Moeders voor moeders

<p>Hoi ladies,</p><p>ik ben zelf nu 10 weken zwanger van onze eerste kleine en kreeg bij de eerste afspraak met de verloskundige de vraag of ik mee wilde werken aan dit 'plas in het potje' project genaamd Moeders voor Moeders. Want tot je 16de week zit het belangrijkste stofje absurd hoog geconcentreerd in je urine en dat kunnen ze gebruiken om anderen te helpen zwanger te worden. Ik heb ja gezegd, de een heeft geen of amper moeite met zwanger worden maar een ander soms wel. Grote aanrader als je het geluk een ander ook gunt! En het is heel simpel! Ik ben al een paar weken bezig en doe dit alleen thuis, niet op het werk.  Attributen worden geleverd in het aanmeldgesprek bij jou thuis.</p><p>-je vangt je urine op in een beker </p><p>-elk plasje giet je dan over in een grote flacon die je kunt sluiten (hoeft niet gekoeld btw)</p><p>-zo vul je een kratje vol flacons (geloof me, ook als je het alleen thuis doet komen ze echt wel vol, ik werk 32 u en nog lukt het)</p><p>-een koerier komt de krat(jes) 1x per week of 1 x per 2 weken bij je ophalen Dat kun je zelf bespreken hoe wat waar</p><p>Ik had begrepen dat er helaas uit onwetendheid of angst dat het veel vereisten zijn maar 14% van de zwangere vrouwen meedoen aan dit experiment tot nu toe en daarom vond ik het wel een topic waard hier ?</p>

Ik heb t ook gedaan een maand. En toen afgemeld ik vond t erg stinken niet alleen mijn urine maar ook die bussen waar t in moet. Ik zou t de volgende keer zeker weer doen ondanks dat ik t zelf niet zo fijn vind. Maar t is nog minder fijn als t niet lukt om kindjes te krijgen. Ik wist niet dat er zo weinig vrouwen aan mee deden. Voor mij was t iets van zelfsprekends. Maar we kennen ook wat mensen waarbij t heel lang geduurt heeft. Ik zeg gewoon doen al is t maar een week alle beetjes helpen!  

Ik heb ook meegedaan! Af en toe lastig aangezien ik vooral smorgens enorm misselijk was, dus ik moest plassen wat ik dan op moest vangen maar eigenlijk moest ik tegelijkertijd overgeven haha! 
HEb een week of 2 pauze gehad vaneege blaasonsteking, met de medicatie daarvoor mag je niet geven.. 

Ik vind de potten helemaal niet stinken door het kleine beetje alcohol wat er in zit. Het enige waardoor ik dat geurtje vervelend was kwam ook weer door de misselijkheid. 
Ik hoop dat er vrouwen geholpen zijn! 

Ook aan mee gedaan! Was blij dat het voorbij was haha maar ben ook erg blij dat ik het heb gedaan voor de gene die het echt nodig hebben! X

Ook aan mee gedaan! Was blij dat het voorbij was haha maar ben ook erg blij dat ik het heb gedaan voor de gene die het echt nodig hebben! X

Zelf hebben wij heel veeL moeite gehad om zwanger te worden door veel medicatie spuiten en ziekenhuis bezoeken  mogen wij ons ouders noemen van een heerlijk grietje. 
Voor iedereen die meedoet of heeft gedaan bedankt!! Jullie zijn toppers.. en uiteraard heb ik zelf ook meegedaan. 

Liefs 

Terug
Bovenaan