miskramen

Hoi inez,

Hoe gaat het met je?
Begint het nu al wat te komen, of voel je nog niets. Hoelang loop je er nu al mee?
Van de week had ik even een baal dag, maar ik begin langzaam weer de oude te worden. Het scheelt ook dat mijn ongesteldheid op tijd is gekomen en als het goed is verwacht ik in het weekend mijn eisprong, dus we gaan er weer voor 100% tegenaan.

Je hoort inderdaad dat er veel miskramen en vroeg(dood)geboortes voorkomen, maar je hoort ook veel dat het in 1X goed gaat...en daar ben ik soms wel een beetje jaloers op.
Heb jij dat niet??
Gelukkig heb ik veel afleiding van mijn jonge hondje (hij is nu bijna 4 maanden oud en het is een franse buldog) het is echt een schat en hij vraagt best wel veel aandacht, dus ik heb geen tijd om me zelf "zielig"te vinden (snap je wat ik bedoel).
Ik hoor weer van je,
veel liefs diane

hoi inez,

Hier nog een berichtje van mij.
Ik kom heel veel(elke dag) op de nu zwanger worden site. Dat is een hele leuke en gezellige site voor vrouwen/meiden die bijna allemaal wel iets hebben meegemaakt op gyn gebied, en weer allemaal bezig zijn op zwanger te worden...het is er echt gezellig.
Dit is het adres:
http://groups.msn.com/nuzwangerworden-

Ik hoop je daar een keer tegen te komen.
veel liefs diane

Hoi Diane,
Ik loop er nu bijna 3 weken mee. Het duurt langer dan de vorige keer. Maar het begin is er. Toch schat ik dat pas eind volgende week het vruchtje echt weg is. Kreeg vandaag uitslag van mijn bloed en mijn zwangerschapshormoon was sinds de laatste meting gedaald van 38.000 naar 8.000 dus dat is een goed teken. Maar voordat deze nul is zijn we nog wel even verder. Ik heb nu ook even een lastige periode. Mijn hormonen beheersen mijn lichaam en je hebt daar geen invloed op. Ik moet erom denken dat ik niet te snel uit mijn slof schiet tegen mijn dochter. Maar het komt allemaal goed. Nog bedankt voor de tip( de site)ik kijk wel even wat het is.

Lieve groet Inez

hoi inez,
Hoe gaat het er vandaag mee (lichamelijk+geestelijk) want dat is ook iets wat veel mensen vergeten.
Je moet je vanavond wel rustig houden hoor, dat is zo belangrijk na een curretage (er zit nu in je baarmoeder een grote wond)Gewoon luisteren naar je lichaam.
Tips heb ik niet echt voor de site, je moet gewoon regelmatig komen kijken, en dan leer je ook de mensen kennen.
Als je een keer tijd heb, moet je ook even wie ben jij lezen, dan krijg je een beetje een beeld bij het plaatje.
Meissie doe je rustig aan en ik hoor weer van je,
veel liefs diane

hoi inez,

Hoe gaat het met je?
En ..vind je het wat de nu zwanger worden site?? Ik voel me daar wel op mijn gemak!
Over de onderzoeken gesproken ik moet half november weer opnieuw bloed laten prikken en 3 december krijg ik daar de uitslag van . Voor de rest weet ik nog niets...zucht!
Maar ik blijf moed houden en dat moet jij ook doen..hoe moeilijk het ook is.
Doe je rustig aan?? ik wens je ook een fijn weekend.
veel liefs diane

hoi inez,

Hoe gaat het met jou?
Met mij gaat alles zijn gangetje!
A.s zondag gaan we lekker een paar dagen weg en dan komen we woensdag weer terug, even helemaal niets en lekker genieten.
Het was niet me bedoeling om je aan het huilen te maken hoor (gedichtje), deze kreeg ik ook opgestuurd toen ik mijn miskraam had. ( het past bij wat ik voel, en dat zal jij denk ik ook wel hebben, of vergis ik me)
Ben je nu even lekker aan het bijtanken op je vrije dag?

Ik las je verhaal op het nu zwanger worden forum, waar ben je geweest in haarlem? Ik woon n.l in haarlem.
Ik hoop voor je dat je 10 november wat meer duidelijkheid krijgt over alles en ik ben erg benieuwd wat je gyn zal zeggen.
Ik hoor weer van je, doe je rustig aan!
veel liefs diane

P.s ik weet niet waarom ik zolang moet wachten op de uitslag...misschien had mijn gyn pas plaats op 3 dec..ik weet het niet! We hebben wel "geklust"dit weekend, volgens predictor.nl was ik dit weekend op mijn vruchtbaarst...we zullen zien.
doeiiii

Terug
Bovenaan