morgen 1 ste NOD dag na mk

Hey meiden, allebei ongesteld geworden lees ik...
Nathalie, wel fijn dat je een behoorlijk 'normale' cyclus hebt gehad. Alles doet het dus wel!
Kelly, vervelend is dat als je lichaam je zo voor de gek houdt. Hopelijk hebben jullie volgende maand meer geluk.
Hier nog niks... Moest vanmorgen vreselijk overgeven en was kotsmisselijk, maar het lijkt me sterk dat dat van een eventuele zwangerschap zou komen. Als ik zwanger zou zijn zou ik immers nog maar rond de 3,5-4 weken zitten. Daar kun je nog niet misselijk van zijn lijkt mij. Waarschijnlijk een virusje ofzo. Het kan ook van de antibiotica komen (heb blaasontsteking).

Nathalie, ik ben niet zo'n trouwe temperatuurder hoor... Heb het een tijdje trouw gedaan in de maand dat ik zwanger werd, maar toen ging ik op vakantie en heb ik de thermometer thuisgelaten. Na de vakantie bleek ik zwanger.
Ik weet alleen wel dat mijn temp constant rond de 36,5 ligt en toen ik zwanger was was hij 36,8. 0.3 hoger dus. Sinds vrijdag is mijn temp 36,9, maar dat kan ook weer door die blaasontsteking komen...

Ik ben eigenlijk begonnen met temperaturen omdat ik mijn eisprong nooit voelde. Mijn ouders hebben er vier jaar over gedaan om in verwachting te raken van mij. Voor ze naar het ziekenhuis mochten moest mijn moeder eerst maar eens een paar maanden haar temperatuur bijhouden. Toen kwamen ze erachter dat ze helemaal geen eisprong had (temp bleef constant hetzelfde).
Ik vind temperaturen ook best een gedoe (elke ochtend op hetzelfde tijdstip vóórdat je opstaat...) en als je nog geen máánden/jaren bezig bent is het ook niet echt nodig. Mocht het echter nodig zijn dat we ooit de medische molen ingaan (waar ik niet vanuit ga natuurlijk, want weet dat ik zwanger kan worden), dan heb ik die tijd van temperaturen alvast gehad...
Ik houd jullie verder op de hoogte!

Liefs Elin

he meiden,

Ah kelly, sneu zeg, inderdaad volgende keer beter. Wel leuk om te horen over de bewuste keus, bij ons is dat ook zo. Wij kunnen ons het niet veroorlofen dat er 1 volledig thuis blijft. En mijn ouders wonen 200 km verderop dus daar heb je ook geen keus in. Wij wisten van te voren dat dat ons wondertje wel 2 dagen naar de opvang moet.
Grappig is het eigenlijk je wacht tot je het huis hebt waarin het allemaal kan. totdat je er financieel klaar voor bent. En dan dit. Vandaar dat ik ook zeg gewoon direct verder. Ik hoop niet dat je me verkeerd begrepen hebt, ik bedoel dat jij sterk over komt, niet dat het voor jou minder erg is een mk omdat je al een wondertje hebt. Ik denk dat die meid van je je zoveel kracht geeft om door te gaan.
En jij juist weet wat wij nog niet kennen.

Elin, ik ben inderdaad nog niet overtuigd, maar als het inderdaad zodanig lang gaat duren dat we voor de onderzoeken gaan, zal ik zeker aan je verhaal terugdenken, en het ook vast doen.
Ik voel mijn eisprong ook niet, en vraag me het ook inderdaad af of ik die wel weer heb na de mk.
Vakantie is echt volgens mij het geheim om zwanger te worden.
hahaha volgens mij moeten we gewoon elke maand een week vakantie plannen rond de klusdagen.

Heeft je moeder destijds dan medicijnen gehad ofzo om toch ervoor te zorgen dat ze een eisprong kreeg? Of hoe ging dat. Wat ik wel heel bewust mee gemaakt hebt, en normaal nooit. Sorry misschien beetje onsmakelijk. Op de dag wanneer men eisprong zou zijn, knikkervorm stevig doorzichtig slijm, waarvan ik toen dacht ah hier lees je dus over. Kennen jullie dit?

Mijn moeder had ook de 1ste keer een miskraam maar was eigenlijk direct weer zwanger. Ze had gedacht dat dat bij mij ook zo zou gaan, had ze dat even mis.

Meiden hou me op de hoogte, elin een blaasontsteking gebeurd vaak toch als je zwanger bent? kelly en ik duimen voor je.

Hey Nathalie,

Mijn schoonmoeder zei ook meteen: 'Blaasontsteking? Oe, dat had ik toen ik net in verwachting was...' Maar ik heb al best vaak blaasontsteking gehad, en was toen nooit zwanger.

Mijn moeder heeft toen clomid geslikt om een goede eisprong te krijgen. Verder is ze blijven temperaturen. Toen ze voor verder onderzoek naar het ziekenhuis moest, moest ze eigenlijk komen op de dag dat haar menstruatie begon...maar ze werd maar niet ongesteld! En dat kwam door mij, haha!
Hier is alles nog rustig verder.

Liefs Elin

hey dames
@ nathalie
de mk heeft juist meer met me gedaan dat ik zou denken en ooit gedacht heb maar de wetenschap dat er toch iets niet goed za t helpt me dan weer er doorheen , maar goed ook nu weer klussen we volgende week maar weer verder ik hoop dat ik volgende maand weer een positieve test in de handen mag hebben en allemaal trouwens .
@ elin hoe staat het bij jouw nog steeds rustig ik hoop voor je dat je zwanger bent en duim mee

hoor graag van jullie grotejes en prettig weekend
kelly

Hey meiden, hoe gaat het met jullie?
Hier nog steeds niks... Ga zo denk ik even nieuwe zwangerschapstesten bestellen via Sensitest (niet duur en lekker anoniem via de post). Ik hoop zo dat ik zwanger ben! Mijn borsten zijn iets voller en een beetje gevoelig (maar ik heb gelezen dat dat ook vaak zo is vlak voor je menstruatie) en heb last van rommelende darmen en een vol gevoel. Durf alleen niet teveel te hopen op een zwangerschap want dan is de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo is. Pfff, wachten duurt wel lang hoor, vandaag dag 33 van deze cyclus. Nog even volhouden.

Liefs Elin

hey meiden ook bij mij is de rode duivel weer weg en nu maar aan het klussen he
idd laaste kans dit jaar klinkt raar he mijn eerste was ook de laatste van 2004 hahahah dan zitten we in augustus zou wel giller zijn allebei rond de zelfde datum he maar eens eerst zien . he elin wat spannend allemaal ik hoop dat het zo is de tekenen heb je idd wel dat van die borsten heb ik idd elke maand dat ik bijn uit knap hahah maar wel wweer ander gevoel hihih . nou we blijven hopen voor je

groetjes kelly

he,

3 december zou men nod moeten zijn, maar nu was men cyclus 30 dagen, dus toch maar uitgaan van 3 - 5 december, ik zou men geen beter sinterklaas cadeau kunnen wensen.
Ik zal me deze keer wel inhouden mocht men duivel niet komen. Maar daarintegen verwacht ik ook dat mocht ik weer zwanger worden, ik het echt wel ga voelen. Bij mijn vorige zwangerschap, durfde ik het niet te geloven ik had dan ook geen kwaaltjes, ik denk eigenlijk dat het vruchtje al eerder afgestorven was, maar dat zullen we nooit weten.

Ik besef wel heel goed dat ik een ommezwaai in mijn leven moet gaan maken. Ik ben niet zozeer een eter maar als ik last van stress heb kom ik aan, brood slaat me al om als vet zeg maar.
en ben dus ook echt aangekomen de laatste maanden. Door de miskraam ben ik weer met roken begonnen, en ik ben een echte verslaafde. Nu dacht ik als ik een positieve test in de handen heb is de motivatie zo enorm groot. Dan moet het lukken om te stoppen. Eigenlijk zou ik dat nu al moeten maar kan het op de een of andere manier niet opbrengen. Daarbij als ik stop word ik alleen maar flinker. Door 5 dagen werk studie en een hobby kan ik heel slecht het beetje vrije tijd wat ik heb opbrengen om naar de sportschool te gaan.
Maar zou er toch echt aan moeten geloven.

Herkennen jullie hier iets in? of in ieder geval iets te laten, te ondernemen, wat je eigenlijk tegen de borst stuit, en eigenlijk de disipline slecht voor kan opbrengen.
Ik hou me dan vast aan het idee, maar als ik weer zwanger wordt dan kan ik daarna wel afvallen.

@elin, pff je maakt het voor ons zelfs spannend, ik wil gewoon weten of je zwanger bent. Maar ik begrijp je keuze om te wachten.

@kelly, en daarbij ook de laatste kans op een zomerkindje, ik ben 1 van 3 meiden en allemaal in mei geboren. Nu maakt het mij niet uit hoor wanneer, als het maar gebeurt. En daarbij hebben we in nederland toch niet al te hete zomers.
liefs nath

Terug
Bovenaan