Misschien 4 x scheepsrecht?

Ha dames,

Ondertussen is het opgelost met mijn zusje en mijn moeder heeft ook haar excuus gemaakt, dus ik ben een blij mens...
Morgen heb ik weer een echo gezellig... cyclus dag 3...
Dus we beginnen met iui nummertje 4
XD
Alles komt vast goed hoop ik...

Maar wenser toch bedankt voor je tip
:) zen blijven is zeker een goede optie!

Liefsss xxxx

Super fijn Anne, dan ga je toch prettiger je behandeling in. Sterkte morgen.
Hier een paar stressvolle dagen voor de boeg, gisteren en vandaag wat bruin slijm. Heb gebeld met het ZH en die zeiden dat het niks hoeft te betekenen. Het is nu gestopt, maar ik voel wel geborrel in mijn buik de hele dag. Pfffff het zal toch niet..?!?
Kon helaas niet eerder dan dinsdag terecht, dus er zit niets anders op dan afwachten. Gelukkig heb ik veel geoefend... alleen nu is het wel moeilijker. Wenser

Blijft altijd weer spannend Wenser! Ik duim gewoon door.

Fijn dat het opgelost is annemarie. Je hebt toch al genoeg aan je hoofd zo.

Ik moet morgen even bellen naar het ziekenhuis. Had de afgelopen ronde niet verwacht dat er een eitje zou groeien, laat staan 2. Niet dat dat nou verschil heeft gemaakt. Ik geloof niet dat ik ooit zo hard gevloeid heb. Ik denk dat we er nog maar een ronde tegenaan gooien en dan voor een LEO gaan. Vind het soms zo dubbel. Moet ik nou gewoon niet tevreden zijn datik 2 prachtige, gezonde, ondeugende jongens heb? Moet ik alles op alles zette om dat veverlangen naar zwanger zijn en zo'n pasgeboren hummeltje vast te willen houden? Blijft dat verlangen niet altijd? Dat gevoel als ze onder je hart leven, totaal van jou afhankelijk en dat getrappel in je buik. Ik heb er bij de jongens zo van genoten. Is het geen egoïsme om nog een kindje te willen? Bij 1 zou ik zeker weten dat ik tot het uiterste zou willen gaan. Dan zou ik dat willen ook voor mijn kind. Maar hier hebben ze elkaar. Zitten kort op elkaar en doen veel met elkaar. Ik word echt heen en weer geslingerd door mijn emoties.

Sorry voor het barslechte nederlands. Mijn telefoon en ik denken er anders over. En hij krijgt zijn zin op de een of andere manier.

Logisch supertje dat je soms gaat twijfelen. Het legt veel druk op je gezin en eigenlijk wil je dat niet.
Jij bent de enige die de vraag kan beantwoorden ;-) Maar als de knop eenmaal om is en je ervoor gaat is het lastig om m terug te zetten en blijft het verlangen er ergens toch denk ik. Zelfs als de maat vol is en je stopt met behandelingen blijf je stiekem hopen op een wonder.
Sterkte.
Trouwens, als je zo hard heb gevloeid kan het ook een vroege MK zijn geweest, tenminste dat heb ik wel eens gelezen.
Gr.
Wenser

Zelfs bij mijn eerdere miskramen vloeide ik nog minder. Heb vannacht 3 keer uit bed gekund om me te verschonen omdat ik door lekte.

Hmmm supertje, dat klinkt toch idd niet zo ok!
Ik loop inmiddels leeg... vandaag fijn een echo gehad en mijn eerste spuit met 112,5 eenheden gezet...
Vrijdag 2 mei (dag voor mijn verjaardag ) op cyclusdag 10 de eerste echo om te kijken of het überhaupt wat doet!
Duimen dan maar dat er dit keer 1 ei groeit...

Om even op je emoties in te haken supertje... ik ga je nu zeggen dat ik namelijk nog heeeeel graag 2 kindjes wil ;-) en ik krijg dan steeds te horen nou Annemarie wees blij als je er zo 2 hebt die gezond zijn.. maar ik denk als je dat wil het je diepste verlangen is en tuurlijk ben je dankbaar voor 2 gezonde kids, maar dat neemt je gevoel voor een derde niet weg!

Ik hoop dat als ik zwanger ben en beval dat ik meteen weer aantel! En wat mensen daar ook van denken i dont care!
Dit is wat ik graag wil...
Ik hoop dat je emoties eerdaags weer even landen ipv vliegen en je beseft waarom je deze keuze ook alweer gemaakt hebt...: -)

Wenser, mijn zusje heeft bij allebei haar zwangerschappen ruim een week gevloeid, zowel bruin als iets rood...mijn vriendinnetje had zelfs helderrood bloedverlies 3 dagen lang en yorn is inmiddels 5 maanden dus ik maak me nog niet druk!!
Ik verwacht een mooie echo dinsdag
:)

Nou meiden ik moet morgen nog werken en dan 1,5 week vakantie yesss!

Liefs fijne avond xxx

Terug
Bovenaan