moeizame ontlasting, zelfs bij speciale voeding

Ach, het kwam misschien een beetje onduidelijk over.

Maar het is niet zo dat Nutrilon en Friso de beste zijn hoor. Ze zijn wel de duurste, maar alle merken zijn echt even goed. In een pak Kruidvat zit vrijwel hetzelfde poeder als in een pak Nutrilon. En andere merken ook. De eisen zijn zo streng, de kwaliteit is echt hetzelfde.

Friso smaakt niet naar moedermelk hoor, gewoon naar Friso (heb het wel eens geproefd).

de cb zij tegen mij   toen ik borstvoeding gaf en wou afbouwen zijden ze aan mij geef haar friso lijkt om moeder melk en daardoor dat   ik zo schrijf. maar in kruidvat en etos merken zijn de ijzergehaltes en vitemine gehaltes beetje minder als je ze vergelijkt zie je het wel
groetjes adama

Adama, ik heb je berichtje ontcijferd en begrijp eruit dat jij op die manier het aardig vindt om je mening te geven. Tuurlijk mag je je mening geven, daar is dit forum voor, maar doe het dan zonder een vinger naar iemand te wijzen of te veroordelen, is dus NIET aardig.

Tevens las ik op een ander stukje van het forum dat jij een onzekere moeder zou zijn (zo schrijf je zelf) hoe kan je dan een ander zo bestempelen? Plus... op een gegeven moment leer je wel dat het cb het ook niet altijd aan het juiste end heeft en ieder kind anders is, het blijft immers zoeken.

Suc6.

Kirsten

kiki ik wil niet met jouw in discussie komenmaar  elke moeder is een beetje onzeker   en dat gaat vanzelf weg ok ik ben een onzekere moeder maar als er onderwerpen zijn die ik het weet waarom zal ik geen tipgeven? ben jij hier de baas en neem beslissingen over mij?ik oordeel niemand ik vind het goed en dat zeg ik gewoon .dus ik ben onzeker in jouw ogen moet ik er mee kappen en niks schrijfen op dit forum alleen lezen zo komt j everhaal uit meid. als ik onzeker ben en de forum is om verhalen kwijt te raken en een beetje hart te luchten ben ik fout ik wil de beste voor me baby en sommige moeders die ook mij advies gefen zijn ook op andere tpicen te zien onzeker. en de cb weet het beter dan jouw ze leren alles ze gefen richtlijnen enz,,,,

groetjes adama

en nog een stukje   beetje empatievermogen alsjeblieft ik heb een moeijlijk ebevalling gehad daarom zijn me hormonen verand maar niet dingen die ik weet en als ik het weet geef ik tips gewoon ...

en nog een stukje   beetje empatievermogen alsjeblieft ik heb een moeijlijk ebevalling gehad daarom zijn me hormonen verand maar niet dingen die ik weet en als ik het weet geef ik tips gewoon ...

Mmmm...  ? Volgens mij schrijf je zelf (elders op het forum) dat je een onzekere moeder bent. Gaat dit stukje niet over. Gaat over het feit dat dit kindje moeilijk af kan, en ik heb alleen geschreven dat je dat aardig kan verwoorden naar de moeder dat dit berichtje typt en haar niet "terecht" moet stellen. Zij vraagt ook alleen maar advies en geen veroordeling.

Suc6 met de hormonen, kunnen lastige dingen zijn.

Terug
Bovenaan