morgen 1 ste NOD dag na mk

Hihi, dat zal je zus leuk vinden!
Ik heb ergens gelezen dat je het beste om de dag kunt klussen, maar als je vruchtbaar slijm hebt je gerust ook een paar dagen achter elkaar mag klussen om de kans op bevruchting te vergroten.
6 dagen wachten en dan één lucky shot zou ik niet aandurven...
Maarre, succes vanavond! ;-)

Liefs Elin

He Elin,

Ze kwam niet hahaha, dus voelde absoluut geen haast. Vandaag zou de dag moeten zijn.
gisteren enorme pijn links in men onderbuik gehad. Toen dacht ik he zou ik het voelen men eispron?, maar heeft de hele dag aangehouden dus denk dat het wat anders was.

Aan de hand van je tip, kies ik voor elke dag. zelfs de dag erna, je weet het nooit.

Gaat het met jou allemaal een beetje lekker?

liefs

Hey Nathalie,

Het kan heel goed je eisprong geweest zijn hoor! Vaak is die pijn die een dag blijft aanhouden een follikel dat op knappen staat. Pas als het eitje 'gesprongen' is houdt het dan op.
Hier gaat het wel goed. De red devils zijn weer vertrokken en aankomend weekend ga ik beginnen met ovulatietesten. Ik houd ook keurig mijn temperatuur bij. Telkens als mijn menstruatie voorbij is ben ik weer wat opgewekter. De teleurstelling van het niet zwanger zijn is dan verwerkt en dan komt er een gevoel van 'ha, een nieuwe kans!'.
Nu mag je alweer op het wachtbankje plaatsnemen hè? Dat deel van de maand duurt altijd zooo lang. We blijven lekker kletsen hier, dan gaat de tijd wat sneller haha.

Liefs Elin

he Elin,

dus ik loop 2 weken voor of achter, hoe je het wilt bekijken. Dan hoop ik dat het inderdaad men eisprong was, en dat we dan geluk hebben.
Jij mag dan weer heerlijk gaan klussen als ik aan het afwachten ben.

Ik heb ook inderdaad het idee dat als de rode duivel vertrokken is er weer een nieuwe kans is. Ik hoop echt dat de teleurstelling ons allen hier een keer overslaat. merk dat ik er enorm mee bezig ben, en ik weet het is verkeerd maar krijg echt dat beeld voor me van een stampend kindje zo graag wil ik het. Hoe dan ook ik ga iedergeval een datum prikken dat ik ga stoppen met roken, met of zonder positieve test. Mag helaas er niets voor gebruiken van de dokter, wellicht mag ik accupunctuur gaan doen, dan is het risico op aankomen ook minder. Tenminste zal een fabeltje zijn maar ik geloof er wel in. Geloof jij in de chinese kalender hierzo op de site? Aan mijn kant van de familie zijn er al 3 generaties met alleen maar meiden, en bij men vriend alleen maar jongens, en volgens mij gaat dat in al meerder generaties door.
Dus ik ben benieuwd wat het ons uiteindelijk brengt.Of zullen mijn partner en ik zn stel zijn die niet matchen? of is dat ook een fabeltje?

Ik ga nog even klussen hhaha tot morgen.

liefs nath

he dames

ben ik weer hahah zie dat jullie ondertussen flink aan het klussen zijn geslagen wij hier ook hahah . zonder klussen komen we er niet he om de dag maar flink klussen dan moeten we toch resultaat behalen of niet
ben benieuwd of het nu wel lukt ben er niet zo mee bezig deze maand is druk en klussen tussen de soep en aardappelen door wel hhiih
mischien helpt dat ook als je er niet mee bezig bent
we zullen zien

groetjes en liefs kelly

Ik vroeg me inderdaad al af waar je was Kelly,
Denk dat het inderdaad beter is als je te druk bent om er bij stil te staan.
Wanneer is je NOD dag?
mijne rond 9 of 11 december en die van elin, met kerst. Had me een weekje vergist zeg maar.

liefs nath

Hey meiden, hoe gaat het met jullie?
Ik las net dat er al twee van dit forum zwanger zijn: Moekje en Rebra. Echt geweldig nieuws. Ik hoop dat wij mogen volgen deze maand.
Ik begin vandaag met ovulatietesten. Ben benieuwd of het wat oplevert...

Liefs Elin

he meiden,

En sola is zwanger, die heeft hier ook rondgehangen.

Elin voor jou beginnen de leukste dagen, daarna het wachten. Ik ga dat ook maar doen volgende maand als het niet raak is.
heb het idee dat men tepels wat gevoelig worden, maar ja wie weet haal ik het in mijn hoofd en is dat normaal voor de tijd van de cyclus.

Heb zojuist een afspraak gemaakt bij de acupuncturist, maandag 7 december gaat het gebeuren ik stop met roken.

Verder gaat het lekker, had men neefje van half jaar op bezoek van het weekend, wat een heerlijk knulletje is dat. Ik voel me dan goed en eigenlijk helemaal niet jaloers, dat viel me op van het weekend en vond dat eigenlijk wel heel sterk van mezelf. Dat ik gewoon kon genieten van zijn aanwezigheid, en gewoon lekker kon oefenen zeg maar. Zal alleen me wat minder voelen als hij 1 wordt want die datum was mijn uitgerekende datum. Mijn zwager en zijn vrouw hebben er 6 jaar over gedaan, uiteindelijk met ivf is het gelukt.
Soms vraag je je af, wat gaat ons allemaal nog te wachten staan?

Maar ondanks mijn gedachten soms probeer ik positief te blijven.

liefs nath

Terug
Bovenaan