Moeders voor moeders

Ik heb ook meegedaan, voor mij was het gelukkig niet moeilijk om zwanger te raken. 
Sommige vrouwen kunnen idd moeilijk zwanger raken hun gun ik ook een kindje. 
En inderdaad was geen enkele moeite om je urine op te vangen en over te gieten snap niet waarom zo weinig vrouwen dit doen:(

Wat leuk om te lezen dat er toch vele hier op het forum mee doen, of iig proberen!!
ik ben idd blij dat ik deze topic heb geplaatst, zo kan ik ook de vraag beantwoorden silvia:
je kunt bij je intake aangeven dat je geen optie hebt voor buiten plaatsen. Heb ik ook niet. Dus hebben we mijn vrije dag opgegeven als ophaal dag, en de chauffeur komt dan sochtends langs ☺️
ik zit nu op mijn laatste 'plasweek' precies 16 weken vandaag ?
Dus keep on peeing in the potty girls, zoveel mooie babies die een liefdevol leven tegemoet gaan daardoor! ❤️

Ik heb ook meegedaan en vond het iets vanzelfsprekend. Hoe mooi is het om andere stellen daarmee te kunnen helpen? Op het laatst was ik er ook wel klaar mee, maar alle beetjes helpen.
Op de vraag waar zet je het neer als het in de voortuin niet kan. Ik zette ze in de achtertuin. Is dat bij jou wel mogelijk? 

Achtertuin is eventueel wel mogelijk. Maar ik vind het niet zo’n prettig idee dat de deur dan de hele dag niet op slot is, want dan kan iedereen mijn achtertuin in. Ik woon niet in de sociaalste buurt namelijk... ?

Zowieso krijg je donkere flessen in een donkere krat en een plastic tas eromheen. Dus het is redelijk onopvallend. Maar ik woon momenteel nog in een flat, 13 hoog en kon het dus nergens veilig neerzetten. Vandaar de ophaal afspraak gemaakt. Mooi dat je mee wilt doen, is idd weinig moeite zoals iedereen al typt. Fijne zwangerschap allemaal ? xx

Terug
Bovenaan