Muizeke/Espritxx

Hee Femke,

Wat een schattige foto's van Daantje zeg! Echt een mooi meisje!
Wij hebben vanmiddag het CB weer overleefd!
Pffff...Anne-Sophie was flink gegroeid. Ze weegt nu 6310!! gram. Dat was toch wel wat aan de zware kant. De verpleegkundige vroeg of we haar niet teveel eten gaven..Ik geef haar gewoon netjes 150 water en 5 schepjes dus volgens mij is dat helemaal niet teveel. En ze heeft ook niet meer honger als ze haar fles opheeft. Het is gewoon een mollige baby. Ze heeft lekkere stevige beentjes, maar ik vind haar niet echt te dik.En haar hoofd was niet helemaal gelijk aan beide kanten. Pffff wat kunnen ze daar zeuren zeg! Ze heeft ook wel een beetje een voorkeurshouding. Maar deze mevrouw maakte er een heel drama van! Alsof het om centimeters verschil gaat! Terwijl je het bijna niet ziet. Ik vraag me af of er ook nog baby's zijn die helemaal goed gekeurd worden..haha!
De prikjes vielen reuze mee. Al vond ik het wel zielig hoor. Ze was net heel lief aan het praten en lachen en toen drukte die vrouw die naalden in haar beentjes. Ze gilde even heel erg hard, maar werd gelukkig ook snel weer rustig. Nu ligt ze lekker in de box te slapen. Het was prikkendag bij  het CB want alle baby's kwamen voor een prik. Het was dus niet echt rustig daar. Alle baby's waren aan het  huilen...zooo  zielig.  Het inbakeren is echt een groot succes. Ik heb vandaag een inbakerdoek van Pacco besteld. Gelukkig woont degene die ze maakt ook in Harderwijk dus ik kan m morgenavond al ophalen! Dat scheelt weer een aantal dagen wachten op de postbode. Anne-Sophie is er veel rustiger door. Ze werd heel erg onrustig als ze moe was. Dan zwaaide ze wild met haar handjes en beentjes en was ze bijna niet stil te krijgen. Ik moest haar eerst in slaap wiegen want als we haar wakker in haar wieg legden krijste ze de hele boel bij elkaar.  Dan  probeerde ik haar een poosje te laten huilen.  Wat is dat moeilijk zeg! Ze huilt heel erg hard en stopt soms zelfs even met ademen.  Dan weet ik niet hoe snel ik naar  boven moet rennen. Maar ons dametje is  echt een tuttebel want zodra er  bij de wieg was werd ze weer helemaal rustig en begon ze vrolijk te lachen...En dan zeggen ze dat  je ze de eerste periode niet kan verwennen.  En nu wikkel ik haar in een grote handdoek (ben blij als  de inbakerdoek er is)  als ze moe wordt. Ze ligt dan even te kijken in haar bedje en zakt binnen tien minuten in slaap. Ik weet niet wat me overkomt. Kan ik eindelijk rustig op de bank zitten. Dat is veel lekkerder dan de hele avond de trap op en neer rennen. Het is nog wel een beetje een raar gezicht als ze zo 'vastgebonden" ligt, maar het helpt echt.
Anne-Sophie heeft nog geen last van de prik gehad. Maar dat komt denk ik nog wel. Ze ligt nu heerlijk te slapen. Maar Daantje kreeg er ook een dag later last van toch? Heeft ze er de hele dag last van gehad? Hoe zwaar is Daantje nu eigenlijk?
Zou Anne-Sophie dan toch te dik zijn? En ze was trouwens ook al 59 cm. Dus ze groeit goed. Ze kunnen je op het  CB zo onzeker maken!? Anne-Sophie is een hele blije baby dus volgens mij is er niets aan de hand. Nu alleen maar hopen dat haar hoofdje weer een paar mm rechter groeit..haha!
Gelukkig hoeven we over 4 weken pas weer. Op naar de volgende prikken.
Het is inderdaad heerlijk een nieuw huis. Maar aan de andere kant kun je geen dingen laten liggen tot later. Alles moet gelijk aangepakt worden. Maar gelukkig wordt het heel mooi. Als het af is zal ik wel wat fotootjes plaatsen.
Heb jij dat trouwens ook...dat als Daantje slaapt dat je toch nog een aantal keer bij haar gaat kijken? Ik ga vaak nog een aantal keer bij Anne-Sophie kijken. Geen idee waarom. Net alsof ik bang ben dat er iets met haar gebeurt in haar bedje. En soms is het ook heerlijk om naar dat slapende ontspannen lijfje te kijken..
Gelukkig...jij hebt dat ook dat emotionele..zou het nog over gaan? Wat leuk dat jullie doopvideo's hebben. Bij ons is er geen video opname gemaakt.

Nou ik ga even De Pfaffs kijken...Lekker op de bank met een flesje water (ja die kilo's moeten er echt nog wel af)

Liefs Elise


 
wat leuk trouwens zo'n beest op wieltjes. Ik heb ze ook zien staan...maar kan me gelukkig nog beheersen. Ik zie allemaal leuke dingen voor "later" Een mooi roze fietsje met een mandje...haha ze kan nog niet eens zitten en nu kijk ik al naar fietsjes...

x
 



Ha Elise

Ojee zo te lezen heeft het consternatie-bureau (zo noemen ze het bij mij op kantoor!) bij jullie ook zn werk weer gedaan (ik voelde me ook net alsof ik een overtreding had begaan, alsof ik Daantje mishandelde door haar 's nachts te laten slapen). Volgens mij heeft trouwens niemand een symmetrisch hoofd hoor, zolang het hoofdje van Anne-Sophie er niet raar uitziet zou ik me er niet al te druk om maken.
Anne-sophie is wel wat zwaarder dan Daantje, maar ze ziet er wel supergoed uit op de foto's en als ze een lekker blij babytje is dan zie ik het probleem niet hoor. Misschien groeit ze de volgende keer wel alleen in de lengte ipv gewicht, ze kunnen toch ook groeispurten hebben? Daantje was 4650 gram en 58 cm, ze was 550 gram aangekomen sinds de vorige keer CB. D'r gewicht lag precies op het gemiddelde, maar d'r lengte was langer dan gemiddeld.
Maar Daantje dronk heel slecht in het begin, tenminste dat vond ik dan hoor, daarom ben ik ook met de borstvoeding gestopt, dan viel ze zo snel in slaap. En nu doet ze nog soms een uur over een flesje en dan is het vaak nog niet helemaal leeg. Ik zou het veel fijner vinden als ze het lekker snel leegdrinkt.

En dat van 'verwennen kan niet' herken ik wel hoor, ik denk dat Anne-Sophie dat hetzelfde doet als Daantje. Als ze als een sirene ligt te huilen boven dan probeer ik haar te laten liggen, maar ik kan maar een bepaalde hoeveelheid gehuil aan op 1 dag hahah, en als ik ze dan oppak uit haar ledikantje dan is ze meteen stil...hmmmm het lijkt me dat ze echt wel weet wat ze wil. Maar misschien is zo'n doek ook wel iets voor ons, 's avonds slaapt ze wel maar overdag tussen de voedingen door probeer ik ze altijd nog een uurtje te laten slapen. Nou dat uurtje is meestal een half uur huilen en een half uur stil. En als ze 's nachts stil is ga ik ook regelmatig kijken hoor, soms ademt ze zo rustig dat ik echt met mn hoofd bij haar mondje ga hangen om te voelen of er nog lucht uitkomt! Je zorgen maken hoort er schijnbaar helemaal bij. Straks had ik hier een bij gespot in de kamer, dus ik gillen naar mijn man, heeeelp een bij, dadelijk vliegt ie naar Daantjes kamer! Nou dat beest was natuurlijk zo dood haha!

Daantje is vandaag (de prik was dinsdag) weer een beetje beter, ze lacht alleen niet echt vandaag, maar gisteren schommelde haar temp nog een beetje. Hopelijk is Anne-Sophie niet ziek geworden? Of hebben jullie ook al zitten prutsen met een zetpil?
Heej kijk jij ook altijd naar de Pfaff's? Ik vind dat zo'n leuke serie! Mijn kilo's lijken zich ook op hun gemak te voelen aan mn kont en heupen, jakkes zeg, in het begin ging het best vlot, maar nu lijkt het stil te staan bij 60,8 kilo. En dat terwijl ik 55 altijd al best een flink gewicht vond. Vorige week heb ik me suf gelopen met de kinderwagen (soms wel 6 uur op een dag...) maar dat doet dus ook helemaal niks. Ik ben wel van plan om zaterdag even naar de stad te gaan. Broeken koop ik nog niet, maar mijn bovenkant past over het algemeen nog wel in maat s. Viel jij vroeger ook veel sneller af? Ik had er die 2 kilo teveel altijd met 2 weekjes wel vanaf, maar nu... bah! Ik ben trouwens 1.61 meter, dus ook niet al te groot, dan voel je je meteen helemaal zo'n propje.

Daantje heeft vandaag echt zo'n trage drink dag. Ze doet nu al 3 kwartier over een flesje en volgens mij zit de helft er nog in. Mijn man geeft haar nu de fles, hij snapt nu wel dat ik een hele dag met haar bezig ben hahaha, hij heeft de griep gehad en is vandaag nog aan het uitzieken. Zo ziet ie ook eens hoe druk het is met een kleintje, in het weekend ziet ie dat natuurlijk ook wel, maar zo bijna een hele week is toch anders.

Jij had trouwens toch zalf voor je knip gekregen he? Heeft dat geholpen? Die van mij trekt nog zo, ik kan me niet voorstellen dat dat snel overgaat. Soms heb ik zelfs nog een soort 'kramp-gevoel' aan de onderkant, ik hoop dat ik nu al zo ver opgerekt ben dat baby 2 er later gewoon zo uitglijdt... (over baby 2 gesproken, wij hebben het er al over gehad welke namen we leuk vinden bij Daantje, is dat gek? hahaha)

Ik heb trouwens al het afsluitend gesprek bij de verloskundige gehad. Ze vroeg nog naar mijn ervaringen. Ik vertelde haar dat ik zo ontzettend veel pijn aan de knip heb gehad, ik kon pas na 2 weken een beetje normaal op een stoel zitten, maar ja het was wel echt nodig zei ze (gelukkig maar, stel je voor dat ze zegt: ja sorry ik schoot uit met mijn schaartje...!) anders had ik naar het ziekenhuis gemoeten. Ach zo lang het dadelijk maar een beetje goed geneest en we weer zonder pijn kunnen je-weet-wel haha. Lijkt me afschuwelijk om daar voor altijd pijn bij te hebben namelijk.

Ik heb trouwens op internet een superlief badjasje van Oilily gekocht voor Daantje, met een knalroze voering en de buitenkant is zachtroze met kleine konijntjes...zo lief! En we hebben een bumba stoeltje besteld, daar kunnen ze vanaf 3 maanden al in zitten zonder dat het slecht is voor de rug. Lijkt me wel handig met voeden enzo.

Veel succes met het huis!

Liefs Femke
 
Hoi,

Het is inderdaad geen feest om naar het CB te gaan. Ik maak me nu al weer druk om de volgende afspraak...dan is ze vast nog veel meer te dik. Maar goed..ik moet me er maar niet zoveel van aantrekken. Het is mijn kind en ze is heel blij en tevreden dus volgens mij is er niets mis mee.
Dus jij luistert ook regelmatig bij Daantje...gelukkig...dan ben ik niet de enige. Mijn man wordt er soms helemaal dol van. Dan liggen we net in bed en dan moet ik gewoon nog eventjes bij haar kijken. Soms hang ik helemaal in de wieg om te luisteren of ze nog wel ademt...het arme kind. Af en toe schrikt ze dan wakker (gelukkig valt ze ook weer in slaap) Ze zijn ook zo lief als ze lekker liggen te slapen. We leggen Anne-Sophie braaf op haar andere zijkant met haar hoofdje. Zul je zien dat als ik weer naar het CB moet de andere kant van haar hoofd niet goed is...haha zo blijven we aan de gang.
Die inbakerdoek is echt handig. Ik heb m gisteren opgehaald. Op www.pacco.nl vind je meer info.
Ik word ook helemaal gek van die knip. Dankzij de zalf is het   wel een stuk minder, maar op de meest gekke momenten gaat het toch weer trekken. Ik kan er ook niet steeds zalf op blijven smeren toch? De VK zei tegen mij dat het wel een jaar kon duren voordat het helemaal over zou zijn...lekker is dat! Er zit ook echt een bobbelig litteken...Ik kijk er zowiezo al niet graag naar. Maar ik vind het niet echt mooi...gelukkig kijken er verder niet veel mensen naar mijn onderkantje maar toch...
Wij bedenken ook volop namen hoor....Terwijl ik er nu nog niet aan moet denken dat ik weer zou moeten bevallen. Het is me 100% meegevallen maar ik wil echt niet nog een keer zo'n knip...
Anne-Sophie wordt echt een soort koekiemonster als ze haar flesje krijgt. Ze heeft m binnen 10 minuten helemaal leeg. Ik laat haar op de helft een boer doen, want anders gaat het nog sneller. Ze wordt dan helemaal driftig als de fles er niet snel genoeg weer ingaat. Het is echt een pittig dametje. Ze heeft gelukkig helemaal geen last van de prik gehad. Dat scheelde een hoop gedoe met zetpillen. Ze was wel een beetje hangerig maar verder viel het reuze mee. Er zit ook zoveel spek op haar beentjes...haha!
Vreselijk he die overtollige kilo's! Bij mij wil die stomme weegschaal ook niet onder de 60. Ik beweeg me suf en drink liters water maar het helpt niets...Voor de zwangerschap was ik overtollige kilo's altijd zo kwijt. Even een weekje wat minder snoepen en er was zo 3 kilo af...maar nu! Zou het ooit nog goedkomen? We hebben er wel wat moois voor teruggekregen maar ik wil toch ook wel weer graag 55 kilo wegen....Alle truitjes enzo passen nog wel maar mn broeken willen niet allemaal meer dicht. Ach...ik blijf maar gewoon vrolijk doorstappen achter de kinderwagen en loop bij de supermarkt met een grote boog om al het lekkers heen...dan moet het er vanzelf een keertje afgaan toch?
Hoe gaat het trouwens met je stuitje?
Ik ga Anne-Sophie maar eens haar flesje geven...de tijd vliegt!
Fijn weekend!!!

x Elise
 

Het is inderdaad geen feest om naar het CB te gaan. Ik maak me nu al weer druk om de volgende afspraak...dan is ze vast nog veel meer te dik. Maar goed..ik moet me er maar niet zoveel van aantrekken. Het is mijn kind en ze is heel blij en tevreden dus volgens mij is er niets mis mee.
Dus jij luistert ook regelmatig bij Daantje...gelukkig...dan ben ik niet de enige. Mijn man wordt er soms helemaal dol van. Dan liggen we net in bed en dan moet ik gewoon nog eventjes bij haar kijken. Soms hang ik helemaal in de wieg om te luisteren of ze nog wel ademt...het arme kind. Af en toe schrikt ze dan wakker (gelukkig valt ze ook weer in slaap) Ze zijn ook zo lief als ze lekker liggen te slapen. We leggen Anne-Sophie braaf op haar andere zijkant met haar hoofdje. Zul je zien dat als ik weer naar het CB moet de andere kant van haar hoofd niet goed is...haha zo blijven we aan de gang.
Die inbakerdoek is echt handig. Ik heb m gisteren opgehaald. Op www.pacco.nl vind je meer info.
Ik word ook helemaal gek van die knip. Dankzij de zalf is het   wel een stuk minder, maar op de meest gekke momenten gaat het toch weer trekken. Ik kan er ook niet steeds zalf op blijven smeren toch? De VK zei tegen mij dat het wel een jaar kon duren voordat het helemaal over zou zijn...lekker is dat! Er zit ook echt een bobbelig litteken...Ik kijk er zowiezo al niet graag naar. Maar ik vind het niet echt mooi...gelukkig kijken er verder niet veel mensen naar mijn onderkantje maar toch...
Wij bedenken ook volop namen hoor....Terwijl ik er nu nog niet aan moet denken dat ik weer zou moeten bevallen. Het is me 100% meegevallen maar ik wil echt niet nog een keer zo'n knip...
Anne-Sophie wordt echt een soort koekiemonster als ze haar flesje krijgt. Ze heeft m binnen 10 minuten helemaal leeg. Ik laat haar op de helft een boer doen, want anders gaat het nog sneller. Ze wordt dan helemaal driftig als de fles er niet snel genoeg weer ingaat. Het is echt een pittig dametje. Ze heeft gelukkig helemaal geen last van de prik gehad. Dat scheelde een hoop gedoe met zetpillen. Ze was wel een beetje hangerig maar verder viel het reuze mee. Er zit ook zoveel spek op haar beentjes...haha!
Vreselijk he die overtollige kilo's! Bij mij wil die stomme weegschaal ook niet onder de 60. Ik beweeg me suf en drink liters water maar het helpt niets...Voor de zwangerschap was ik overtollige kilo's altijd zo kwijt. Even een weekje wat minder snoepen en er was zo 3 kilo af...maar nu! Zou het ooit nog goedkomen? We hebben er wel wat moois voor teruggekregen maar ik wil toch ook wel weer graag 55 kilo wegen....Alle truitjes enzo passen nog wel maar mn broeken willen niet allemaal meer dicht. Ach...ik blijf maar gewoon vrolijk doorstappen achter de kinderwagen en loop bij de supermarkt met een grote boog om al het lekkers heen...dan moet het er vanzelf een keertje afgaan toch?
Hoe gaat het trouwens met je stuitje?
Ik ga Anne-Sophie maar eens haar flesje geven...


Ha Elise

Fijn zeg dat Anne-Sophie geen last heeft gehad van de prikjes, Daantje is echt een paar dagen uit haar humeur geweest. Maar nu gaat het gelukkig weer goed, vandaag moest ze van papa perse rood met witte kleertjes aan (papa is voor psv haha), want dat zou geluk brengen bij het voetballen. Ik geef zelf helemaal niks om voetbal, dus mijn broertje komt dadelijk en dan gaan we lekker wandelen, mn man is naar Eindhoven want als psv kampioen wordt moet dat gevierd worden. Blij dat ik een hele goede reden heb om thuis te blijven!
Wat lijkt me dat fijn trouwens als je kindje binnen 10 minuten de fles leeg heeft, dat heeft Daantje nog niet 1 keer gepresteerd. Binnen 3 kwartier: dan is ze al op topsnelheid bezig! volgens ons mam was iik ook een trage drinker vroeger, dus daar houden we t dan maar op. Ze had trouwens nog een oud jurkje van mij gevonden, wat Daantje nu precies past, zo schattig! Ik ben gisteren n dagje wezen shoppen, werd alleen niet zo blij van mijn figuur... gevolg: kleertjes voor Daantje gekocht en maar n paar dingetjes voor mezelf! Ik hoop dat t nog ooit goedkomt, maar t gaat wel echt heel traag.
Nou ik ga nog effe een beetje strijken en daarna lekker naar buiten, is t bij jullie nu ook zo'n mooi weer? Hier is t ineens zonnig, ik heb zelfs de achterdeur opengezet.

Fijn weekend nog

Liefs Femke
 
Goedemorgen!

Wat een heerlijk weer gisteren. Ik moest s middags weg maar mijn man heeft een hele poos met Anne-Sophie gelopen...Nu is het hier ook al weer lekker zonnig! Alle ramen staan lekker open. Dan krijg je gelijk een zomergevoel!
En..hebben de rood/witte kleertjes geholpen? Ik houd helemaal niet van voetbal. De jongens uit mijn klas leren me soms iets bij, maar ik kom niet verder dan in welk goal de bal moet. Mijn man is ook geen voetbalfanaat dus wij kijken het eigenlijk nooit. Heerlijk!
Wij zitten al vanaf 8 uur fris en fruitig beneden (uitslapen is er niet meer bij)
Hoe laat is Daantje s morgens wakker? Anne-Sophie is tegenwoordig om 6.45 uur wakker. Dat is veel beter dan 5 uur! Ze krijgt om 2215 uur haar laatste fles..Met moeite want ze valt dan de hele tijd in slaap (heeft Daantje dat ook?) Maar dan slaapt ze de hele nacht heerlijk door! Dan begin je echt veel beter aan een nieuwe dag. Ik ben helemaal uitgeslapen...Zometeen lekker de kraamafdeling en de VKpraktijk kijken (eens kijken of ik het droog kan houden) Gek eigenlijk..eerst interesseerde die programma's me helemaal niet en nu vind ik het echt leuk om naar te kijken. Misschien komt het omdat we het nu zelf ook hebben meegemaakt. Gelukkig kan ik me niet meer bedenken hoeveel pijn het ook alweer deed. Dat komt straks bij een tweede wel weer...Maar goed dat duurt vast nog wel eventjes. Als Anne-Sophie 1,5 of 2 is..Moet er nu nog even niet aan denken. Al mis ik dat gevoel in mn buik soms wel een beetje hoor. Die dikke buik totaal niet! De kilo's gaan hier ook langzaam naar beneden. Ik paste vanmorgen zomaar weer een broek dus langzaam gaat het vooruit. Maar niet snel genoeg. Shoppen is hier ook een drama! Zoveel leuke dingen..maar ik heb helemaal geen zin om het te passen. Ik moet gewoon weer in een maatje 36! Of is dat raar!! 38 klinkt zo groot...vooral omdat ik altijd 34/36 had. Mijn kast hangt vol met leuke dingen die ik niet aan kan...pffff..Mijn man vindt me echt een zeurkous. Heeft jouw man dat ook? Ik roep de hele dag dat er nog echt wat af moet en drink liters water...Misschien moet ik toch maar weer gaan sporten. Maar ik weet eigenlijk niet of het wel goed is om weer heel fanatiek aan de slag te gaan met BBB (buik billen benen). Mijn heupen zijn dikker en ik heb nog steeds zo'n flubberbuikje (met een mooie bruine streep erop..die moet echt weg zijn in de zomer want anders kan ik niet eens in bikini) Mijn man vindt dan ik niet moet zeuren want er is tenslotte een heel kind uitgekomen..dat is ook wel zo, maar ik wil graag weer mn eigen figuur terug. Voel me nog steeds niet helemaal de oude Elise. Heb jij dat ook?
Vrijdag hebben we bruiloft van mn beste vriendin. Gelukkig had mijn zusje vorige week een bruiloft en had ze daarvoor een heel leuk jurkje gekocht. Zij heeft 1 maatje meer dan ik dus dat kan ik vrijdag lekker aan. Ik vind het zo zonde om iets te kopen en dat het over een paar maanden toch weer te groot is. En dit is echt erg leuk (handig als je dezelfde smaak hebt) dus dat komt goed uit. En het heeft een A lijn dus dan zie je mn buik ook niet zo goed...
Nou...genoeg geklaagd..haha!
Hoe gaat het met je knip? Wordt het al wat beter? Hier gaat het goed! (niet te hard zeggen want voor je het weet is het weer gevoelig) Ik heb er nog wel last van als ik op de fiets zit..En is je stuitje al beter?
Anne-Sophie gaat vrijdag voor het eerst een hele dag naar mijn ouders. Ze gaat er ook slapen omdat wij laat terug zijn van de bruiloift. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken..Misschien sta ik s avonds wel zo weer bij ze op de stoep om haar mee te nemen..Erg he? Waar kan ze beter zijn dan bij mn moeder...maar het is gewoon het idee dat ik haar dan een hele dag en nacht niet zie! Mn man verheugd zich nu al op een nachtje met zn 2tjes (hellup!!!...ik moet daar nog echt niet aan denken) En daar komt bij dat de eerste pilstrip leeg is dus als het goed is ben ik dan ongesteld...mmm goede smoes..Nog maar eventjes wachten...eerst weer helemaal herstellen..haha
Nou ik ga maar eens eventjes ontbijten (yoghurt met crusli...lekker gezond)

Een fijne dag vandaag! (aan het weer ligt het hier in ieder geval niet...dat wordt weer lekker wandelen vanmiddag)

Liefs Elise
 



Hoi Elise,

Heb je ook zoveel gewandeld de afgelopen dagen? Ik vandaag zelfs met een 3kwartbroek (jawel eentje van voooor Daantje, een beetje proppen maar het ging) en slippers, alleen begon het nu ineens te regenen dus zitten we maar weer binnen. Boffen dat jouw man niet van voetbal houdt! Vooral zo houden zou ik zeggen, die van mij had vroeger zelfs een seizoenkaart, maar dat heeft ie nu gelukkig niet meer, hij is meer een fanatieke tv-supporter en ze waren idd kampioen geworden zondag, dus hij had het goed naar zn zin gehad.

Daantje wordt soms wakker 's morgens, maar meestal ga ik haar rond 7.10 uur wakker maken, dan ligt ze vaak nog echt in een diepe slaap. Zo grappig, als ik haar rolgordijn dan omhoog doe ligt ze echt te knijpen met haar oogjes zo van 'laat me toch lekker liggen' haha uiteraard hebben we dat ook al op de film vastgelegd (Daantje wordt later moe als ze alle filmpjes en foto's terug moet kijken denk ik, stelletje overfanatieke ouders die ze heeft haha). Fijn dat Anne-Sophie het ook al zo goed doet zeg, Daantje slaapt trouwens bij al haar flessen, meestal na 100cc, dan moet ik echt wachten tot ze weer wakker is om de rest op te drinken. Heel zelden drinkt ze hem ineens leeg en dan wil ze soms nog meer melk... ik kan er geen pijl op trekken, maar ik geef haar dan altijd nog 40 cc, zou dat slecht zijn?

Ik wil trouwens ook eerst even van Daantje genieten voordat nummer 2 komt hoor, alleen niet zo lang als bij mijn man (hij heeft maar 1 broertje en die is 5 jaar jonger, dat verschil vind ik weer te groot). Ik denk dat als Daantje een jaar is ofzo. Tenminste zo kijken we er nu tegenaan, misschien vliegt dit jaar wel om en vinden we het dan nog te vroeg.

Oow jij weigert ook maat 38 te kopen? hahah ik heb een wikkeljurkje in die maat gekocht omdat mn oma feest had, maar een broek ofzo, ik weiger het echt!!! Dan is het net alsof ik het al opgegeven heb, ik had eerst ook altijd xs of s van broeken, maar mijn model komt ook maar heeeeeeeeeel traag terug, volgens mij helpt al het wandelen wel want vandaag zat ik dus weer in een oude broek. Maar ik heb ook spijkerbroeken die ik eerst supervaak aanhad en die nu dus nog gewoon echt niet passen. Balen is dat he?
Oow jouw man vindt het ook niet erg? Ha haha die van mij ook niet, ik zei laatst "ik zie er toch nog niet zo heel beroerd uit voor iemand die 2 maanden geleden bevallen is?" Zegt ie: "heb ik dat ooit gezegd dan?" Nee dat had ie dus ook niet maar zo voel ik me dan wel. Ik had me echt voorgenomen om een slanke hippe moeder te zijn voor Daantje en niet zo'n uitgezakte onverzorgde zoals ik ze vaak zie lopen.... tsja! Ik ben wel verzorgd maar stiekem ook een beetje uitgezakt hahaha erg he? Ik blijf gewoon veel wandelen en dan valt dat slappe blubberbuikje er vanzelf weer af!

Met de knip gaat het wel, ik voel hem ook niet constant alleen af en toe voelt het een beetje als (ja klinkt een beetje vies misschien) een schimmelinfectie die ik ooit gehad heb, dan voelt het gewoon een beetje geirriteerd aan. Ik kan me alleen nog niet voorstellen dat we het weer gaan doen, ik had op het feb. forum gevraagd of er meer meiden waren die daar last van hadden, nou ik kreeg als tip veel glijmiddel gebruiken, hahaha ik zal het bad ermee vullen, hebben ze ook 5 liter verpakkingen van dat spul?

Oow en dat je Anne-Sophie niet kan missen is volkomen normaal, ik heb er ook last van, ik was dus laatst een dagje wezen shoppen en toen het tijd was om naar huis te gaan ging ik steeds harder naar de auto lopen, zo graag wilde ik weer naar mn hummeltje toe! Ik laat ze ook wel met een gerust hart bij mn ouders achter maar je gaat ze toch missen he?

Als dat maar geen domper wordt voor je man hihi, heb je hem al verteld dat je dan waarschijnlijk ongesteld bent? Ik heb verteld dat de eerste 2 weken met de pil nog onzeker zijn en dus niet verstandig maar vrijdag heb ik dus die eerste 2 weken achter de rug. Ik denk alleen dat mijn man het zelf net zo eng vindt als ik, omdat ie de bevalling in geuren en kleuren heeft meegemaakt haha. T komt vanzelf wel weer een keertje.

En ik heb eindelijk Daantjes doop geregeld. 15 juni wordt ze gedoopt, mijn man merkte op van heeee dat is precies een jaar later na de zwangerschapstest, en dat klopt want vorig jaar was het 17 juni vaderdag en toen deden we de test. En dit jaar is het 15 juni vaderdag en dan wordt ze gedoopt, mijn moeder zei jullie hebben iets met de speciale dagen, op Valentijnsdag geboren. Toen dacht ik nog hopelijk wordt nummer 2 dan niet op Dierendag geboren ofzo hahaha of 1 april, dat lijkt me ook niet zo leuk, nou weer genoeg getiept, ik ga even wat eten maken,

Wandel ze nog!

X Femke
 
Terug
Bovenaan