Muizeke/Espritxx

Hee Femke,

Wat een heerlijk weer he de afgelopen dagen?! Wij wandelen hier wat af! Helaas is het nu voorbij want het regent hier opeens! (ach nu mag het wel eventjes..het is nu toch geen wandeltijd) Zolang het maar niet gaan onweren vind ik het prima (ik ben helemaal panisch voor onweer en mijn man is druk aan het klussen in het nieuwe huis dus ik ben alleen thuis met Anne-Sophie...kan moeilijk samen met haar onder het bed kruipen haha) Het is inderdaad super voor de kilo's..elke dag weer een onsje eraf! Het gaat langzaam maar ik begin toch weer een beetje moed te krijgen dat het er ooit weer afgaat. Voor we het weten zijn we weer helemaal slank! Ik paste vandaag zelfs weer in mn spijkerbroek (ik kan dan alleen niet gaan zitten want dan krijg ik geen adem meer...haha! maar goed hij past...)
En ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden. Aan de ene kant ben ik ook wel blij dat het zover is...dan werkt alles tenminste weer. Ik zat helemaal zenuwachtig met  een tampon op het toilet. Durfde m er bijna niet in te doen...maar het ging gelukkig helemaal goed. Ik heb alleen wel het idee dat het allemaal een beetje wijder geworden is   Ben de hele tijd aan het bedenken of ie er niet zomaar uitvalt..Mn man kreeg helemaal glimogen toen ik vertelde dat ik weer ongesteld geworden was. Hij zal wel denken...nog 5 dagen en dan kunnen we weer!! Nou dat gaat denk ik niet gebeuren...Het lijkt me doodeng om dat weer te gaan doen..Maar aan de andere moet het toch wel een keertje van komen. Ik had de tip van het glijmiddel ook gelezen. Zie mezelf al bij de drogist staan om een pot van dat spul af te rekenen! haha! Dat durf ik echt niet...zul je net zien dat er bekenden achter je in de rij staan...Nee dan wacht ik liever nog even.

Heerlijk dat Daantje zo lang doorslaapt. Anne-Sophie heeft iets nieuws sinds twee dagen. Ze wordt om 6.15 uur wakker en gaat dan heerlijk liggen brabbelen tegen haar knuffel...op zich erg lief maar ze doet niet echt zachtjes...haha! En dan geven we haar om 6.45 uur de fles maar...Wij hebben hier in dit tijdelijke huis geen rolgordijn in haar kamertje. Dus als het licht is is het ook echt licht in de kamer...Gelukkig hebben we in het volgende huis weer een vouwgordijn...misschien slaapt ze dan langer door..
Kan Daantje ook al hard lachen? Anne-Sophie schatert het soms uit..en schrikt er dan zelf van.

Wij zitten ook zo ongeveer aan de videocamera vastgeplakt..Alles wordt vastgelegd! Haha!! Leuk voor later denken we dan...

ohh...ik hoor Anne-Sophie...even kijken wat er aan de hand is..

Liefs Elise
 
Ha Elise
Wat schattig dat Anne-Sophie al brabbelt uit zichzelf, Daantje doet dat ook als wij tegen haar kletsen maar nog niet uit zichzelf, dan ligt ze meestal stilletjes rond te kijken en met haar hoofdje te draaien. Nu ligt ze in de box naar de mobile te kijken en te hikken (ze heeft best vaak de hik trouwens). Hebben jullie ook zo'n prachtig weer gehad dit weekend? Wij hebben lekker gewandeld en in de tuin gewerkt (die was een beetje erg verwaarloosd, nu ziet ie er weer super uit). Daantje lacht nu steeds meer, zooooo schattig, vooral 's morgens als ze in ons bed mag voor haar eerste flesje, dan is ze zo grappig. We hadden een zomerjasje voor haar gekocht van Lief! supergeinig, je kan hem aan 2 kanten dragen, felroze  en rood met witte stipjes, staat geinig joh.

Vanmiddag gaan we even op pad voor een nieuwe bank, het liefste een hoekbank of een 4 zits, die we nu hebben gaat inmiddels al ruim 6 jaar mee en is eigenlijk aan het eind van zn latijn. Hij zit helemaal niet meer lekker. We kopen alleen een niet al te dure, zodat we straks niet hoeven te roepen dat Daantje er voorzichtig mee moet doen enzo, over 5 jaar kunnen we dan tenminste gewoon weer een nieuwe kopen. Dus strax effe naar Ikea, hopelijk vindt Daantje t ook leuk want ze moet mee, we nemen ook 2 vrienden mee dus misschien kunnen die haar ook nog een beetje afleiden als ze het beu begint te worden. Heeft Anne-Sophie dat ook? Dat ze wakker wordt zodra je met de kinderwagen een winkel binnenloopt? Daantje wel, die hou je niet voor de gek, ze heeft alles in de smiezen ook al lijkt ze rustig te slapen hahaha.
 
Was de bruiloft gezellig geweest? En heb je Anne-Sophie bij je ouders kunnen laten of heb je ze toch nog opgehaald? Wel heftig zo'n eerste nacht zonder babytje of niet? Mn man was gisteren met haar wandelen en even naar opa en oma en ik bleef alleen thuis, ik vond t zoooo stil in huis ineens, jakkes helemaal niks aan!

Ooow trouwens... ik ben inmiddels 59,8 kilo! Ik dacht dat ik nooooit meer onder de 60 zou zakken, maar jawel het is me gelukt! Mijn dieet bestaat uit 's morgens 3 beschuitjes (eerst at ik rustig 4 sneetjes brood), 's middags een bakje yoghurt met wat fruit en muesli, en 's avonds gewoon warm eten. Maar op fruit na dus ook geen tussendoortjes, ik moet zeggen dat ik wel de hele dag honger heb, maar dat is voor mij een teken dat het werkt, steeds meer kleren kan ik weer aan. Lang nog niet alles hoor, maar het gaat in elk geval weer de goeie kant op!

Nog 2 weekjes verlof en dan mag ik weer werken, ai ik denk dat ik Daantje echt wel super ga missen dan!

XXX Femke
 
Hee Femke,

Hoe gaat het?
Hier gaat alles prima. Anne-Sophie ligt heerlijk te slapen in haar bedje en mijn man is druk aan de klus in het nieuwe huis dus ik zit lekker uit te puffen op de bank!

De bruiloft was erg gezellig. Het was ook wel weer even lekker om met zn 2tjes een dagje weg te zijn. Ik heb alleen wel de hele dag aan Anne-Sophie gedacht. Toen ik haar s morgens moest achterlaten bij mijn ouders kon ik wel huilen (stom he? ik dacht altijd dat ik niet zo'n sentimentele moeder zou zijn) S avonds heb ik mn ouders even gebeld en Anne-Sophie had het reuze naar haar zin. Ze was lekker vrolijk en sliep heerlijk in haar campingbedje....Ik kon trouwens niet wachten om haar s morgens weer op te halen. Ik was om 8.00 uur al weer in Harderwijk! haha..mijn ouders waren net wakker...Ik had haar zoooo gemist...pfff voorlopig hoeft ze van mij niet meer te logeren.

De nacht was niet zo'n suc6  Mijn man was volgens mij van alles van plan omdat we weer met zn 2tjes waren. Alleen had ik een aantal wijntjes gedronken (mmm lekker na al die maanden alcoholloos te zijn geweest haha) Dus ik was zoooo ontzettend moe dat ik het liefste gelijk wilde slapen. En toen was ik ook nog ongesteld geworden...Hij was helemaal uit zn doen. Hij heeft zelfs uit protest nog een uur op de bank liggen slapen!! Zooo zielig! Pffff soms kan ik m wel wat doen!!! Hij begrijpt niet helemaal dat mijn hoofd nog niet staat naar "het" Het lijkt me eerlijk gezegd doodeng. Straks gaat die knip weer open (dat gebeurt vast niet maar toch) Heb jij dat ook? Ik wil het wel maar durf het niet zo goed. En tja...als ik ongesteld ben hoeft hij helemaal niet aan me te komen...Maar gelukkig is ie nu weer helemaal gezellig...Ik begrijp het ook wel een beetje. Het is voor een man natuurlijk ook niet altijd leuk. Maar goed...het komt vanzelf wel weer.

De ongesteldheid was trouwens wel heftiger dan voor de bevalling. Normaal heb ik altijd normale tampons en de laatste dagen van die mini dingen. Maar nu moest ik echt "super" halen. Die gewone zakten na een tijdje gewoon naar beneden...Het inbrengen was best eng (ik was steeds aan het bedenken dat er een baby doorheen gekomen is) Net alsof mijn onderkantje een andere functie heeft gekregen.

Wat schattig dat jasje voor Daantje. Ik heb voor Anne-Sophie een leuk roze jasje gekocht..erg schattig. En ze heeft ook een spijkerjasje. Het staat enig maar is een drama om aan te krijgen. Die spijkerstof geeft niks mee..
Haar eerste kleertjes heb ik al weer opgeborgen. Ze wordt al zo groot. Vooral als ze niet meer van die babypakjes aanheeft (met van die lekkere zachte stofjes)

Leuk he als ze zo aan het brabbelen zijn. Anne-Sophie doet het de hele dag (behalve als ze slaapt natuurlijk) Ze ligt s morgens ook te lachen in haar wieg en mag dan net als Daantje ook even in het grote bed..dat vindt ze geweldig. Ze ligt dan alsmaar heen en weer te draaien met haar hoofd. Volgens mij kunnen ze nu veel scherper en verder zien want Anne-Sophie blijft maar om zich heen kijken. Vooral uit het raam kijken vindt ze helemaal leuk.
Ze wordt trouwens ook steeds wakker als we in een winkel lopen. Gek he? Hoe zou dat toch komen...

Het weer is hier helemaal omgeslagen. Zondag was het heerlijk! Vandaag heeft het de hele dag geregend.

Leuk zeg een nieuwe bank. Lekker weer overal kijken...dat vond ik het leukste van meubels kopen (eerst overal kijken en uitproberen en dan wat kopen)
Welke kleur gaat het worden? Wij hebben koloniale meubels met een bruine ribbank..lekker neutraal en strak...

Ohh ik hoor mijn man...die komt terug van het klussen...dus die ga ik maar even wat aandacht geven...haha heeft ie wel verdiend..

Liefs Elise
 



Ha Elise

Nou ik vind het echt knap dat je haar bij je ouders hebt kunnen laten, ik denk dat wij dat ook een keertje moeten doen, 't moet er toch een keertje van komen he?
Oow lekker ....wijn! hahaha ik heb echt al superlang geen wijntje meer op, ik wacht nog op het geschikte moment om er eentje te pakken, volgens mij ben ik meteen gevloerd na een jaar alcohol-loos! Ja die mannen moeten ook wel wat opofferen he? Hier ook nog niks gebeurd, niet dat ik er geen zin in heb, maar wij vinden het allebei nogal eng, ja serieus misschien vindt mijn man het nog wel enger dan ik! Die heeft nog steeds vers in zijn geheugen hoeveel pijn ik ervan gehad heb. Het komt vanzelf wel weer hoor, ik denk dat ik dan wel eerst een wijntje nodig heb

Ah jij was ook al erger ongesteld dan voor de bevalling, ja raar he? Bij mij leek het echt alsof de sluizen open stonden, hahaha, echt vies zeg, ik voelde het gewoon naar buiten lopen, maar wel fijn dat alles weer werkt toch?
Vond jij het ook zo erg om maatje 56 alvast aan de kant te leggen? Daantje groeit echt goed, haar rompers maat 50/56 rekken helemaal uit als ik ze bij dr aandoe. Ik zal er echt een stel van maat 62 moeten kopen, t gaat ineens best hard. Ik had wat nieuwe pakjes voor dr gekocht, naar mijn inschatting 'op de groei', nou mooi niet dus! Een pakje zat al strak en die ander pastte precies. Raar he dat je dat zelf nog niet in kunt schatten? (ik tenminste niet dan)

Nou gisteren ging het supergoed op het meubelplein, eerst even bij Prenatal van die steuntjes gekocht waarmee de maxi cosi op het onderstel van de Bugaboo past, echt ideaal zo'n klein karretje, en Daantje kon zo ook veel meer rondkijken (en ze had ook veel bekijks). Mijn man stond met haar ergens een beetje te kijken, meteen kwamen er 2 vrouwen op hem af om te vragen hoe oud ze was hahaha, hij kreeg er spontaan een kleur van. Daantje heeft zich super gedragen, bij de trendhopper jengelde ze een beetje maar bij Ikea lag ze heel rustig te kijken en te slapen, de hele tijd! Nu durf ik haar ook gerust in mn eentje ergens mee naartoe te nemen, dit was de eerste keer dat ze zo mee ging winkelen en gelukkig ging het dus goed.
Oja we hebben trouwens geen bank gevonden, we het model, maar die hadden ze alleen in leer en wij willen stof, iets van lichtgrijs gemeleerd of lichtbruin ofzo. De bank die we nu hebben is donkerbruine stof. En het merendeel van onze meubels is van licht teakhout, ik hou erg van hout en daar kan je ook alles bij combineren. Dus voor een bank moeten we nog een keertje meer op pad vrees ik.

Vanmiddag mag Daantje mee naar een verjaardag van mijn nichtje, ben benieuwd hoe ze zich gedraagt! We hebben nu eindelijk een soort van ritme hier ingevoerd, Daantje krijgt eten, speelt nog even en dan leg ik haar een uurtje voor de volgende voeding terug in haar bedje en weet je wat.... ze valt tegenwoordig dan ook echt in slaap voor een uur. Misschien niet zo wonderbaarlijk, maar dat deed ze dus eerst absoluut niet, alleen maar huilen overdag als ik haar in haar bedje wilde leggen dus ging ik dan maar wandelen. En nu doet ze het dus wel, ben superblij, dan heb ik overdag ook een paar keer een uurtje voor mezelf (nou ja mezelf... een uurtje voor de was!). Straks komt er een timmerman hier naar de zolder kijken, die moeten we nog isoleren en we willen een speelkamer voor Daantje maken en van de voorzolder een opberghok, voor mijn kleren en de koffers enzo, ben benieuwd. Hopelijk is alles klaar voor de zomervakantie, die zolder moeten we al anderhalf jaar aanpakken maar het is er nog steeds niet van gekomen. Over een uurtje komt mijn schoonmoeder, voor Daantje-les! hahaha nee ze gaat straks een dag in de week oppassen, maar weet nog niet hoe ik alles doe dus kijkt ze even mee. Ik had eerst niet zoveel met mijn schoonouders maar sinds Daantje er is hebben we zeg maar een gezamenlijke interesse! Oftewel een gespreksonderwerp, en nu gaat het dus ook wel beter dan eerst gelukkig.

Nou ik ga even naar de was kijken, ben bang dat er wel weer wat ligt!

x Femke
 
Hee Femke,

Inmiddels al klaar met de was?  Hier ligt er ook binnen no-time een hele berg! Anne-Sophie krijgt iedere dag schone kleertjes aan dus het hoopt lekker op allemaal. Soms heb ik het idee dat mijn hele dag bestaat uit mama en wasjuf zijn..haha!

Zo'n wijntje is echt aan te raden. Ik vond zoete witte wijn altijd al erg lekker maar als je het een jaar niet gehad hebt lijkt het net alsof het nog lekkerder is. Ik drink het eigenlijk alleen op feestjes enzo. Thuis neem ik bijna nooit een wijntje. Vooral niet nu Anne-Sophie om 23.00 uur nog een flesje moet. Als ik dan een wijntje heb genomen kan ik mn ogen niet meer open houden...en das niet zo handig tijdens het geven van de fles..

Tja onze mannen hebben het zwaar  Hier is het gevoel ook wel aanwezig maar is het net als bij jullie ook een beetje eng...

Dus jij hebt ook al oppas voor Daantje geregeld als je gaat werken. Mijn moeder gaat twee dagen op Anne-Sophie passen. Met mijn schoonouders heb ik meer een lekke band dan een gewone band! Ze zijn zoooo anders dan mijn ouders. Niet dat zij perfect zijn, maar deze mensen zijn wel heel erg vreemd! Mijn man komt er ook bijna nooit. We gaan 1 keer in de maand een uurtje koffiedrinken en dan zijn we allebei weer blij als het achter de rug is. Ze besteden ook bijna geen aandacht aan Anne-Sophie dus ik vind het wel prima zo. Ze heeft gelukkig nog een andere lieve opa en oma (en zelfs nog twee overgrootoma's en een overgrootopa)
Het lijkt me wel weer een gek idee om weer te gaan werken. Voor mn gevoel ben ik er al een hele poos uit. Maar aan de andere kant is het ook wel lekker...even wat anders. Maar natuurlijk ga ik Anne-Sophie vreselijk missen.

Stopt Daantje ook van alles in haar mondje? Anne-Sophie eet haar handjes bijna op. Soms heeft ze bijna haar hele hand in haar mond gestopt...En ze gaat ook proberen om de beestjes van de mobile te pakken. Het gaat nog wel wat ongecontroleerd maar het begin is er.

Ik heb ook geprobeerd om Anne-Sophie zo lang mogelijk in maatje 50/56 te houden. Maar op een gegeven moment was ze net een rollade in haar rompertje. Het stond helemaal strak. Dus nu zijn we overgestapt op 62. Ze zitten nog wel een beetje ruim maar ze kan zich nu tenminste weer goed bewegen. Mijn zwangerschapskleren heb ik ook allemaal weer in een doos gedaan. Vond het wel gek. Het is toch een periode die je afsluit...lekker sentimenteel haha!

Wat fijn dat het shoppen zo goed ging. Ik heb haar een tijdje geleden meegenomen tijdens het winkelen met mijn zusje. Dat was in het begin best wel een suc6 maar na een tijdje was ons dametje het helemaal zat. En toen zijn we maar weer naar huis gegaan. Het is ook zo lastig als je iets wilt passen. Stond ik met de kinderwagen in het pashokje..haha! Ik zat nog net niet tegen de spiegel aangeplakt!
Onze maxi cosi past ook op het onderstel van de kinderwagen. Heerlijk! Dan kan ze zo vanuit de auto op het onderstel en ben ik sneller vertrokken dan dat ik haar eerst in de kinderwagen moet leggen. En het is voor Anne-Sophie ook leuker. Ze kijkt steeds om zich heen. Leuk he dat die kleintjes zoveel belangstelling krijgen. Als ik in de stad loop moet ik steeds stoppen omdat er weer een bekende in de wagen wil gluren...haha!

Lekker dat jullie een speelkamer op zolder gaan maken. WIj krijgen in het nieuwe huis ook een zolder met twee kamers en een gedeelte voor de wasmachine enzo...Dus Anne-Sophie heeft straks ruimte genoeg!
Maar wel een hele klus he zo'n zolder verbouwen. Gaan jullie het zelf doen of laat je het doen?

Trouwens het is bijna moederdag! Verheug jij je er ook zo op? Ik ben heel benieuwd wat ze voor me gaan kopen!!

Ga je nog wat leuks doen met Koninginnedag??

Liefs Elise
 
Hee Femke,

Ook zo aan het genieten van het mooie weer?
Hier is het heerlijk!!! Lekker zonnig en warm.
Ik vind het met dit weer wel een beetje moeilijk wat ik Anne-Sophie aan moet trekken in de kinderwagen. Soms doe ik haar jasje aan en als ik dan na een tijdje in haar nek voel is ze echt heel warm. Maar zonder jas lijkt het me toch nog wel koud voor die kleintjes...gelukkig kon ze vanmiddag wel lekker zonder jas en dan wel onder het dekentje. Anne-Sophie heeft het zowiezo snel warm. Heeft Daantje dat ook? Als ik haar een poosje heb vastgehouden of ze ligt op mn arm zijn haar haartjes echt bezweet.

Nou...wij hebben hier een poging ondernomen
Pffffff....het was een hele bevalling! Nooit gedacht dat dat zo vreselijk zeer kon doen. Ik had echt super veel last van die knip. Het leek wel alsof het zo weer uit zou gaan scheuren. Dus het was niet echt een groot suc6!

Ik heb net weer een hele wasmand vol weggestreken. Wat een bergen was! Maar gelukkig ben ik nu klaar dus kan ik even uitpuffen op de bank! Zaaaalig!

Fijn weekend!!

liefs Elise
 
Hoi! Daar ben ik weer (flesjesmaker en wasvrouw haha),

nou we zijn inderdaad superveel op pad geweest de afgelopen dagen, op zoek geweest naar een bank. Daantje telkens mee, ze doet het echt goed in winkels (net mama haha). We hebben ook de tuin helemaal vol plantjes gezet dus dat waren ook nog de nodige reisjes naar het tuincentrum, Daantje ook weer mee. En als je daar dan ook nog bekenden tegenkomt duurt het allemaal extra lang. Onze koninginnedag was dus 's morgens meubelplein en 's middags tuincentrum (voor Daantje gingen we nog wel eens naar Amsterdam, maar daar hadden we nou allebei geen behoefte aan!). We hebben trouwens nog steeds DE bank niet gevonden, wel op internet een mooie gezien dus die gaan we volgende week maar even uitproberen in de winkel. Ik dacht dat we zo klaar zouden zijn, maar dat valt nog vies tegen, dan is de kleur niet goed, dan is de zit te ondiep, en mijn man en ik schelen ook nog 30 cm in lengte dus is het lastig iets te vinden wat we allebei goed vinden. Hopelijk is die bank die we op internet gespot hebben wel goed.
Hadden jullie nog iets leuks gedaan op Koninginnedag? Of ook rustig aan gedaan met Anne-Sophie? Daantje heeft het trouwens ook heel snel warm, dan heeft ze ineens klamme handjes en voetjes. Moeilijk is dat aankleden he? Daantje had het laatst volgens mij te warm in de wandelwagen, want ze had met haar voetjes het hele deken naar beneden getrapt. Ze heeft trouwens iets nieuws ontdekt, tijgeren op haar rug. Het gaat nog wel niet snel maar ze komt echt vooruit, ze ligt dan op haar rug en kijkt met haar hoofdje naar achteren, ze maakt haar rug dan hol en probeert zichzelf met haar voetjes vooruit (of eigenlijk achteruit) te duwen, op de commode verschuift ze dus ook de hele tijd. Ze slaapt nu in een slaapzakje omdat ze zichzelf zo ook een paar keer met haar hele lijfje boven de dekens had uitgewerkt! Ik zei al tegen mijn man, over een paar maanden glijdt ze op haar rug door de kamer heen volgens mij!

Oow jullie hebben een poging ondernomen...! Jammer dat het tegenviel, wij komen ook in de buurt maar nog niet echt zal ik maar zeggen, en ik moet dit weekend weer ongesteld worden dus het zit er effe nog niet in. Valt me trouwens wel weer tegen, wat ben ik ineens weer snel ongesteld zeg, zo'n pilstrip is zo leeg.

Gaat het goed in het nieuwe huis? Onze zolder laten we doen, mijn schoonvader heeft een timmerman gevraagd een offerte te maken en volgens mij wil hij het ook betalen dus dat is wel lekker, we zijn zelf best handig maar een hele zolder isoleren vind ik toch meer iets voor een professional haha. Ben wel aan het nadenken over de vloerbedekking en wat er op de muren moet komen enzo, kijk dat vind ik dan weer superleuk om te doen.

Ik heb trouwens ook heel veel zin in moederdag, we gaan dan bij mijn ouders eten, voor het eerst met zijn allen sinds Daantje erbij is gekomen. Ik heb al aan mijn man doorgegeven dat ik graag een leuke foto van Daantje wil voor op kantoor, dan kan ik mooi de hele dag gaan zitten dagdromen bij dat lieve koppie!

Het wordt trouwens weer supergeweldig weer he?  Ik zit hier nu te tiepen in een zomerjurkje van vorige zomer (kon ik toen alleen niet meer aan met mn buikje). Misschien nog een beetje overmoedig maar ik gok het erop dat het wel 20 graden wordt vandaag, ik dwing het goede weer gewoon af in deze outfit!

Gaan jullie trouwens op vakantie met Anne-Sophie dit jaar? Wij blijven dit jaar nog gewoon thuis, maar we hebben het wel al over volgende zomer gehad, dan is Daantje anderhalf en dan zouden we eigenlijk best graag een vliegvakantie naar de zon maken, misschien denken we er tegen die tijd anders over maar ik zie het wel zitten hoor, vorige zomer mocht ik ook al niet in de zon komen vanwegen risico op zwangerschapsmasker en dat terwijl ik een echte zonaanbidster ben. We zien wel, het lijkt mij in elk geval super, lekker naar zo'n kindvriendelijk resort ergens (terwijl we daar eerst dus expres niet heen wilden hahaha).

Er staat hier nog een klein mandje babywas op me te wachten maar de rest heb ik gisteren al weggewerkt, dus dit is zo gepiept en daarna lekker naar buiten met de hummel!

Geniet van het lekkere weer (nog effetjes want t verlof is zo om, slik!)

xxx Femke
 
Terug
Bovenaan