@ zwanger van nr 2, ik hoop maar voor jou dat je nooit in zo'n situatie terecht komt en zo naief kan blijven.
Wij hebben 9jaar terug een situatie gehad waar mijn man 3maanden geen loon kreeg, jeetje je weet niet wat je meemaakt, tuurlijk dat geld kwam want daar hadden we recht op,maar wanneer dan, en rente betalen ze je niet! denk je echt dat de mensen aan wie je je vaste lasten moet betalen iets interesseerd? nee die gooien er direct een boete op als je een rekening te laat betaald.
En voor sommige is dit misschien een geweldig land, maar er leven ook hier mensen in armoede.
Gelukkig is alles goed gekomen, maar gemakkelijk is het niet geweest!
Als jou man vandaag op straat komt te staan en de ww of wat dan ook niet direct betaald denk ik dat jij ook een probleem hebt, zou ik dan zonder het hele verhaal te kennen zomaar moeten zeggen; eigen schuld meid, of zou jij het prettig vinden als mensen met je meeleven en proberen mee te denken?
Sorry hoor, maar ik kan vanaf hier niet zien dat goldwing verkeerde keuzes heeft gemaakt en hoe dan ook, zelfs al zou dat zo zijn, dan nog maakt iedereen fouten en heeft toch recht op wat compassie!
@goldwing, hoop dat je er iets mee kunt, en wens jou/jullie veel succes met alles
Liefs MJ