Hoi Elise
Ik ben weer ongesteld geworden, veel heftiger dan voor de zwangerschap en ik heb de pil al in huis gehaald. Vrijdag ga ik er weer mee beginnen. Ik kan me alleen nog even niet voorstellen dat we weer 'actief' worden zal ik maar zeggen, daarvoor is het allemaal nog een beetje te gevoelig hoor, maar zo te lezen is dat bij jou ook nog het geval.
Daantje is ook verkouden, het gaat nu alweer ietsje beter, ik heb haar neusje een paar keer met fysiologische zoutoplossing van Daro uitgespoten, zooo zielig. Je ziet haar dan helemaal schrikken en dan zet ze het op een krijsen. Maar het gaat nu wel al iets beter gelukkig.
Hoe was de doop geweest trouwens? Was Anne-Sophie een beetje rustig gebleven in de kerk? Wij moeten nog steeds een datum prikken voor de doop, dat moeten we deze week maar eens echt even doen.
Daantje slaapt nu echt door 's nachts, nu al 6 nachten achter elkaar... ik word nu echt uitgeslapen wakker, zaaaalig. Alleen het gevolg is wel dat ze dus overdag veel meer jengelt, als we haar dan op haar bedje leggen is het na een minuutje een gekrijs van jewelste. Maar liever zo dan 's nachts krijsen eerlijk gezegd. We zijn gisteren maar begonnen om haar meer voeding te geven, nu dus 150 cc met 5 schepjes nutrilon, dus 165 cc in totaal, misschien dat ze dan wat meer tevreden in slaap valt overdag. Vinden jullie het ook zo'n gepuzzel? Er is ook niemand die zegt wat je moet doen, want het is ons kindje en dus moeten wij doen wat ons goed lijkt voor haar. Dat vind ik soms best lastig, maar we doen alles met de beste bedoelingen denk ik maar steeds. Ze heeft trouwens deze week ook echt last van krampjes gehad, echt zielig is dat he? Dan krijst ze met een heel hoog piepstemmetje.
Verder lacht ze al regelmatig naar ons, ooow om op te vreten vinden we haar dan. Hebben jullie dat ook dat je je niet meer voor kunt stellen dat ze er nog niet was? Dit is echt het mooiste wat een mens kan overkomen, daar zijn wij heilig van overtuigd. Als ze je zo lief aan ligt te kijken dan smelten we gewoon.
Ik heb trouwens op internet bij het Kruidvat een fotoboek gemaakt van de zwangerschap. Superleuk om te doen, we hadden namelijk wel een boek voor Daantje, zo'n voorgeprinte uit de winkel, dan kon je erbij schrijven wanneer ze voor het eerst lachte, eerste tandje enzo. Maar ik wilde veel meer tekst kwijt dan ik in dat boekje kwijt kon. Dus het ik het hele verhaal met foto's in dat digitale boek gezet, van de week is ie klaar en kan ik hem ophalen bij het Kruidvat. Echt superleuk om te doen en ik denk ook leuk voor Daantje later.
Met het huis alles goed? Gaat het allemaal naar wens?
Met lijnen gaat het bij mij op het moment voor geen meter zeg, ik eet echt niet veel maar op de een of andere manier sta ik stil qua gewichtsverlies. Toch maar even doorzetten denk ik, maar wel frustrerend, ik wil zo graag weer slank zijn. Toen ik 55 kg woog had ik altijd iets te klagen over mn figuur, nou dat kan ik me nu dus helemaaaaaaal niet meer voorstellen hahaha!
Nou wij gaan even wandelen want het is hier ineens heerlijk weer (al een dag of 2), daar moeten we wel gebruik van maken!
X Femke