N.O.D. rond 6 april

Ik test resoluut niet voor nod. 
1. De kans is dat je hcg nog niet veel is en je later toch zwanger bent. 
2. Je kan zwanger zijn en toch uiteindelijk ongesteld worden. Dan ben je je dus bewust van de miskraam terwijl je het anders niet had geweten..
Maar iedereen moet natuurlijk doen waar zij zich goed bij voelt!
 
Ja ik begrijp je helemaal @Denies. Mijn ratio en gevoel gaan constant tegen elkaar in. Enerzijds ben ik erg nieuwsgierig maar anderzijds weet ik dat de kans in de 1e ronde, zonder te weten wanneer de eisprong is, erg klein is. 
 
Is begrijpelijk, is ook erg spannend! Daarom is het ook belangrijk dat je doet wat goed voelt.
Stelt het je gerust vroeg te testen? Absoluut doen! Zorgt het voor meer stress? Dan beter van niet....
 
Hier neemt de spanning ook wel toe nu. Weet alleen niet precies wanneer mijn nod is, omdat het dus eerste cyclus is na spiraal... Ben benieuwd! Ook ik ga nergens vanuit. Eerste ronde zou wel heel snel zijn, maar wie weet! Wil ergens volgend weekend testen als ongesteldheid weg blijft. 
 
@superjuffie dan zitten we in hetzelfde schuitje.?
Ik zit ook in de 1e ronde na het verwijderen van de spiraal. Wanneer is dit bij jou gedaan? En hoe snel daarna ben je ongesteld geworden?
Spannend he..
@kimberly ik hoop voor je mee, succes!?
 
@xxe 
Bij mij 5 maart heb ik hem laten verwijderen. Vanaf 7 maart 4 dagen bloed verloren. Maar weet niet zeker of dit nu ongesteld was of reactie op verwijderen. Ga maar van het eerste uit. ? jij?
 
 
Terug
Bovenaan