missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

hoi cootje,

geeft niet hoor van je late reactie,

wat balen van die spier in zn nek..komt dat wel weer helemaal goed met de therapie??

ik benn 11 weken zwanger ondertussen en het gaat heel goed allemaal,voel me goed en heb maandag een echo gehad waar beide kindjes erg beweegelijk waren en gelijk zijn in groei,erg bijzonder allemaal!!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Het komt uiteindelijk wel weer helemaal goed met zijn nekje, maar we moeten we door deze periode van veel huilen heen. En dan het idee er achter dat hij huilt omdat hij pijn heeft is best zwaar. Gisteren heeft hij voor het eerst de hele dag geslapen. Alleen in de avond wakker geweest. Als dat vandaag weer gaat lukken begin ik voorzichtig te hopen dat de therapie nu gaat helpen.

Dat geloof ik dat dat bijzonder is. Een zwangerschap op zich is al bijzonder, helemaal als je dan 2 kindjes tegelijk verwacht! Begin je ook al te groeien? Dat vond ik het leuke aan mijn zwangerschappen. Dat pronken met mijn buik :)
Moet je nu bij een gyn onder controle blijven of mag je gewoon naar de vk?

Groetjes Corina

hoi cootje,

gelukkig gaat het al ietsje beter met je zoontje.zielig ja als hij huilt omdat hij pijn heeft..

ik heb al een paar echos gehad bij de verloskundige maar moet voor verdere begeleiding naar de gyn in het amc,volgens vk is daar de begeleiding daar erg goed dus doen we dat maar he.donderdag 12 weken,kan nu echt gaan genieten dat het goed komt,want de eerste weken vond ik erg spannend!ik heb nog geen buikje..maar ach dik word ik heus wel hha maar lijkt me wel leuk als je het gaat zien ja..evrn geduld nog.ik zie niet wat ik typ,zo lastig hoop dat het leesbaar is.

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Nou ja beter.... Dat is nog afwachten hoor. In de afgelopen weken heb ik wel geleerd om niet te vroeg te gaan roepen.
Vanmorgen ben ik op nacontrole geweest bij de vk, dus voor mij is de vkperiode nu afgesloten.

Leuk zijn die echo's hè? Als het allemaal goed is natuurlijk. Ik werd er altijd wel door ontroerd.
Ach dat groeien komt vanzelf. En over een week of 20 dan begin je die buik wel zat te worden hihi.

Groetjes Corina

hoi cootje,

nou nog ff afwachten ds..vervelend hoor,hoop dan dat het snel beter gaat.

die echos zijn zeker leuk..maar tot n toe vond ik het ook steeds erg spannend omdat ik nog geen 12weken was..donderdag 12 weken en 7 dec echo en nekplooi meting..ik ga er wel vanuit dat de kleintjes nu blijven zitten en goed groeien nekplooi meting is wel beetje spannend maar kijk er nu al naar uit om ze weer te zien!

haha ja die buik komt vanzelf en word hem vast ook zat hihi.

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Is er trouwens iets mis met je pc dat je niet kunt zien wat je typt?

Ik hoop ook dat het snel beter gaat. Hij is nu 6 weken en wil nu toch wel echt van hem gaan genieten hoor!

Dat is zeker spannend. Maar hou wel in je achterhoofd dat zo'n nekplooimeting ook maar een berekening is en je er niet zo heel veel van op aan kunt. Dus als je een verhoogde kans hebt dat je niet gelijk in de stress schiet. Heb hier op dit forum al het 1 en ander gelezen over mensen die zo'n meting hebben laten doen en helemaal overstuur waren omdat ze een verhoogde kans hadden op een kindje met Down.
Wij hebben zo'n nekplooimeting nooit laten doen. Ook om de reden van hierboven. Het is een kansberekening. En ook om het feit, dat àls het een kindje met Down zou zijn en net zo goed welkom zou zijn geweest. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Nu gaan jullie zeker al gauw op babykamerjacht of niet?! Leuk hoor! Dat is bij de eerste(n) dan zo leuk. Dat je alles nog moet aanschaffen. Dat is bij een 2e zwangerschap toch wel anders. Ben je er toch iets minder intens mee bezig wat dat betreft.

Liefs Corina

maar dan kunnen we ons voorbereiden op wat komen gaat en als het zwaar gehandicapt ter wereld zou komen weet ik niet wat we doen..ik weet dat het een kans berekening is maar geeft me een goed gevoel als dat oke is..als het minder goed uitpakt laten we het denk ik wel onderzoeken,maar ga er eerlijk gezegd vanuit dat het wel oke is.daar ben ik dan wel weer vrij nuchter in.we zien het allemaal wel!vind het wel weer heel lek om ze te zien maandag! en ga ervan it dat ze nog lekker druk zijn haha.

we zijn al aan het kijken ja naar babykamer en kinderwagen enzo...erg leuk!!maar wel prijzig zeg allemaal!

liefs zonnetje

hoi cootje,de eerste lap tekst staat er niet op..vaag..nog maar een keer dan..me schoonzus heeft kind met down,en omdat we zien hoe heftig dat is allemaal willen we het laten onderzoeken zodat we voorbereid zijn,en een keus hebben als het zwaar gehandicapt zou zijn..

en hoelang krijgt je zoontje fysio?hoop dat je lekker van hem geniet!

xx

Terug
Bovenaan