N.O.D. rond 6 april

Aah vervelend Marina.. hoop op beter nieuws een volgende ronde.
@nelly & @halfwaythere ik had ook drie dagen na mijn ovulatie dat ik snachts wakker werd van een steek op diezelfde plek. Geen flauw idee of het wat wil zeggen!
Zondag is mijn NOD maar heb zaterdag afgesproken met een vriendin om te gaan borrelen en vind dat zo’n lastige situaties!! Ga dan misschien wel vast een early test doen maar blijf dat moeilijk vinden.
begin het wachten nu ook echt lastig te vinden.. voel van alles Maarja is het nou echt een symptoom of heb ik het normaal ook en ben je er je anders niet zo bewust van? Duurt lang!!!
 
@marina ik weet er het fijne niet van natuurlijk, maar misschien heb je wel een eisprong gehad maar gaf de test het gewoon niet aan? 
Ik vind het ook maar lastig allemaal. Blijf die pijn houden.. Misschien is het gewoon soort napijn ofzo. Nog niet eerder gehad iig.
Ja die sociale dingen zijn dan ff lastig hè? Ik vind dat eromheen praten ook lastig.. Haha. Blij dat ik t hier gewoon allemaal kan delen! 
Nog een paar dagen meiden! Fingers crossed!
 
@Nelly; ik heb echt geen idee meer.. heb best wel veel bruin slijm en dat is bij mij helaas altijd het begin van de menstruatie, zal morgen wel helemaal raak zijn aan m’n rugpijn te voelen. Heb zelf nooit de pijn gehad die jij beschrijft dus daar kan ik helaas niet mee helpen, hopen dat je snel duidelijkheid hebt :)
 
Nod 9 april! Al ruim een jaar bezig. Heb onlangs hsg onderzoek gehad en volgens mijn gyn heb ik daardoor verhoogde kans komende 4 maanden. Heb dit ook gelezen. Iemand ervaring?
 
Misschien zijn jullie t niet met mij eens, maar ik zou zeggen: ga gewoon door met je sociale leven. Ga lekker borrelen zaterdag. Een wijntje kan nu heus geen kwaad. Het kan nog maanden duren voor je zwanger bent... Zo sta ik er ik ieder geval in. 
Mijn eerste zwangerschap ook gewoon gedronken tijdens het 'proberen'. Toen ik eenmaal een positieve test had, meteen gestopt natuurlijk. 
 
 
@Nelly; Jaa wat frustrerend allemaal!! Wanneer zou je kunnen testen? 
Weet je ook zeker dat je dat voor het proberen allemaal nooit had?
Ik voel wel echt van alles maar weet niet zo goed of dat nou is omdat ik er nu zooo goed op let en dat eerder niet deed
 
Terug
Bovenaan