Moeders voor moeders

Ik vind het bijzonder dat er volgens jouw vk zo weinig bekendheid over is. Bij ons kent iedereen dit project hoor. Wanneer je naar de vk belt voor eerste afspraak wordt moeders voor moeders meteen genoemd... Heb nog nooit een moeder gesproken die niet weet wat het is eigenlijk... 
Ook ik doe dus weer mee. Dinsdag komt de consulente. Heb er eerlijk gezegd niet heel veel zin in. Vorige keer was ik dat plassen in die pot zoooo zat op het eind. ?Maarja, t is voor een goed doel! ?

Oh maar de vk verteld t ook iedere aanstaande mama bij de eerste afspraak, dus bekendheid (of in ieder geval de vraag plassen in t potje) is 100%. T begrip wat het eigenlijk echt inhoud en waar je het voor doet en hoe het werkt en de aanstaande mamas die werkelijk mee doen...dat ligt echt zo laag helaas. Vandaar dat ik het simpel even beschreef, ipv in de dokterstermen ☺️ en ook omdat je net leert dat je zwanger bent en al die info gewoon erg veel is. Is toch leuk als je mee kan doen, al is t maar van week 12 tot 16 omdat je pas later rustig erover kan nadenken ? alle kleine plasjes helpen ?

In mijn 1e zwangerschap meegedaan. Werd uiteindelijk een missed abortion in week 10. (met week 4/5 al misgegaan)
Vervolgens na 3 mnd weer zwanger, maar mijn miskraam zat me toen nog erg hoog waardoor ik me er niet tot kon zetten. 
Uiteindelijk met bevalling een bloedtransfusie gehad dus mag niet meer meedoen. Vind dit erg jammer want had wel graag mee willen doen met een volgende zwangerschap. 
Pluim voor iedereen die mee doet!

Terug
Bovenaan