Misschien 4 x scheepsrecht?

Hahahah mijn voorgevel begint altijd pas na de pregnyl of eisprong te reageren. Je weet wat ik gezegd heb he, broeden op dat ei!!!

Bij ons is het alweer bijna een jaar geleden dat we de mmm weer instapte. Langer dan bij de oudste. Vreemde gewaarwording dat de wachtweken voorbij lijken te kruipen, maar een jaar zo omvliegt. Je leeft van echo naar echo en dan maar hopen dat je deze keer geluk hebt.

Hebben jullie dat ook weleens dat je je als vrouw zijnde voelt falen?

Jaaaa ik ga hard broeden Hahaha!
Het vliegt ook voorbij...4 jaar geleden begonnen met in ons achterhoofd ach we zien het wel... en nu weer 2 jr in de mmm...hoop tegenslagen gehad en inderdaad het voelt als falen...
Ik heb wel eens tegen mijn man gezegd zoek maar een andere vrouw eentje die je wel kindjes op commando kan geven...
Dan werd hij boos... ook logisch Mha ja...

Het is toch ook gewoon frustrerend om je heen is de grootste labiele gek zwanger en jij die alles goed voor elkaar hebt moet vechten voor een wondertje...ik snap je gevoel supertje

Hoi Annemarie,

Ik lees al heel lang mee en zal je ook eens even een hart onder de riem steken. Dat gevoel van 'al die idioten krijgen maar kinderen en hier zou een kindje een warm nestje krijgen' is zeker herkenbaar. Een vriendinnetje werkt in de pleegzorg en zat vorige week weer eens om vier uur 'S nachts op het politiebureau met een kind dat uit huis was gehaald. Dan denk je toch echt: grrrrrrrrr.

Uiteindelijk is het hier allemaal goed gekomen en ben ik sinds anderhalf jaar de moeder van een geweldige tweeling dankzij IUI! Een keertje was genoeg. Houd moed, Annemarie, het komt echt goed! Ik zal een kaarsje voor je branden.

@esthertweeling
Dank je wel voor je lieve en opbeurende verhaal :)Gelukkig dat het via IUI goedgekomen is...en hoe gek het ook klinkt ik heb ook nog steeds het idee dat ik via IUI zwanger ga raken...vandaag weer een FM meting gehad en helaas is mijn eitje maar heeeeel weinig gegroeid, de arts zei nog hou moed mevrouw alles komt goed..
Het verhaal van je vriendin herken ik, de oppasmoeder van mijn 7 jarige dochter had pas een pleegkind van 8...en helaas is dat meisje zo beschadigd dat ze nu in een crisisopvang zit en naar een gezinstehuis gaat! Die ouders van dat meisje worden in juni uit de ouderlijke macht gezet en ik kan je vertellen ze heeft nog een broertje en zusje die uit huis geplaatst zijn het is toch verschrikkelijk als je zoiets hoort :-(
Die moeder en vader zijn ergens begin 30 en jeugdzorg had al gezegd ach als ze deze kinderen kwijt zijn verhuisd ze naar België en dan beginnen ze naar alle waarschijnlijkheid een nieuw gezin, om te kotsen als je zoiets hoort!! Dan denk ik ja ik pleit voor een screening van te voren dat niet iedereen zomaar kinderen mag krijgen...
Bedankt dat je een kaarsje voor me brand vind ik echt superlief! Ik moet zeggen dat er al diverse keren voorspelt is door spirituele mensen dat ik een tweeling ga krijgen (zou fijn zijn ben ik meteen in 1 x klaar hihihi) Of dat er twee kort op elkaar komen, dat zou ik echt geweldig vinden! Ben er nu echt aan toe, afgelopen zaterdag 33 jaar geworden nu is het mijn tijd!
Leuk dat je meeleest en ik hou je op de hoogte ;-)
Groetjes, Liefs

1 van amper 11 mm. Dus schiet ook nog niet op. Heb nu 2 keuzes. Doorgaan met IUI, maar de kansen worden daar niet veel groter van. Maar zou net het extra zetje kunnen zijn. Of een kijkoperatie. Dan voeren ze een LEO en een HSG uit en neemt hij een biopt van het baarmoederslijmvlies. Ook daar zijn zijn verwachtigingen niet heel hoog van. Maar de mijne wel en ik denk dat ik dat ga doen. Even alles op alles. Na die kijkoperatie zou ik in principe zelf weer eeen cyclus hebben. Als dat niet werkt, kunnen we altijd nog voor IUI gaan. Op dit moment hebben we besloten dat we aan het eind van deze mogelijkheden niet verder willen gaan met IVF.

Terug
Bovenaan