miskramen

hoi inez,
Hoe gaat het met je?
Bij ons gaat alles zijn gangetje.
Ik voel me goed, en ik hoop dat ik weer snel zwanger maf zijn, want dat gevoel mis ik vreselijk.
Net als vandaag ben ik met mijn zusje meegeweest om een kinderwagen te kopen, en dan sta je daar.....en dat zijn toch wel confronterende momenten, en dan probeer ik bij me zelf te denken ,..mijn tijd komt ook...zucht.

Dat gevoel wat jullie hebben, lijkt me wel normaal in jullie situatie, het is tenslotte niet niks 5 miskramen, maar ik zou wel afwachten wat de gyn jullie verteld. Begin je nu wat makkelijker over miskramen te denken of begreep ik het verkeerd? Want ik zou het denk ik alleen maar moeilijker krijgen..Ik zou zoiets hebben zal ik ooit wel zo'n klein hummeltje in mijn armen houden.
Maar ja ik heb tenslotte ook nog geen kind(eren), ik weet niet of de situatie dan anders ligt.
Ik ben wel overigens wel blij dat ik er zo goed over kan praten met jou, want er is toch wel veel onbegrip, ze denken te makkelijk bij mij in de omgeving. Merk jij dat ook wel eens??

Nou ik hoor weer van je, ik ben trouwens benieuwd naar cleo, mijn gevoel zegt dat het niet goed zit bij haar, wat denk jij?

veel liefs diane

hoi inez,
ik bedoelde natuurlijk dat ik snel zwanger MAG zijn (zie hierboven)

TIP TIP TIP TIP TIP TIP TIP

ga nou nooit een gesprek aan met cariena van nu zwanger worden, want je komt er niet meer vanaf, heb ik vandaag ondervonden!!!

p.s bij cleo is alles goed!!
veel liefs diane

hoi inez,

Hoe gaat het met jullie, hier gaat alles goed.
Tegen ons zeggen ze (fam en vrienden) dat we nog even moeten wachten met zwanger worden en dat wilde ik eerst ook doen omdat iedereen dat zei.
Want dat is goed voor me , kan je het eerst even verwerken enz.
Maar ik heb geen zin om te wachten omdat het van hun moet, volgens de gyn zijn er geen redenen om te wachten, dus zijn we weer volop bezig.
Ik heb er alles voor over om weer zwanger te zijn ( en te blijven ) al moet ik 9 maanden op mijn kop staan.
Ik hoop dat we allebei snel in verwachting zullen zijn ( jij en ik ) dan kunnen we daar ook over blijven praten...want daar raak je niet over uitgepraat.

Dus jij het ook het gevoel dat het niet goed zat bij cleo, ik heb er maar niets over gezegd op het forum.
Ik hoop voor haar dat alles goed blijft gaan, ik wens het namelijk niemand toe om een miskraam te krijgen.

Ik ga zo naar bed, ben gebroken (waarvan??)
Ik hoor je weer,
veel liefs diane

hoi inez,
Sorry dat ik gisteren niets van me heb laten horen(druk druk druk) We hebben deze week n.l 3 verjaardagen en we gaan zondag een paar daagjes er tussen uit.
Ik zag dat je op nu zwanger worden een berichtje voor cleo had gezet met daarin iets over meeleven??
Ik kon daar niets over terug vinden (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor).
Wat fijn dat je niet meer vloeit, en het is inderdaad dat je dan het hoofdstuk kan afsluiten.
Ik heb ook nog steeds geen goed gevoel bij cleo (ik hoop voor haar dat alles goed gaat, maar inderdaad zo heb ik het ook meegemaakt) eisprong later enz enz ja ja.

We zien wel hoe het haar vergaat. toch??
Ik hoor van je, het is niet zo'n lang berichtje geworden maar ik heb op dit moment niet zoveel te melden.

veel liefs diane

hoi inez,
Hoe gaat het met je, ik ben blij voor je dat je je zelf wat beter gaat voelen.

Het is voor mij ook een soort verslaving geworden hoor, nu zwanger worden en jonge gezinnen. Zodra dat de computer aanstaat ga ik meteen hier naar toe en naar nu zwanger worden.

Ik heb een naar gevoel bij froemeltje.
Bij mijn tweede miskraam, liep ik ook "achter". Dat zegt eigenlijk al genoeg. En het hartje hoort erg snel te kloppen en niet zo zwak als zij het vertelde. Drie weken achterlopen is op dat termijn wel heel erg veel.

Hier gaat alles goed, ik begin nu wel een beetje de miskraam te "vergeten".
Alhoewel, gisteren was ik op een verjaardag en toen was er ook iemand die zwanger is, en die krijgt vandaag haar eerste echo, en iedereen zei; je voelt je toch goed, dan zal het vast wel goed gaan enz enz.
Op dat moment werd ik wel even stil.
Maarja, dat hoort er allemaal bij, toch?
Ik hoor weer van je,
veel liefs diane

Hoe gaat het bij jullie?
Hier in haarlem gaat alles goed.
Ik ben er echt even aan toe om een paar dagen weg te gaan..heerlijk!!
We gaan naar preston palace in almelo.
Ik weet niet of je dat kent??
Ons hondje (tony) gaat een paar dagen naar mijn moeder, zij hebben ook een hondje en die twee kunnen goed met elkaar overweg dus dat zit wel goed!!

Ik heb nog steeds geen goed gevoel bij cleo en froemeltje, stom is dat he, maar de symptonen komen me zo bekend voor. Bij jou ook natuurlijk!!

Ik ga vanmiddag nog wel even achter de computer, en als ik je dan niet heb gezien, wens ik je alvast veel succes bij de gyn. maandag, Ik hoop voor jullie dat alles goed komt en dat je gauw weer zwanger mag zijn en blijven.

Gisteren was mijn man/vriend hoe je het maar wil noemen (we zijn acht jaar samen) jarig en hij werd 28. Ik heb hem toen een belofte gedaan dat hij volgend jaar op zijn verjaardag vader is of bijna word....ik hoop dat ik het waar kan maken, want een mooier cadeau kan ik hem niet geven.

Ik hoop snel weer wat van je te horen, is het vandaag niet meer dan spreek ik je woensdag wel..goed?

Doen jullie rustig aan, veel succes maandag en een fijn weekend,

veel liefs diane

hoi inez,

Ik ben weer terug van een korte vakantie! Het is heerlijk geweest, ben even lekker bijgekomen.

Hoe is het maandag met jou gegaan bij de gyn? Ik heb er nog niets over gelezen. Is het wel goed gegaan?? Ik heb maandag veel aan je gedacht!!

Ik hoop snel wat van je te horen, ik heb je ook nog niet gezien bij nu zwanger worden... Ik hoop dat alles goed bij jullie is.

Ik hoor je weer, veel liefs diane

hoi inez,

Ik ben blij dat alles goed met je gaat!
Ik maakte me een beetje zorgen, omdat ik niets van je gehoord had.

Het is nogal wat..ivf, daar had je zelf nog niet aangedacht zeker!
Ik weet niet zo goed wat ik daar over moet denken, ik ben daar nog nooit mee bezig geweest.
Maar ik zou er zeker goed over nadenken. Als het een manier is om een zwangerschap uit te dragen is het het overwegen waard, maar als ik jou was zou ik eerst de miskraam goed verwerken,je cyclus goed op gang laten komen en dan gaan kijken wat jullie willen, want het is niet niks!!

Met cleo lijkt alles goed te gaan, heb geen dingen nog over haar gehoord, en ze reageert wel op berichtjes dus...
Maar met froemel heb ik mijn twijfels, je hoort niets meer van haar!!
Meg heeft ook een miskraam gehad, ze was al een hele poos bezig om zwanger te worden en dan dit... gelukkig wist ze nog niet dat ze zwanger was.

Ik hoor weer van je, doe je rustig aan!!

veel liefs diane

Terug
Bovenaan