N.O.D. rond 6 april

Oh wat balen x-Marina! Hopelijk volgende ronde meer geluk!?
@marina Helena ik heb helaas geen ervaring hiermee.. 
@Nelly ik voel ook al sinds afgelopen vrijdag (ik denk toen ergens mijn eisprong) prikjes in m’n onderbuik. Vandaag ook weer! Heel gek! Maargoed kan inderdaad van alles zijn, leg nu natuurlijk ook overal een vergrootglas op ?
Hoe is het met de rest??
 
Oh wat balen x-Marina! Hopelijk volgende ronde meer geluk!?
@marina Helena ik heb helaas geen ervaring hiermee.. 
@Nelly ik voel ook al sinds afgelopen vrijdag (ik denk toen ergens mijn eisprong) prikjes in m’n onderbuik. Vandaag ook weer! Heel gek! Maargoed kan inderdaad van alles zijn, leg nu natuurlijk ook overal een vergrootglas op ?
Hoe is het met de rest??
 
Hoi allemaal!
ik lees al een tijd mee, mijn NOD is rond 8 april.
Wij zijn onze eerste ronde begonnen ;) heel spannend allemaal! Maar ik heb ook heel veel last van die speldenprikjes rechts onder! En sinds vandaag hele gevoelige borsten??
 
Hoi EPF, gezellig! Jaa dat snap ik, blijft elke ronde weer spannend ? Ik had zaterdag en zondag hele gevoelige borsten na de eisprong. Maar dat is nu wel aardig weg getrokken. Maar ik heb eigenlijk elke maand voor m’n NOD gevoelige borsten dus voor mij zegt het niet zoveel. ?
Leuk trouwens dat we allemaal ongeveer gelijk met elkaar lopen! Mocht de eicel bevrucht zijn dan nestelt deze pas naar ongeveer 7 dagen na de eisprong in toch? 
 
@EPF welkom!!
 
wat grappig dat we deze symptomen herkennen van elkaar. Ook wel weer fijn :)
 
Vandaag niet zo’n lekkere wachtdag. Was er erg veel mee bezig. Morgen weer een dag dan maar!
 
Terug
Bovenaan