N.O.D. rond 6 april

Hee hee,
Ik heb echt precies hetzelfde.. voel van alles in mn lijf gebeuren maar nog geen positieve ovulatietest gehad. Voordat ik mijn spiraal liet plaatsen had ik een cyclus van 25 à 26 dagen dus zou op basis daarvan mijn eisprong al gehad moeten hebben. 
Ik test mijn ovulatie met Clear blue en ochtendurine.. mogelijk dat ik dan geen LH piek heb?! 
Liefs
 
 
Ja dat voeding en alcohol vind ik ook lastig Nelly! Ik moet zeggen dat ik wel 2x een wijntje heb gedronken maar dan hou ik het bij 1 klein glas. Meer voelt dan ook niet goed.. en ga nu de laatste week voor testen in en dan laat ik het even staan. Maar zou gewoon voor jezelf kijken wat goed voelt.. en anders Kun je altijd nog proberen een alcohol vrij drankje te krijgen om lastige vragen te voorkomen.. Veel plezier in ieder geval! 
Ik ben sinds vanmiddag niet vooruit te branden. En extreem pijnlijke borsten (een teken?!?) dus ik heb een avond met een kruisje op de bank.. ook heel spannend ?
 
@Anne ik wil je verder niet ontmoedigen maar ik heb meestal erg gezwollen en pijnlijke borsten richting de menstruatie.
Ik duim voor je mee!
 
Hoi xxe, ja je hebt helemaal gelijk hoor. Is nu alleen een stuk eerder dan normaal.. maar ik ga nergens vanuit en dan kan het alleen maar meevallen. Het niet het gevoel dat het al raak is maar je blijft toch malen in je hoofd :)
 
Uiteindelijk lekker aan de Spa rood gezeten. Helemaal fijn.
Vind t fijn om hier jullie verhalen te lezen, zelfde schuitje hè! Hoop dat jullie fijne avond hebben gehad.
Slikken jullie ook al foliumzuur?
 
 
 
Oh fijn Nelly, kan je je daar achteraf ook niet schuldig of iets over voelen! 
Jaa ik slik foliumzuur, van Davitamon dat is tegelijker tijd ook een vitamine pil. Zit zo’n beetje alles in geloof ik. ☺️
@Anne ik heb sinds vanmorgen ook ineens pijnlijke borsten. Dat heb ik nog nooit zo vroeg gehad. Ik krijg het normaal wel richting m’n NOD. Maar dat is vaak pas een week ervoor. Zou dit nog met m’n eisprong te maken hebben? 
Fijne zondag meiden! ?
 
@Katie, ik heb dat altijd een dag na mijn eisprong en dat duurt dan 1 a 2 dagen. Heb ook wel op internet gevonden dat dit een bekend symptoom is dus het zou kunnen ja! Maar blijf het lastig vinden hoor omdat je je ineens overal zo bewust van bent en dit eerder niet was. Ik hoop het voor je!
Ik slik ook foliumzuur ja. De multi zwanger worden van de Etos. Moet je wel altijd iets kleins bij eten anders word ik er super misselijk van! Hebben jullie dat ook of zou het aan dat merk liggen?
Fijn weekend nog!
 
Ha dames,
Ja ik hou ook rekening met eten en alcohol maar moet eerlijk zeggen dat ik dat pas deed toen het langer duurde. Er zijn namelijk heel veel vrouwen die dat wel doen en waarbij het super gaat... zelf heb ik de compleet mama van davitamon voor kinderwens/zwangerschap. Ook tevreden over.
Mijn ovulatietest begint lichtjes een streepje te krijgen.. Dus ben benieuwd! Volgens mijn berekeningen zou morgen mn eisprong moeten zijn, zou fijn zijn als de ovulatietest dat bevestigt...
 
Terug
Bovenaan