missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

hoi moekje,

heftig zeg dat het 3 jaar duurde voordat je zwanger was..maar super fijn dat het wel is gelukt! en in 3 jaar tijd maar 3 eisprongen tja..dan word het lastig natuurlijk,zo zie je maar als je meer eisprongen had gehad was je waarschijnlijk eerder zwanger geweest.
heb je dan met hormonen gespoten?

groetjes zonnetje

hoi meiden,

dit is niet te geloven ik ben ZWANGER!!!
omdat ik al iets van 2 weken last had van me borsten heb ik vanmorgen getest en ja hoor een hele dikke donkere streep!
gelijk een cb test gedaan en er stond zwanger 3 plus! heb geen idee hoelang ik zwanger ben omdat ik sinds maart dus nog maar 2 keer ongesteld was geweest..ben volgens de cbtest meer dan 5 weken zwanger..maandag maar even ha bellen,ook omdat ik 10 nov een afspraak heb bij de gyn.

mijn weekend kan niet meer stuk!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Nou ja zeg! Ben ik een weekje niet op het forum ben je zwanger! Wat geweldig meid! Geniet ervan zou ik zeggen en van harte gefeliciteerd.

Liefs van Corina

hoi meiden,

vanmorgen wat bloedverlies gehad..beetje roze bruin niet echt helder rood en schrok me rot!
verloskundige gebelt en mocht gelijk komen!inwendige echo gemaakt en zag een klein pril vruchtje.ze denk dat ik rond de 5 weken ben,ze twijfelde of ze een hartslag zag of dat het mijn hartslag was..later dacht ze 2 hartjes te zien maar omdat het zo pril is twijfelde ze heel erg dus over 2 weken terug,spannend!
maar voor nu is het allemaal goed en heb sinds vanmiddag geen bloed meer verloren.

liefs zonnetje

hoi cootje,

hoe gaat het met jou??ik wilde even vertellen dat ik maandag me echo en we krijgen een tweeling!!hebben 2 hartjes zien kloppen
kan niet zien wat ik typ dus hoop dat het duidelijk is!

met je kleintje ook alles goed??

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Sorry voor de late reactie, mar ik zie hem nu pas. Meid, een tweeling!! Ongelofelijk! Zo heb je een afspraak bij de gyn en zo ben je ineens zwanger van een tweeling! Voel je je goed? En hoever ben je nu?

Hier gaat 't allemaal niet vanzelf. Jelte heeft door denelle bevalling een verkrampte spier in zijn nek en daardoor huilt hij veel. Is behoorlijk zwaar. Maar verder groeit hij gelukkg goed. Voor zijn nek krijgt hij nu therapie.

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan