miskramen

hoi inez,

Hier ben ik weer, we hebben voor de verandering weer eens een druk weekend achter de rug, en aankomend weekend is het weer een drukte van belang!!

Ik hoop op 3 dec echt antwoorden te krijgen voor die missers. Vandaag was ik bij mijn zusje en ze vroeg of ik mee wilde naar de verloskundige, maar ik kon het niet.....zucht. Ik ben bang dat ik emotioneel ga reageren. Ze is nu 30 weken zwanger en ze voelt zich prima, ze heeft alleen last van haar bekken en stuitje?
Ik hoop echt dat voor ons ook snel de "zon" gaat schijnen!!!

Gelukkig dat het zo goed gaat met je oog, je moet er toch niet aan denken dat je er altijd last van zou blijven houden..toch??

Voor de rest gaat alles prima hier!

veel liefs diane

hoi inez,

Wat heerlijk dat je een dagje vrij bent! Dat heb je zo nu en dan nodig!
Gezellig uit eten vanavond...heerlijk.

Ja er zijn best wel veel zwangere aan de andere kant...en inderdaad.... sommige!! Ik heb ook een reactie op leonique gegeven, ik werd een beetje gek van haar, je moet haar berichtjes maar eens lezen, ze plaatst er elke dag wel een. Ik kon er even niet meer tegen, ik moest me echt inhouden!
...zucht.

Ik zal ook maar eens een afspraak maken bij de kapper, het word nu echt wel eens tijd, en straks staan de feestdagen weer voor de deur, en dan is het altijd zo ontzettend druk.

Geniet lekker van je vrije avond!
veel liefs diane

hoi inez,

Het maakt mij niet uit hoor, of we hier of aan de andere kant praten.
Zeg maar wat jij wilt!

Hoe vind je dat nou met leonique, ben blij dat jij er ook iets van hebt gezegd.

groetjes diane

Terug
Bovenaan