N.O.D. rond 6 april

@EPF haha dat is lastig ja! Ik zou gewoon voordat je gaat testen een tijdje niet drinken. Dan heb je ongeveer het zelfde effect als ochtend urine toch?☺️
Ooh zo spannend! Wat zou het leuk zijn als we allemaal een positieve test in handen krijgen!
Ik heb de hele dag al steekjes en een zeurderig gevoel in m’n onderbuik. Misschien dat het te maken kan hebben met de innesteling? Die zal wel rond deze dagen plaats vinden denk ik..
@nelly jaa zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden. Ben ook heel benieuwd naar jullie testen!?
 
 
Oh en mijn borsten zijn zo pijnlijk! ? Er naar kijken doet al zeer haha. Maargoed mijn borsten zijn richting mijn NOD wel vaker gevoelig. Hebben jullie dit ook?
 
Ik hou t op dinsdag ochtend..
@Katie Zooo herkenbaar die steken! Ik heb dat inmiddels al 2 weken! Misschien wel een vroege eisprong gehad. Geen idee..
En jaa mn boobies ook! Doet echt zeer!! Heel herkenbaar!!
 
Mijn borsten zijn huge en pijnlijk!! Mijn BH zit voor geen meter. Helaas wel vaker voor NOD dus geen betrouwbaar symptoom.. ik ben zo zenuwachtig en durf niet meer te hopen, was vorige week zo zeker en nu niet meer.. word eigenlijk knetter knetter gek van mijzelf.. bleh!
 
Bij mij zijn zere borsten ook erg gewoonlijk voordat ik ongesteld moet worden. Dus daar ga ik nooit vanuit!
Mijn nod is over 8 dagen dus ik ga er ook niet vanuit dat ik nu al wat kan voelen... maar vond het wel vreemd dat ik veel slijm had. Maar dat was maar een paar dagen... spannend dames, veel succes!
 
@marina ik heb dat ook. Het ene moment ben ik er van overtuigd dat het raak kan zijn. En het andere moment heb ik juist het gevoel dat m’n ongi eraan komt. Ik wordt ook helemaal gek vanmezelf!
 
Hoi allemaal,
Ben vandaag de hele dag naar de Efteling geweest dus goede afleiding gehad. 
Ik heb juist meestal erg pijnlijke borsten voor mijn menstruatie. Daar heb ik nu nog niet zo'n last van maar ze beginnen wat gevoelig te worden. Ik wil morgenavond een early test gaan doen maar denk ergens dat ik ongesteld ga worden. 
Zouden jullie ook al gaan testen.. ik twijfel nog wel.
Liefs
 
Terug
Bovenaan