moeizame ontlasting, zelfs bij speciale voeding

hoe weet je dat ik ontwetend advies geef ben jij mrs professort dat is waar wat ik zeg. en de   andere persoonz egt niks ben jij verantwoordelijk over die persoon ja dank je wel succes met mehormonen ik hou van me hormonen ik wens je ook de zelfde hormonen

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 09:28:25'));

de cb zij tegen mij   toen ik borstvoeding gaf en wou afbouwen zijden ze aan mij geef haar friso lijkt om moeder melk en daardoor dat   ik zo schrijf. maar in kruidvat en etos merken zijn de ijzergehaltes en vitemine gehaltes beetje minder als je ze vergelijkt zie je het wel
groetjes adama

Nee joh, dat is echt  niet waar  hoor! Je CB had zeker net een vertegenwoordiger van Friso op bezoek gehad...

Hoeveel ijzer en vitamine er in kunstvoeding mag zitten is helemaal wettelijk bepaald. De fabrikanten mogen daar niet van afwijken, anders mogen ze hun poeder niet verkopen. Daarom zijn er qua kwaliteit TOTAAL GEEN verschillen tussen alle merken kunstvoeding die je in ons land kunt kopen. De enige verschillen zijn de prijs, de smaak en de geur.

j egeloof ook niks he ? dan lieg ik he ik had telefonisch contoact opgenomen met de wijkverpleegkundige en die zij zo aan mij   de cb gebruik friso lijkt op moedermelk zijden ze   aan mij il lieg niet .en jij wat wij voor advies gefen zeg je is niet waar zo zeggen doen we respect tonen wie wat weet aub?

Dames ik ben bang dat we toch een beetje tegen een taalbarièrre aanlopen....
Adama dit bedoel ik NIET verkeerd maar ik ben bang dat je soms de dingen té letterlijk neemt. Ik geloof in dit geval niet dat Dirksmama  zegt dat je liegt, maar dat sommig CB's meer met het ene merk dan met het andere merk hebben. Ik hoor namelijk van andere mensen (buiten ons dorp) dat er juist Nutrilon geadviseerd wordt omdat dat het meest op moedermelk zou lijken. Het is maar net waar de voorkeur van het CB naar uitgaat en waar ze  goede ervaringen mee hebben..maar dat er soms een groot verschil is tussen de Cb's dát is wel duidelijk! We zijn allemaal mensen en iedereen ziet dingen anders en vat dingen ook weer anders op dus het kán ook nooit eenduidig zijn!
Ik denk dat de spraakverwarring al is ontstaan met de 4 euro verschil in babyvoeding en dat daar de irritatie een beetje begonnen is. Ik vatte dit trouwens niet verkeerd op hoor! Ik dacht dat je het meer als een grapje/ cynische opmerking bedoelde dat je natúúrlijk niet ging besparen op voeding als je kindje op goedkopere voeding niet goed reageerd!
@ Adama: ik vind dat je je goed red op het forum maar niets is zoo moeilijk als woordspelingen en zegswijzen in een andere taal. daar heeft iedereen moeite mee in een vreemde taal!
@ Iedereen: Een beetje rekening houden met elkaar dus maar?

Groetjes Saskia

Trouwens ik heb geen verstand van borstvoeding hoor maar dit neemt toch de smaak aan van wat je eet en drinkt? Dan kan het dus nooit zoals flesvoeding altijd hetzelfde smaken toch?

Groetjes Saskia

saskia ik ben geen nederlander en soms kan ik sommige dingenverkeerd spellen maar omdat ik geennederlander ben is er geen regeldat ik hier niet mag schrijfen ik ben een   autochtoon hier geboren maar geen nederlander en wat iks chrijf kan aan de overkant misshien verkeerd begrepen worden als we elkaar respect hebben gaat dat probleem vanzelf weg
groetjes adama

sommige cb zeggen eerlijk gezegd allemaal anders ook de wijkverpleegkundigen . ik dacht dat dirksmama bedoelde dat ik liegt maar mijn cultuur   en jullie cultuur is anders daardoor denk ik
maar  goed we zijn allemaal mensen ,

Terug
Bovenaan