Moeders voor moeders

Wow, ik wist ook niet dat maar zo weinig vrouwen meedoen. Ik heb 9 weken mee gedaan. Die alcohol vond ik helemaal niet stinken maar als er al urine in de fles zat vond ik het niet zo fijn om het open te maken. Maar dat is zo opgelost door even je adem in te houden.
Uiteindelijk ook blij dat het er op zat, elke keer die "maatbeker" onder je houden word je toch toch zat na een tijdje, zeker 's nachts ;) Maar ik had het geluk dat ik na 1x zwanger was, stel je eens voor dat het niet lukt. Daar valt mijn ongemak echt bij in het niet. 
Ik kan me alleen wel voorstellen dat als je van alles misselijk bent en alleen maar boven de wc hangt dat dit er niet bij lukt. 

Wow, ik wist ook niet dat maar zo weinig vrouwen meedoen. Ik heb 9 weken mee gedaan. Die alcohol vond ik helemaal niet stinken maar als er al urine in de fles zat vond ik het niet zo fijn om het open te maken. Maar dat is zo opgelost door even je adem in te houden.
Uiteindelijk ook blij dat het er op zat, elke keer die "maatbeker" onder je houden word je toch toch zat na een tijdje, zeker 's nachts ;) Maar ik had het geluk dat ik na 1x zwanger was, stel je eens voor dat het niet lukt. Daar valt mijn ongemak echt bij in het niet. 
Ik kan me alleen wel voorstellen dat als je van alles misselijk bent en alleen maar boven de wc hangt dat dit er niet bij lukt. 

Ik heb me zojuist opgegeven, ben pas 1 dag overtijd (wel positieve testen), maar wil zeker anderen helpen, aangezien ik zelf ook hormonen gebruikt heb en ik anderen daar heel dankbaar voor ben! 

Hallo, 
Ik heb zelf mee gedaan omdat ik zelf moeilijk zwanger werd en heel dankbaar was voor de zwangerschap.. mijn hart stond gewoon bol van liefde, geluk en dankbaarheid en dat gun(de) ik graag anderen met dezelfde wens ook
Ik kreeg van mijn consulent de tip om de flessen zonder dop even paar minuten buiten te zetten (2 a 3 minuten) dan vervliegt de ergste lucht maar doordat je dat niet te lang doet blijft dat middel wel zijn werk doen.. Dit mag overigens niet in de volle zon, als het regent of sneeuwt, wel als er sneeuw ligt maar als het valt komt het in de flessen terecht..
Ik begreep dat er niet alleen medicatie voor vruchtbaarheidsbehandelingen van gemaakt worden maar ook medicatie voor jongetjes voor als de balletjes niet uit zichzelf indalen..
Voor alle dames die nu mee doen, dank je wel en hou vol (misschien heb je wat aan de tip)
Voor dames die het overwegen, je kan het altijd een weekje proberen, als je het echt niet ziet zitten kan je zo stoppen..
 Je hoeft trouwens de flessen niet vol te maken.. alle beetjes helpen..
Voor diegene die er aan mee gedaan hebben, dank jullie wel voor jullie inzet... namens mijzelf en vele anderen met een kinderwens dank jullie wel dat jullie mee hebben gedaan en zo deze wens (helpen) verwezenlijken.. (wij hebben inmiddels een prachtige dochter)
Voor diegene die deze topic geopend heeft, dank je wel voor het onder de aandacht brengen.. de vrouwen die dit nodig hebben en moeders voor moeders zullen heel blij met jou zijn!!
Ik begreep dat er trouwens heel langzaam meer bekendheid komt met betrekking tot dit project doordat steeds meer vrouwen er over praten dat ze dit doen/kennen/overwegen.. het schijnt al een vrij oud project te zijn want mijn moeder heeft bij mijn zusje mee gedaan en die is nu 24..

Bij de eerste zwangerschap heb ik niet meegedaan omdat ik maanden lang hele dagen om de 10 a 15 minuten aan het overgeven was. en op en af naar het ziekenhuis moest vanwegen uitdroging.Hopenlijk bij de 2e zwangerschap minder last van en dan gaan we het ook doen!Kleine moeite voor mezelf maar waarschijnlijk met grote dankbaarheid van een ander. :)

Ik heb ook meegedaan. Tot week 15 braaf geplast. Laatste week niet meer. Ik heb maar één keer vier bussen vol gehad, vaker drie of twee en de laatste week zelfs maar één. Maar alle kleine druppeltjes helpen vandaar dat ik wel door gegaan!

Ik heb zelf geen voortuin, mijn voordeur grenst meteen aan de stoep. iemand een idee hoe ik die flessen onopgemerkt buiten zet? ?

Terug
Bovenaan