N.O.D. rond 6 april

Ja dat loslaten is altijd wel een dingetje... Ik moet zeggen dat het nu wel oké gaat, heb het vaak een week/5 dagen van tevoren dat ik gespannen raak. En ga letten op alle kleine symptomen en details zodat ik vervolgens helemaal gek wordt van mezelf xD 
 Succes! Dat is een lange tijd uitblijven van menstruatie... lijkt me frustrerend..
 
Wat fijn Denies dat je eindelijk een ovulatie hebt gevonden, maakt het vast extra spannend deze maand..
Ik heb zelf ook de ene maand meer last van spanning dan de ander, deze helaas weer veel te veel gefocust op lichte afwijkingen en kwaaltjes. Mijn ovulatietest was weer knipperend vanmorgen dus ga het maar proberen los te laten voor deze maand.. :(
 
Ben nu aan t werk en heb hele erge steken in mn buik, rond mn eierstokken. Heel vreemd, want eisprong was vrijdag/zaterdag. Kan t een soort ‘napijn’ zijn?
natuurlijk kan ik nog niet zwanger zijn, maar t voelt echt vreemd dit.
 
@nellyk
Ik heb werkelijk precies hetzelfde! Ook vrijdag eisprong gehad en vandaag die steken. Soort naaldenprikjes?
Ook ik ben erg benieuwd wat 't is! 
 
Hee hee, ik sluit me aan bij dezelfde kwaaltjes haha. Geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad maar voel nu, cd 17, zeker een hoop gebeuren. Erg raar om te ervaren maar probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. wat erg moeilijk is. 
 
Ik ben na steeds een cyclus van 40 dagen opeens ongesteld aan het worden.. die rugpijn en steekjes in m’n buik waren dus niet wat ik hoopte wat het was
 
Terug
Bovenaan