Misschien 4 x scheepsrecht?

Ook ik mag vrijdag voor een fm. Ben benieuwd. Straks weer de eerste dosis innemen. Twijfel nog even of het de clomid of tamoxifen gaat worden. Mag zelf kiezen. Dinsdag 6 mei afspraak met de gyn.

Wenser, ik had bij allebei de jongens ook best wel wat bloedverlies. Maar die zijn allebei ook goed gegaan. Schijnt heel vaak te gebeuren. En het dromen? Als ik zwanger ben, droom ik heel erg. En heel echt. Ben wat jankend of kwaad wakker geworden in die tijd. Pffft.

Aahhh dat herken ik supertje dat dromen Hahaha!! Maar ik droom sowieso vaak en echt... alleen bij zwangerschap was het nog erger
:)
Nog 1 dag en dan ben je 35 hihihi

Succes met deze ronde! We kunnen het!! Lopen we nog precies gelijk ook Hahaha

Ik ga even een ochtendienstje draaien en dan genieten van een welverdiende holiday!

#^_^#

Alvast gefeliciteerd supertje, ben ook een paar maandjes geleden 35 geworden. Zie je op tegen je hele familie over de vloer? Fijne dag morgen iig, en succes met de beslissing welke medicijnen je neemt. Heb je geen beter gevoel bij de ene dan bij de ander?
Ik ben ook een dromer idd., vooral als ik onrustig ben. Kan over vanalles zijn, vaak bijv. werk.

Annemarie: fijne vakantie, ging je nou ook weg?
gr.Wenser

Dank je wenser. Ja zie er wel tegenop. Maar kom er wel doorheen. Moet toch de benen onder mijn lijf lopen morgen hahahaha.

Ben begonnen met de tamoxifen. Daar heb ik helemaal geen last van. Maar bij clomid blijft het baarmoederslijmvlies dunner. Vandaar mijn twijfel even.

Had vandaag wel iets raars. Denk toch dat het een vroege miskraam is geweest. Sorry voor de details maar zat een blaasje bij met helder vocht gevuld. Was wel heel klein maar vond dat toch wel heel vreemd. Ik voel me ook heel slap door het bloedverlies. Het is op dag 4 nog steeds heel hevig. Als het maandag nog is, ga ik toch even langs de huisarts of gyn.

@Supertje
Dat klinkt idd als een vroege miskraam! Zou zeker contact opnemen dan met huisarts of gynaecoloog... ik snap nu je keuze kwa medicatie : -)
Ik gebruik gonal-f ze noemen dat schijnbaar ook puregon...
Zeg ik moet ff een liedje voor je zingen!!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, hieperdepieperdeflapstaart happy bday!!
XD
Succes vandaag!

@Wenser
Nee ik ga niet weg hoor mijn man moet deze hele week werken
:) dochterlief heeft vakantie en ik lig nu dit berichtje te typen vanaf mijn zolder onder de zonnebank Hahaha! Lekker genieten!
Woensdag staat een dagje efteling gepland met vrienden en vandaag nog ff school...dus ik geniet met volle teug
:-D

Fijne zondag meiden!

Xxxx

Ik heb mijn best gedaan hahaha
:)

Ow gelukkig dat het vloeien over is... ik zit nu ook op mijn laatste vloei dagen thank god!
Kan ik tenminste weer 'lol' hebben met mijn man hihi

Xxx

Terug
Bovenaan