moedergevoel

heej dames,

hier nog iets om bij weg te kwijlen:

www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/media/2816_q_03.html

xxx

Haha ik dacht even dat je een link van een  foto van een lekkere vent stuurde!!
Maar je hebt gelijk momenteel kan ik hier bijna meer bij kwijlen dan bij een lekkere vent!
Aan de andere kant ook wel weer heel realistisch filmpje. Moet je kijken op hoeveel momenten het niet mis kan gaan dat je niet zwanger wordt!!

een heel licht dun streepje, mijn vriend zag het ook.

Ben er beduusd van maar weet het nog niet 100%.

het lijkt nog steeds of ieder moment de RD kunnen komen, ikg a zo een clear blue test halen met tekst:zwanger of niet zwanger en dan weet ik het 100%..

ga kapot van de zenuwen, en het ergste, ik ben op mijn werk

Ze zeggen toch altijd, een dun streepje is ook een streepje!!!

Gefeliciteerd meid!!!!!

Liefs Jessy

Ik hoop echt dat jet zwanger bent WY2006. Dat zou nog eens een leuk kerstcadeautje zijn en een goed begin van het nieuwe jaar!!

Hou je ons op de hoogte?

Liefs,
J_J

heej meiden,

ik zal wel gek zijn of zo. Clearblue test geeft aan: "niet zwanger" in een paar uur tijd ineens niet zwanger meer.
De test van vanmorgen was van Romed en deze is van Clear Blue.
Bah wat een klotegevoel krijg ik nu toch...ik was zo vrolijk, maar nu niet meer...
Heeft het nut om straks weer te testen?

xxx

He meid

Wat klote zeg!
Tja ik weet ook niet wat slim is, als ik jou was zou ik morgen gewoon nog een x testen.

Sterkte er mee!

Liefs Jessy

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-12-2006 13:51:08'));

heej meiden,

ik zal wel gek zijn of zo. Clearblue test geeft aan: "niet zwanger" in een paar uur tijd ineens niet zwanger meer.
De test van vanmorgen was van Romed en deze is van Clear Blue.
Bah wat een klotegevoel krijg ik nu toch...ik was zo vrolijk, maar nu niet meer...
Heeft het nut om straks weer te testen?

xxx

Hé WY wat balen nou toch zeg!! Jeetje ik kan me zooo voorstellen hoe je je voelt!
Laten we hopen dat die clearblue test wat meer hormoon nodig heeft om te kunnen zien of je zwanger bent of niet..
Kop op he!!

Terug
Bovenaan