N.O.D. rond 6 april

Dank voor dit warme welkom!! ?
Ben pas net gestopt met de pil dus daar kan het natuurlijk ook van komen. Toch leuk om te lezen dat jullie het ook herkennen.
Geen idee wanneer mijn eisprong was, gebruik daar geen testen voor. We zien wel hoe het loopt. Ik ben van de standaart cyclus van 28 dagen uitgegaan ?
 
@nelly oh balen is dat zo’n dag he! Gelukkig is hij bijna om, zijn we weer een dag dichter bij de dag dat we kunnen testen. ? ik had een drukke dag op werk inclusief overwerken dus geen tijd om er mee bezig te zijn..Morgen een dagje vrij, dus ben bang dat m’n hoofd dan ook weer gaat malen.?
 
Haha @Epf, ja mijn vriend is ook helemaal zenuwachtig. 8 april is nod. Hij is nu aan het klussen in huis.. ons nestje aan het bouwen zegt hij? ik hoop dat hij gelijk krijgt. 
Hoe snel kun je symptomen krijgen? Naast de speldenprikjes, vandaag nog erger! Werd ik net super misselijk en moest ik bijna overgeven. De misselijkheid duurde echt nog geen 10 minuten. Dat kan toch niet nu al?
 
Haha ja. De mijne ook. Maar probeert er voor mij minder mee bezig te zijn, omdat ik t anders helemaal niet kan loslaten.
ik vandaag ook rugpijn, vreemd. Heb ik nooit!
geen idee of t al kan, elk lichaam is anders toch? :)
 
Aah Maria Helena wat lief dat je vriend dat zegt! ?
Hoe oud zijn jullie? En hoelang samen? Dan heb ik er een beetje een beeld bij.?
Ik ben 25 en mijn man (jaja getrouwd?) is 28. Wij zijn nu 8,5 jaar samen.
Als ik er op let voel ik in m’n onderbuik een beetje een zeurderig gevoel. En vanmorgen had ik ineens steken in m’n onderbuik zodra ik me uitrekte heel apart.. over 10 daagjes mijn NOD voor mijn gevoel duurt dat echt nog een eeuw.
Mijn man was er de eerste maanden niet echt mee bezig maar nu het toch iets langer duurt merk ik dat hij er steeds meer mee bezig is. Hij stond er eerst wat nuchterder in. Nu wordt het toch langzamerhand voor hem ook een beetje spannend. We willen het zo graag. ?
 
Ik ben 25 en mijn man net 27!
We zijn al 10,5 jaar samen! Wv 1,5 jaar getrouwd ???
Mijn buik blijft ook die speldenprikjes houden! En mn borsten blijven ook pijnlijk!!
 
Terug
Bovenaan