemaal blauw, nu nog na een week.
nu moet hij over 3 maanden weer zijn handeltje inleveren en dan wordt er gekeken of er nog levende zaadcellen zwemmen.
spannend dus. wat fijn dat alles nu goed is met damon, lekker toch????
nou, ik ga weer ff verder, ga de kids ff verzorgen.
liefs vief enne mik.......zet hem op !!!!!

Hallo, He Mik waarom heb je in het ziekenhuis gelegen??? wat vervelend zeg. Ik wens je veel succes en hoop dat de kleine er snel is. Misschien is hij of zij er al. Jeetje Vief wat vervelend zeg allemaal bij je man. Ik ga weer Romée is aan het vervelen. Groetjes Daan

hallo dames,
hey mik, nog steeds niet geboren???????
toch zeker wel,he, anders wens ik je heel veel sterkte.
en daan....hoe gaat het met jouw kroost?
gaat het goed met ze?
met fred gaat het ook goed en met mijn kids ook.
meike wordt volgende week, de 8e alweer 2 jaartjes.
wat vliegt de tijd om, zeg.
ik moet weer gaan, bart is buiten gevallen, hij huilt, moet hem ff zijn schaafwond verzorgen.
doeiiiiiiiiiiii.

liefs, vief.

He hallo,
met ons gaat alles goed. Damon zit nu op flesvoeding voor hongerige baby's hij krijgt om de 3 uur 165 ml ipv 135 en nu gaat het beter. Hij slaapt van '22:00 tot half 7 sinds twee nachten erg lekker moet ik zeggen. snel gaat het he vief met die kinderen ik vind het met Damon al snel gaan al weer 7 weken hahahahahaha. Ik wens je een hele leuke dag. Wat heb je voor haar gekocht????
Ik ga weer doei Daan

he meiden we hebben een dochter ze is 29 juni geboren na een bevalling van 5 uurtjes het ging echt wel goed ze heet ellewieke en woog 3845 gram doordat ae in het vruchtwater had gepoept had ze een wat mindere start maar na wat zuurstof kwam alles goed de eerste dagen was ze erg missleijk ook dat is allemaal nu beter de borstvoeding loopt goed alleen het aanleggen is nog niet zo geweldig goed daar zal ik morgen even iemand advies voor vragen want het is wel fijn en makkelijk borstvoeding ik ga stoppen we gaan koffie drinken groeten marrieke

Terug
Bovenaan