N.O.D. rond 6 april

Aahjohh.. in Duitsland kan je ook over een staafje plassen toch haha
De kwaaltjes zijn bij mij alweer wat gezakt. Mogelijk dat het toch gewoon onrust was.
Nog 2 weekjes geduld dames, fingers crossed!
Xx?
 
Hoi meiden, 
Hoe is het bij iedereen?
Ik had vanmorgen bij de clear Blue ovulatie test een smiley dus het daarna gelijk gezellig gemaakt! ? Dat klopt ongeveer wel met mijn berekeningen want ik had berekend dat m’n eisprong morgen is..
Voelen jullie de eisprong? Ik heb één maand gehad dat ik het dacht te voelen..
Fijne dag allemaal!?
 
He,
Hier nog geen positieve ovulatietest. Maar volgens mijn berekeningen is de mijne zondag/maandag. Dus dit weekend klussen! 
Ik voel mn ovulatie eigenlijk nooit. Heb weleens op symptomen gelet maar niet echt wat gevoeld.
Ik vind het wel weer een spannende tijd zo rond de klusdagen en de twee weken daarna....
 
Goedemorgen,
Ik zit nu op cd 14 en heb tot op heden nog geen positieve ovulatietest.
Ik heb al een paar dagen last van krampjes.. het voelt alsof ik ongesteld ben of moet worden, heel raar!
Liefs xx
 
Bij voorbaat sorry voor de details maar had net na het plassen slijmerige afscheiding, beetje draadachtig.. heb ik dan nu mijn ovulatie ?
Had vanochtend een steek in mijn linkerlies maar teste met ochtendurine negatief op LH. 
 
Hoi Denies, jaa dat heb ik ook hoor! Ik ga ook altijd twijfelen vooral de laatste paar maandjes wanneer ik het nou het beste kan doen. En las dat te vaak ook weer niet goed is ?. 
De vorige maanden deden wij het in de vruchtbare week om de dag, maar nu willen we het toch iets vaker doen. Gelukkig voelt het de meeste keren nog wel gewoon hardstikke fijn en leuk en is het geen moetje. Al hoewel ik me wel kan voorstellen dat dat op een gegeven moment het wel wordt. De druk voelt gewoon elke maand weer een stukje groter ?
 
Hoi xxE, dat heb ik vaak een paar dagen voor m’n eisprong! Dus ik denk dat je eisprong er dan aankomt, bij mij is dat meestal 3 tot 4 dagen voor m’n eisprong☺️
 
Ik heb waarschijnlijk vorige week vrijdag  al mijn eisprong gehad, dus ben al een weekje verder. Flink geklust, maar vinden mijn vriend en ik ook niet zo erg haha. 
Sinds gisteren vlagen van misselijkheid en zeurderig gevoel onder in m'n buik. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar is toch lastig. 
 
Terug
Bovenaan