missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

Hoi zonnetje,

Kan me wel voorstellen dat je het wilt weten omdat het in de familie voorkomt hoor. Ik vind ook niet dat iemand zoiets niet moet doen, dat is ieder zijn keuze. De 20 weken echo hebben wij wel laten doen, maar de andere screenings niet.
Suc6 vandaag en hopelijk is alles weer goed! Laat je het me nog even weten?

Ja die babykamers zijn niet voor niets, maar het is ook wel een beetje net wat je eisen zijn. Bij babydump of Burghout ofzo heb je voor een honderd of 6 al best een hele mooie babykamer. Maar het klopt wel dat de aanschaf van een baby-uitzet je al gauw een duizend euro kost. En zeker als je er 2 tegelijk krijgt zoals bij jullie. Maar goed de meeste dingen schaf je 1x aan en je kunt later de helft van je spullen weer op marktplaats zetten. Of je moet het willen bewaren voor het geval je nóg een keer een tweeling krijgt hihi.

Jelte heeft al vanaf dat hij 2 weken oud is therapie. Het is geen fysiotherapie hoor. Hij gaat naar een osteopaat. Dat valt onder de alternatieve zorg. Hij heeft nu 5 behandelingen gehad en ik begin voorzichtig te hopen dat het momenteel iets beter begint te gaan. Dus ik hoop dat we het ergste gehad hebben. Volgende week donderdag moet ik weer terug komen. En hij krijgt nog therapie zolang als het nodig is.

Groetjes Corina

hoi cootje,

ik was ervan itgegaan dat het fysio was..ach wat het ook is als het allemaal maar goed komt he! maar zo te horen ben je voorzichtig positief!

net echo gehad en dat is me mooiste kado! ben jarig vandaag! beide kindjes doen het erg goed,gaan gelijk op in groei en alles zit er op en eraan! hartjes gehoord! en de nekplooimeting was heeel keurig!kortom nu begint het echt genieten! ben zooo opgelucht!
liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Nou gelukkig maar dat alles goed was. Nu op naar de 20 weken echo, of heb je nog meer echo's in het verschiet?
Ga nu maar lekker genieten dan. Lekker shoppen en pronken met je buik, als die gaat komen.

Ja ik ben voorzichtig positief. Het gaat deze week best goed al is het nog niet wat het zijn moet. Maar goed we zien vooruitgang en dat is al heel belangrijk.

Liefs Corina

hoi coootje,

ik heb heel veel eco,over 2 weken weer,dan gaan ze goed kijken of het 1 of 2 eiig is en kunnen ze het geslacht zien! ben heel benieuwd!gyn kijkt dan mee dus word echt onwijs goed begeleid..vaak een echo en controle.

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Is dat standaard bij een 2ling zoveel echo's? Wel erg leuk zeg! Zeker nu je weet dat alles er goed uit ziet. En hoe kunnen ze dat zien of het 1 of 2eiig is dan?
Moet je onder controle blijven bij de gyn of mag je naar de vk straks?

liefs Corina

hoi cootje,

ja erg leuk al die echos! afgelopen echo had die mevr.eigenlijk goed moeten kijken of het 1 of 2eiig is maar die deed de nekplooi meting en keek naar de kidjes..de gyn wil het nu weten 1 of 2 eiig vandaar over 2 weken weer een echo.ik denk dat ik daarna eens in de maand moet ofzo..bij een tweeling zwangerschap loopt je altijd onder begeleiding van de gyn,omdat het veel zwaarder is voor de vrouw en natuurlijk omdat ze willen weten of beide kindjes goed groeien.als het 2 eiig is hebben ze allebei een eigen placenta 1 eiig is er maar 1. bij 1eiig kunnen ze samen in 1 ruimte zitten maar er kan ook een vlies tussen zitten (vruchtza

en toen ging het fout haha,maar goed vruchtzak dus en het best is al er een vlies tussen zit dan kunnen ze niet met elkaar in de knoop raken..als ze in 1 ruimte zitten is dat de meest risico volle zwangerschap bij tweeling maar komt gelukkig heel weingi voor dus ik wacht het even rustig af voordat ik me druk ga maken!

liefs zonnetje

Hé zonnetje,

En weet je of je een 1 of 2eiige tweeling verwacht? Weet wil je straks ook weten of het jongens of meisjes of van allebei 1 is of houden jullie dat geheim? Wel leuk hoor al die echo's.

Fijne feestdagen.

lfs Corina

Terug
Bovenaan