miskramen

hoi inez,

Wat een druk leventje hebben jullie!!!
Wat een gedoe zeg, met die aktie voerders, gaan ze ook zoveel heisa maken omdat je biefstuk op de kaart hebt staan?? Dat is toch ook zoiets??
Maarja ik hoop dat het snel tot einde komt, want hier zit je even niet op te wachten.
Leuk zeg dat je man op tv komt, wanneer komt het ook alweer, dan zal ik zeker gaan kijken!!

Nee, ik vind het niet raar dat je er nog niet over nagedacht hebt (ivf) Je moet eerst alles een plaatsje geven en dan zou ik (denk ik) er pas over na gaan denken ( wat zegt je man ervan??)
Misschien zou je er met de tijd iets over kunnen opzoeken op het internet?

Ik denk echt dat het fout zit met froemeltje, anders had ze toch wel wat laten horen, ze zat best vaak op het forum! En als het op de echo al drie!!! weken achterliep...tsjaa.

Doe rustig aan en ik hoor weer van je,
veel liefs diane

hoi inez,

Ik heb vanochtend een lekkere start gemaakt, mijn wekker liep vanochtend om 7.00 uur af voor de hond. Ik trok mijn ochtendjas aan en ik wou naar beneden, en toen viel ik van de trap!!
Alles doet me zeer, maar heb gelukkig niets gebroken, ben wel al bont en blauw!! Mijn gezicht, heupen,arm en billen, ik heb een behoorlijke smak gemaakt. Er was wel even grote paniek, want ik heb n.l dystrofie in mijn rechterarm, en als je dan in wat breekt zijn de poppen aan het dansen! Dan moet ik geijk weer opgenomen worden in het ziekenhuis.

wat een heerijk begin van de dag!!

groetjes en veel liefs diane

hoi inez,

Hier nog even een berichtje van mij!!
Afegelopen donderdag moest ik weer bloed laten prikken...en dit keer werd ik getest op een of ander cardiologisch onderzoek...zegt jou dat wat???

ik hoor het wel, fijn weekend

veel liefs diane

hoi inez,

Hier weer even een berichtje van mij!
Het is een tijdje geleden maar dat kwam omdat we best wel een druk weekend achter de rug hebben.
Vanochtend ben ik weer ongesteld geworden ( balen ) ik hoop zo dat ik weer snel zwanger ben.
Zat er vandaag weer even doorheen, alles was me even teveel ...ken je dat?
Moest voor iedereen dingen doen, ik leek wel een boodschappen meid!!

Hoe gaat het bij jullie, als ik morgen tijd heb en niet vergeet ga ik morgen naar je mannetje kijken.

groetjes diane

hoi inez,

SORRY SORRY maar ik ben vergeten te kijken !!!! Dat kwam omdat ik i.p.v een hond er in ene drie had en toen ben ik maar met ze naar het bos gegaan, anders had mijn boeltje het niet overleefd!!

Ik ben ook wel blij dat mijn cyclus nu helemaal stipt op tijd loopt. Dan zit het van binnen wel goed...denk ik.

Tja ,met froemel weet ik het nog niet, ik denk ( ik hoop van niet ) maar dat ze morgen een niet zo leuk bericht krijgt te horen! Nou ja we zullen het wel lezen. Wat zijn er in ene een hoop zwangere he?? Hopen dat er iets in de lucht hangt. hi hi hi

Ik hoor weer van je,
veel liefs diane

hoi inez,
Dus je bent nu relatie therapeute???
Als ik jou was zou ik er niet teveel mee gaan bemoeien, je kan ze wel aanhoren maar voor de rest niets. Straks hebben hun het weer bijgelegd en hebben jullie de grootste bonje.
Ik ben net nog bij nu zwanger worden geweest maar er was nog geen berichtje van froemel ( geen bericht, goed bericht??)We horen het wel.
Ik heb op dit moment niet zoveel te melden, de ongesteldheid is bijna weg dus...nieuwe ronde, nieuwe kansen! We blijven positief! Het oefenen is ook leuk hoor ( hihihi) en oefening baart kunst zeggen ze, dus we zullen wel een heel mooi speciaal en bijzonder kindje krijgen. Kan ook niet anders met een moeder als ik ! ( hahaha) geintje hoor.
ik hoor weer van je,
veel liefs diane

hoi inez,

Hier weer een berichtje van mij !
Ik ben net op de nu zwanger worden site geweest en alles gaat goed met froemel. Zelf had ik hier wat gemengde gevoelens over, heb zoiets 2x meegemaakt en alle twee de keren ging het fout. Het lijkt of ik een beetje jaloers ben ( erg he ?).

Jeetje het zit jullie ook niet mee he?
Nu kan je wel even bijkomen, want volgens mij heb je nog niet de rust gehad die je nodig hebt!!
Ik hoop wel voor je dat je oog zich volledig hersteld.
Ik hoor weer van je,
veel liefs diane

hoi inez,
Dus je vond mijn reactie dus niet raar?
Ik wilde het eerst niet opschrijven , was bang dat je zou denken dat ik een jaloers persoontje ben ofzo. Stom is dat gevoel he. Ik heb dat gevoel ook met mijn buurvrouw! In april vertelde ze me dat ze voorlopig geen kinderen wilde en nu is ze een paar? maanden zwanger, waarom gaat het bij hun zo makkelijk en bij ons niet?!? Ze heeft me ook nog steeds niet verteld dat ze zwanger is.

Ik ben blij voor je dat je oog wat beter gaat, maar doe wel rustig aan want je ogen zijn zo belangrijk!!

een heel fijn weekend
veel liefs diane

Terug
Bovenaan