Miskraam

Hallo Marrieke en Vivianne,
Ik ben gister 27 geworden, mijn man heet Richard en is 29 ons dochtertje heet Romee en is 9 mei 2 geworden. Ik ben ook aan het kijken om de laatste week van augustus naar Centerparcs te gaan maar ik vind het best wel duur. We zijn ook aan het verbouwen en de wintersport kost ook een hoop geld. Naar welk park ga je Vivianne???? Ik vind Centerparcs zo leuk met die kleine.
Ik ben heel erg moe en ik heb gewoon zin om er even lekker met z'n drieen tussen uit te gaan. Marrieke als je dit nog leest een hele fijne vakantie. Ik hoop dat ik morgen weer even kan kijken op internet maar ik moet werken en dan is het altijd best wel hectisch. Ik vind het wel gezellig zo met jullie. Iedere keer als ik naar boven loop ben ik al benieuwd wat jullie te vertellen hebben. Marrieke wat houdt die operatie in eigelijk???? Nou ik ga even wat drinken want ik heb het echt warm.
Doei groetjes Daan.

hallo daan en marrieke,
wat leuk dat je weer reageerde daan,
ik had je al een paar daagjes gemist hiero.
wij gaan naar centerparcs "erperheide".
dat ligt vooraan in belgie, dat moet een van de mooiste parken zijn en daar moet het meeste te doen zijn voor kids.wij gaan de 8e september en wij komen de 13e september weer terug.
een midweek is lang genoeg op zo,n park.
denk gewoon lekker aan julliezelf daan, lekker doen waar jullie zin in hebben, ff met zijn drietjes iets ondernemen.
als je centerparcs te duur vind, kijk je toch of je ergens een pensionnetje kunt huren of een paar daagjes naar de camping is ook leuk voor de kinderen, maar daar moet je wel van houden natuurlijk. ik vind zoiets te gek!!!!
lekker barbequen en mensen treffen, heerlijk toch?
nou, ik ga er weer vandoor, heb net nieuwe moderne vitrage gordijnen opgehangen, maar moet nog ff iets eraan doen, zie ik.
tot gauw alletwee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes vivianne

Hoi Vivianne, De Erperheide is onwijs leuk wij zijn er het weekend van vaderdag geweest. Het is voor de kinderen echt leuk hoor, Romee had het helemaal naar haar zin. We zijn nog even aan het kijken wat we gaan doen. Kreeg vandaag ook de bevestiging van de wintersport dus dat is ook geregeld. We gaan naar een hotel met alles erop en eraan. Ook kinderopvang dat vind ik ook wel lekker dan is Romee bijna 3, kan ik gewoon gaan skien wanneer ik wil. Alleen als ik dan zwanger ben niet. Maar dan hebben ze een groot gedeelte met sauna's en zwembaden. Nou ik ga weer even tv kijken. Doei groetjes Daan

hoi daan,
wat ben ik blij te horen dat de erperheide leuk is.
wij zijn laatst naar het vennenbos geweest en dat viel tegen, we zijn daarom ook 2 dagen te vroeg teruggekomen. wat lekker dat je wintersport ook geregeld is, dan heb je iets om naar uit te kijken. een vraagje, waar komen jullie eigenlijk vandaan?
ik kom uit limburg en ik woon sinds 4 maanden in nuth.
ik ben geboren in valkenburg(L).
nou, ik ga ff liggen, want heb krampen, ben namelijk ongesteld en niet zo zuinig.

groetjes vivianne

Hoi Vivianne, Meen je dat nou dat het Vennenbos niks is ik heb het net besproken voor de midweek van 1-9. Wat is er niet leuk dan???? Ik woon in
's-Gravenzande ben geboren in Arnhem en heb tot mijn 8e in Roermond gewoont waar mijn moeder vandaan komt. Mijn familie woont daar nog. Ik ga vandaag lekker naar een beautyfarm lekker luieren en ontspannen. Ik blijf daar ook wat eten vanavond met mijn moeder echt heerlijk. Woensdag is Romee echt heel erg ziek geweest ze hield niks binnen en bleef maar spugen en ze had bijna 40 graden. Donderdag had ze nog 38 graden en nu gaat het weer goed. Ik vind het altijd best wel eng als ze zo ziek is zo erg als woensdag heeft ze nog nooit gehad. Ik zit dan altijd gelijk met mijn gedachten bij hersenvliesontsteking. Maar ik ga even mijn tas pakken voor de sauna.
Doei groetjes Daan

hoi daan,
je meent het!!!!
ga jij naar het vennenbos????
oeps, had ik misschien mijn mond moeten houden?
nou, ons huisje was niet schoon, er kwam bruin water uit de leidingen en 3/4 van de gasten waren gehandicapt en dat ging me op den duur heel erg storen.
we zaten namelijk in een kleedhokje van het zwembad (wat overigens wel mooi was) en toen werden mijn enkels nat. wat bleek? zat er in het hokje naast mij een gehandicapte vrouw zomaar te plassen in het hokje en dat kletterde tegen mijn been op.!!!!!
en dan ben ik er vies van, want zoiets doen ze ook in het water.
mijn zoontje bart die ging me allemaal vragen stellen over hun.
ik vond het vies.
maar jij hebt misschien wel geluk.
wij hadden huisnummer 323.
wij zaten bij het doolhof in de straat.
wat lekker dat jij naar een beautyfarm gaat. dat wil ik ook wel eens doen.
heerlijk, lekker op rust komen.
zeg wat sneu dat romee zo ziek was, maar wel fij dat ze weer opgeknapt is.
kids kunnen erg ziek zijn, maar ze zijn er ook zo weer vanaf.

groetjes vivianne

Hoi Vivianne, Wij gaan naar het Vennenbos. Ik hoop dat er bij ons niet zo veel van die gehandicapte zijn want daar kan ik echt niet tegen. Wij hebben geloof ik huisje 408 een 6 persoons huisje want kleiner was allemaal al weg. Ik hoop dat ik niet zo ver van het zwembad zit want als je een paar keer op een dag een stuk moet lopen ben je het ook zo zat. Wij gaan lekker met z'n drieen. 1-9 zijn wij ook 3 jaar getrouwd dus dan gaan we 's-avonds ook lekker uit eten. Ik zit nu op Richard te wachten als hij thuis is kan ik naar de beautyfarm. Hij moest vandaag ineens werken want het was druk. Nou ik ga Romee maar even wakker maken want ze ligt al 3 uur te slapen

Groetjes Daan

hoi daan.
nou daan, ik hoop dat het meevalt met al die gehandicapte mensen. ik denk het wel, zal wel loslopen.
ik weet niet meer precies waar zone 4 ligt op het park, ik meen bij de kinderboederij en het speeltuintje in de buurt.
dat is ook een stukje lopen van de park plaza en het zwembad.
als je slim bent dan huur je je een fiets.
dat is handig voor als je smorgens broodjes moet gaan halen in de supermarkt. dat gaat een stuk sneller, dan dat je iedere keer te voet moet gaan. wij zijn 10-8 alweer 4 jaar getrouwd, dus dat is al binnenkort.
we gaan dan samen naar de film en iets eten, denk ik.
ik moet morgenvroeg met bart op controle bij de kno arts.
hij heeft sinds 3 weken buisjes in de oren en zijn neusamandelen zijn er ook uitgehaald en dat moet morgen ff gecontroleerd worden. we moeten om 10.10 uur daar zijn. ik hoop dat je lekker hebt genoten van de beautyfarm.
ik ga weer ff tv kijken
doeiiiiiiiiiii
groetjes vief

Terug
Bovenaan