Moeders voor moeders

@preggers leuk dat je dit zo schrijft! 
Toen ik zwanger was heb ik niet meegedaan. Het overviel me wat, ik vond het maar raar en ook een beetje vies. Nu ik jou verhaal lees denk ik dat ik het bij een eventuele volgende zwangerschap zeker ga doen!

Juist vanuit die gedachte had ik mij voorgenomen om de laatste zwangerschap  wel deel te nemen, zodat ik ook wat goeds kon bijdragen. Maar jeetje wat werd ik misselijk van die chemische lucht.. Ik werd al overal misselijk van maar die bussen maakten het nog erger.. Na een maand er maar mee gestopt.

Hoi hoi!
Ook ik heb eraan meegedaan. Ik hing zelfs met 13 weken met m'n grote trouwjurk boven zo'n pot haha. Kleine moeite idd waar je wellicht andere vrouwen mee kunt helpen.. Idd goed dat je 't aangeeft hier. Groetjes!

Hier ook aan mee gedaan. Zou het zo weer doen. Was wel blij dat het af was haha de lucht was best pittig maar alles voor het goede doel. 

8 weken meegedaan. Ik was de eerste weken heel misselijk, maar dit vond ik echt prima te doen. Zelf zwanger geworden mbv de hormonen, dus ik wilde het graag ook voor anderen doen. Wat jammer dat er zo weinig dames meedoen zeg! 

8 weken meegedaan. Ik was de eerste weken heel misselijk, maar dit vond ik echt prima te doen. Zelf zwanger geworden mbv de hormonen, dus ik wilde het graag ook voor anderen doen. Wat jammer dat er zo weinig dames meedoen zeg! Wat ik ook fijn vond is dat je niet thuis hoeft te zijn voor de koerier. Ik kon het gewoon op de ophaaldag tussen de containers zetten, zodat de buren het niet zagen. 

Terug
Bovenaan