moeizame ontlasting, zelfs bij speciale voeding

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 13:12:47'));

saskia ik ben geen nederlander en soms kan ik sommige dingenverkeerd spellen maar omdat ik geennederlander ben is er geen regeldat ik hier niet mag schrijfen ik ben een   autochtoon hier geboren maar geen nederlander en wat iks chrijf kan aan de overkant misshien verkeerd begrepen worden als we elkaar respect hebben gaat dat probleem vanzelf weg
groetjes adama

Ik heb geen moeite met je begrijpen hoor.

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 10:25:42'));

j egeloof ook niks he ? dan lieg ik he ik had telefonisch contoact opgenomen met de wijkverpleegkundige en die zij zo aan mij   de cb gebruik friso lijkt op moedermelk zijden ze   aan mij il lieg niet .en jij wat wij voor advies gefen zeg je is niet waar zo zeggen doen we respect tonen wie wat weet aub?

Adama, ik geloof heus wel dat ze dat tegen je gezegd hebben hoor. CB's beweren jammer genoeg wel vaker dingen waarvan je na wat nadenken kunt zeggen 'klopt dat nou wel?'

Ik had dit ook echt niet opgeschreven als ik het niet heel zeker wist hoor! Ik heb me de laatste jaren flink bezig gehouden met babyvoeding, uit de borst en uit de fles. En het is jammer, de informatie die je krijgt is vaak eigenlijk gewoon verstopte reclame. Erg he? Daar is een Rotterdams gezegde voor "Je mot niet geloven wat ze allemaal zeggen" - doe ik ook niet, altijd even nadenken of iets wel kan kloppen. Maar volgens mij denk jij zelf ook goed over de dingen na, anders zou je niet zoveel dingen vragen toch?

Het is zo moeilijk, om in het begin voor de keuze te staan welke flesvoeding je moet gaan geven.
In het ziekenhuis hielden ze ons twee merken voor en zeiden: "Kies maar, we mogen er verder niets over vertellen. De regering heeft bepaald, dat fabrikanten van babyvoeding geen reclame mogen maken over de voeding voor babies tot een half jaar oud."
En daar sta je dan als nieuwbakken ouders met je rug tegen de muur. Door omstandigheden mág je geen borstvoeding geven en niemand mag je vertellen welke voeding je moet kiezen. En wat kies je dan?: de duurste, want die zal wel het beste zijn.
En dat in een vrij land als het onze!
Ik begrijp werkelijk waar nog steeds niet, waarom ouders niet goed voorgelicht mogen worden over babyvoeding. Er zijn ieder jaar honderden (duizenden?) ouderparen zoals wij, die door omstandigheden hun kindje flesvoeding moeten geven. Ik heb me enorm achtergesteld gevoeld.
Van mij mag je de resultaten van je onderzoek publiceren Dirksmama! Zodat alle jonge en onzekere ouders weten waar ze aan toe zijn!

Saskia, helemaal gelijk! Adama, Saskia is juist heel aardig tegen je! Zie het niet als een aanval ze heeft juist een heel lief berichtje voor je achtergelaten.

saskia dank je wel voor je briefje als ik zeg dat mijn cb zo zegt dan wil ook dat de mensen respect tonen en niet zeggen ja is niet waar   maar ja adama het kan waar zijn elke cb is anders enz,,,]
groetjes adama

Terug
Bovenaan