N.O.D. rond 6 april

Grrrr weer een knipperende smiley.. denk dat hij nooit gaat stoppen met knipperen bij mij :(! Braaf om de dag klussen misschien dat er toch iets niet meetbaars in m’n lichaam gebeurt.. 
 
 
 
Hoi Nelly, deze naam is idd iets makkelijker ook te onthouden. ? Welke testen gebruik jij?
Oh wat gek Marina, misschien heb je deze maand een iets latere eisprong? En idd met om de dag dan doe je het altijd goed! ☺️
 
@katiee Haha ja hè. Stukken makkelijker :)
ik gebruik CB en een goedkopere versie die ik via internet heb gekocht. Eerdere dagen bleef hij eigenlijk wit, nu een heel licht streepje. Dus hoop dat ie eraan komt... 
maar idd om de dag sex hebben dan maar. Dan de meeste kans denk ik zo!
 
wanneer heb jij je NOD @katiee ?
 
groetjes!
 
Spannend! Ik heb mijn NOD 6 of 7 april.. dus weer eventjes geduld hebben. ? Ik denk dat ik m’n eisprong gister avond heb gehad. M’n boobies waren een beetje gevoelig, en een klein beetje krampjes in m’n onderbuik.. maaargoed dat kunnen natuurlijk ook gewoon m’n darmen zijn geweest. 
Ik vind die laatste twee weekjes wachten altijd het minst leuke, heb niet zoveel geduld helaas..?
 
Spannend allemaal!!
Ik kan hem altijd precies voelen aan kram die plotseling opkomt en dan een paar uur tot 1 dag blijft hangen. De dag erna heb ik altijd last van pijnlijke borsten. Heb t deze maand nog een keer bevestigd met sinsitest omdat hij 2 dagen te vroeg was.. nu duimen tot 2 april.
Voor ons de eerste echte ronde maar jeetje wat knap van jullie allemaal.. dat geduld! Weet dat je weinig keuze hebt maar toch. 
Heb wel naar jullie sauna advies geluisterd gister :) toch maar even niet gedaan en lekker gaan zwemmen. 
Moet nog 8 dagen wachten op m’n NOD maar begon vanmorgen wel pijnlijke borsten te krijgen en werd gisternacht wakker van een dikke steek onderin mijn buik links... Pfoe je gaat overal wat achter zoeken he?!?
 
Haha ja heel herkenbaar! Alles voelt nu als misschien een eerste teken!
 
gelukkig had ik vanmiddag mijn eerste positieve ovulatie test! Heel blij, dus weer even geklust. Ben benieuwd!!
Morgen ook nog maar even, dan weer idd wachten.. 
Letten jullie nu al op voeding etc? Heb vanavond een feestje en vind het beetje lastig.. Neig naar geen alcohol, wat vinden jullie?
 
 
 
Haha ja heel herkenbaar, je bent gewoon extra alert op je lichaam. En achter elk steekjes zoek ik weer iets. ?
Wel ideaal dat je je eisprong zo duidelijk voelt Anne!
@nellyk ik laat nu alchohol helemaal even staan. Maar dit is omdat ik gelezen heb dat dit de innesteling weer negatief kan beïnvloeden. Op het begin letten ik daar niet zo op. Maar nu het toch wat langer duurt laat ik alcohol toch maar even staan. Ik zeg vaak dat ik dan de bob ben ofzo. ? 
 
Terug
Bovenaan