N.O.D. rond 6 april

@superjuffie leuk om te lezen! Bij mij is 9 maart de spiraal verwijderd en werd 10 maart direct 'ongesteld', ook 4 dagen veel bloed verloren.
Voor de spiraal had ik een cyclus van gemiddeld 27 dagen dus dat zou betekenen dat ik donderdag mijn n.o.d. heb. 
Ik merk dat ik heel nieuwsgierig ben maar er wel ontspannen in sta. Ik ga er namelijk gewoon vanuit dat het na 1 ronde niet meteen raak zal zijn. 
Hoe ervaar jij dat?
 
Hier beetje hetzelfde. Voel totaal geen druk ofzo. Hoeveel dagen mijn cyclus precies was voor mijn spiraal weet ik niet meer... Dat is, inclusief een zwangerschap al 4 jaar geleden... heb werkelijk geen idee meer ?
Ik heb nu ook niet de indruk dat ik zwanger ben. Voel wel vanalles haha maar heb geen last van zere borsten. Dat was het eerste teken bij mijn eerste zwangerschap. 
 
 
Hoi dames, mag ik ook meeschrijven? Ik zit nu in de derde ronde. De vorige ronde heb ik een vroege miskraam gehad, waardoor mijn cyclus wat is opgeschoven. Mijn NOD is 7 of 8 april. 
Ik voel weer van alles... Ik heb vooral last van buikkrampen (lijkt soms op menstruatiekrampen), steekjes in mijn onderbuik en af en toe pijnlijke borsten. De vorige ronde had ik ook steken in mijn liezen, maar dat heb ik nu nog niet. Het wordt dus weer een spannend weekje!
 
@Giuliaa Tuurlijk! Wat naar dat je vorige ronde een miskraam hebt gehad. Ik hoop op meer geluk deze maand.
Ik heb ook wat kwaaltjes; de ene dag wat meer dan de andere. Soms voel ik krampjes in mijn baarmoeder, mijn borsten beginnen nu gevoelig te worden en mijn darmen liggen helemaal overhoop. Echter kunnen al deze klachten bij een menstruatie en zwangerschap voorkomen.
 
xxE, dankje! Vervelend hè dat die symptomen zo op elkaar lijken. Alleen een test geeft meer duidelijkheid. Wanneer zou je willen testen?
Denken jullie de innesteling gevoeld te hebben? Ik had vandaag een paar felle steken onderin mijn buik op 9 dpo, dus dat zou zomaar eens de innesteling geweest kunnen zijn. Inmiddels ook steken in mijn liezen en meer last van pijnlijke borsten. Zo spannend ?
 
Als ik kijk naar mijn cyclus voor de spiraal zou ik morgen of overmorgen ongesteld moeten worden. Echter voel ik nauwelijks iets alleen zijn mn borsten wat gevoelig. 
Ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten en het houdt me toch wel bezig.
 
Nou ik dacht vorige week wel de innesteling gevoeld te hebben maar of het ook echt zo was? Heb nog wel nagezocht het kan kloppen met mijn ovulatie en NOD. 
Ik weet ook niet wat ik kan verwachten, gisteren de hele dag niet lekker en vanochtend krampen maar ik zie nog niets. Trek zelfs steeds witte ondergoed aan. Afgelopen keren 32 dagen dat is overmorgen, maar ik kan ook varieren 28 dagen op zijn kortst. Ik wacht deze ronde als het lukt tot dag 33 met testen afgelopen ronde s dag 32 getest negatieve test en zelfde dag ongesteld. Nou ja als testen dan nog nodig is natuurlijk
 
Hoi dames! Ik heb ff met jullie mee gelezen. Ik dacht, ik praat even mee! Het is onze eerste ronde voor ons 2e kindje. Ik ben 1 maart gestopt met de pil, heb van 3 maart tot 8 maart mn laatste ontrekkingsbloesing gehad, en dacht 16 maart mn eisprong te voelen! Ik zou dan 30 maart ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog steeds niet! Wel heb ik donderdag ochtend, zaterdag ochtend en gister ochtend negatief getest. Dus het kan zijn dat het symptomen zijn van het ontpillen. Ik heb veel afscheiding, veel krampen en soms gevoelige borsten en soms een sterk ruik vermogen. Verder voelt het niet als toen ik zwanger was van Nova (toen was het de eerste ronde raak en testte ik 3 dagen na nod positief). Dus ben eigenlijk wel zeker er van dat het mn lichaam is die nog regelmatig moet worden.... 
 
Terug
Bovenaan