Moet het ff kwijt...

@ allemaal,

dankje voor jullie reacties.

@ zwanger voor twee,

hoe ik in de schulden ben gekomen? Ten eerste door mijn ex jaren geleden, krom gelegen heb ik om er weer uit te komen 3 in de schuldhulp gezeten, en na 3 jaar was alles weer op orde. Toen kreeg ik na een paar maanden vette pech, wat gebeurde er? De hele bovenverdieping van mijn huis brande af door kortsluiting. 6 maanden in een andere woning gezete waar de kosten voor gas en licht doorgingen, ondertussen ook voor dit huis waar we weer naar terug zouden gaan moeten betalen, verkeerd verzekerd blijken te zijn dus geen cent gekregen en voor alles zelf op moeten draaien. Weer alles moeten kopen ed. Vanaf die tijd ben ik bezig met schuldhulp, aangeklopt bij wie dan ook, maar nee mevrouw we helpen je niet want dan had je maar niet weer in de schulden moeten komen. Pf ja hoor, het is mijn eigen schuld allemaal.
 
Wat een vervelend verhaal zeg! Heb je geen vrienden of familie waar je tijdelijk kunt logeren? Zodat je in ieder geval een dak boven je hoofd en dat van je kinderen hebt...
 
doet je vk ook iets hierin? die kan op zijn minst toch verklaren hoe stressvol deze situatie is? zo ie zo, maar helemaal nu in je zwangerschap? elk papiertje waar je mee kunt wapperen, is mee genomen. heel veel sterkte, en rust gewenst

smooty
 
goldwinggirl, wat vreselijk voor je. ik hoop echt dat het allemaal toch goed komt. blijf instanties bellen totdat ze gek vna je worden en je gaan helpen. Denk ook niet dat het aan ons is om te oordelen over anderen. Niet iedereen komt in de problemen omdat ze dat zo graag willen. soms heb je ook externe factoren die van invloed zijn. het is wel erg makkelijk om over anderen te oordelen. het is maar te hopen dat je zelf nooit in die situatie terechtkomt..
golddwinger weet dat het niet makkelijk is maar voor voedsel kun je bijv naar de voedselbank. er bestaat in rotterdam ook een kledingbank. wordt erg krap allemaal maar je kan het wel. geef niet op. wet idd niet of je bij familie en vrienden wat spullen kunt opslaan. sterkte.
 
Ja we zijn hard bezig te proberen van alles te regelen. Onderdak word lastig met zijn allen, ik heb wel opties maar dan kunnen we niet allemaal bij elkaar blijven.

@ smooty,
dat ga ik gelijk over bellen, bedankt voor de tip, had ik zelf nog niet aangedacht.
 
Hoi,
Hoe oud zijn je kinderen? Ik heb begrepen dat je hun een advocaat kan laten nemen, ken zo'n situatie, al ging dat om een koophuis, weet niet wat jullie hebben!
Het recht van het kind gaat boven alles, dus is misschien een optie!
Iig veel succes met alles
Liefs MJ
 
@zwanger van 2, ik vind je erg kort door de bocht, niet iedere schuld komt door eigen fouten en als het begint is het net een denderende trein, stop hem dan maar eens.
 
Terug
Bovenaan