N.O.D. rond 6 april

Oh spannend allemaal. Ja vind het ook lastig dat ik opeens alles voel en me heel erg bewust ben van mn lichaam. 
Hoe doen jullie dat met de tijd doden tussen ovulatie en nod? Blijf dat lastig vinden.. Haha.
ik slik de multi zwanger van gravitamon. Ook goed gevoel bij.
Ja, dat je borsten wat pijn doen kan idd aan de ovulatie liggen. 
 
 
@nelly ja dat afwachten is heel naar! Ik heb een countdownsticker app die aftelt tot een testmoment. Dit kan het voor mensen misschien ook moeilijker maken hoor omdat de tijd langzaam aftelt.. maar mij geeft het een stok achter de deur om niet toch al een paar dagen vroeger te gaan testen. 
En verder leuke dingen doen en afleiding zoeken.. en als het even lastig is hier spuien ;)
 
@Anne ik heb dat ook inderdaad! Ik moet altijd eerst iets eten voor dat ik m’n foliumzuur slik. Anders wordt ik ook misselijk!
Ja ik denk inderdaad dat het met m’n eisprong te maken heeft. Je krijgt ook pas zwangerschapssymptomen zodra het eitje is ingenesteld toch? Dus dat zal pas over ongeveer een week zijn. 
@Nelly ja lastig is dat wachten he! Ik merk dat het bij mij de ene dag beter gaat dan de andere. Door de weeks ben ik vaak te druk op het werk om er over na te denken en vliegt de week zo voorbij. Helaas is dat in de weekende vaak wat lastiger. ?
 
 
Over het algemeen inderdaad pas vanaf de innesteling vanwege het hcg hormoon. 
Ja tijd doden blijft lastig. Veel leuke dingen plannen en af en toe op het forum kijken. Ik kan het niet echt met mn man bespreken. Dan wordt hij ook telkens teleurgesteld en zal hij er ook veel mee bezig zijn. Dat wil ik niet voor hem.
 
Hoi,
Ik ben nieuw hier. Ik heb 4 weken geleden mijm spiraaltje latem verwijderen en was paar dagem erna 'ongesteld'. Zet het tussen haakjes, omdat ik niet zeker weet of het een reactie was oo het verwijderen of echt ongesteld. Tijdens spiraaltje werd ik bijna niet ongesteld, dus kan het niet echt berekenen. 
Mijn huisarts zegt dat een spiraal je cyclus niet beinvloed, dus dat die meteen weer op gang is. 
Ik ga nu dus van ergens begin/half april uit! ?
Kortom: eerste ronde voor ons tweede kindje 
 
Even een update van mij na 7 knipperende smileys; zojuist een “klodder” afscheiding met wat bloed er doorheen gemengd met afvegen, kan dit iets met de eisprong te maken hebben? 
 
Dat wachten is zoooo killing he meiden!
 
@marina ik heb het zelf nooit gehad tijdens m’n eisprong, maar ik heb wel eens gelezen dat vrouwen een beetje bloed kunnen verliezen tijdens de eisprong. Dus het zou goed kunnen!
@superjuffie spannend! Hoe oud is je eerste kindje?☺️
 
Terug
Bovenaan