Moet het ff kwijt...

Blij dat dat iig geregeld is... dat scheelt alweer een heel eind.... onderdak en eten is het belangrijkste...
Mijn neefje is 12 en heeft een krantenwijkje.... zo verdiend hij zelf een zakcentje bij....

Er is nog een lange weg te gaan, maar je komt er wel weer.....

Liefs Ann
 
@ MJ en Ann,

speelgelegenheid voor de kids genoeg hier, en gelukkig gratis dus dat scheelt. Borstvoeding lukt bij mij helaas niet maar eigen merk voeding is stukken goedkoper dan merk, zo ook met luiers. Nou ja het komt wel goed allemaal, zolang we elkaar hebben en niet op staat komen te staan.


 
goldwinggirl nog een tip mocht iemand je mondeling iets toezeggen stuur diegene dan een email waarin je de mondelinge afspraak erin zet, dan heb jij in ieder geval bewijs dat iest gezegd is. volgens mij leef je in rotterdam als dat zo is kun je een rotterampas aanvragen voor ju en de kids voor nog geen 5,- je kunt dan heel veel dingen doen die gratis zijn. je moet dan wel aantonen dat je weinig inkomen hebt maar dat kun je dan wel.
sterkte in ieder geval en het komt allemaal wel goed. ook is er ene site www.gratisoptehalen.nl waar je dus gratis spullen kunt ophalen.
 
@ lorena,

wij wonen inderdaad in rotterdam, die pas die ken ik al hihi, heb hem geloof ik al een jaar of 10 ofzo. Die tip over die email is ook wel een goede ja, ga morgen eens kijken of die mevrouw van huisuitzettingpreventieteam een email adres heeft.
bedankt ook voor die site.
 
Bespaartips (weet je misschien al wel, maar misschien zit er nog 1 tussen die je nog niet wist)

Om te besparen op de luiers kun je ook weer katoenen luiers gaan dragen!! Wel meer uit te spoelen maar het scheelt enorm in de centen.

En kijk je verzekeringen eens na... als je alles bij 1 verzekeraar verzekert krijg je pakketkorting en dat kan je veel geld schelen. Ga eens langs bij een betrouwbare financieel adviseur, die weten waar je het goedkooptste uit bent. Zo bespaarden wij 25 euro per maand op de auto.

Zeg alle abonnementen op!!! Kijk ook eens na waar je elk jaar eenmalig een bedrag voor betaald... scheelt toch weer.

Energie: kijk eens bij welke leverancier je het goedkoopst uit bent. En switch wanneer het ergens anders weer goedkoper is.
Verwarming consequent een tandje lager en een dikke trui aan doen.

Water: 's nachts alleen de grote boodschappen doortrekken. En dit kan eventueel ook overdag!

Boodschappen: geen luxe producten meer en alleen eigen merk... veel aardappels eten met groente en niet elke dag vlees/toetjes.
Vergelijk prijzen: soms is eigen merk van de Boer goedkoper dan Aldi merk/Jumbo.

Nou als me nog iets te binnen schiet, bericht ik je nog ff.....

 
Terug
Bovenaan