N.O.D. rond 6 april

@Katieee... welke clearblue variant heb jij gebruikt? Die extra gevoelige die ook knipperende smileys geeft als hij iets meer maar nog geen piek? Ik heb 2 rondes Sensitest geprobeerd (nooit een duidelijkere streep dan de controlestreep) en deze ronde de clearblue. Heb al 5 dagen een knipperende smiley maar nog steeds geen stilstaande smiley wat een piek moet betekenen.. Ben echt bang dat ik helemaal geen eisprong heb na al die onduidelijke testen steeds. Voel namelijk ook helemaal geen eisprong symptomen :(
 
Hoi Marina, ik heb in de eerste 2 rondes ovulatietesten gebruikt van de action, deze gaven ook alleen een streepje. Hierbij had ik altijd wel een oplopend streepje maar het streepje werd bij mij ook nooit zo donker als de controle lijn.. Ik heb inderdaad ook de gevoelige van clear blue! Bij mij was het juist andersom. Ik had gisteren nog een rondje. En vandaag opeens een stilstaande smiley, ik had verwacht eerst een knipperende te krijgen.. Wanneer verwacht jij je eisprong? Ik voel verder op dit moment ook helemaal niks, dus ik vind het ook heel lastig te bepalen wanneer de eisprong precies is. Dit kan geloof ik nu binnen 48 uur zijn?Liefs
 
Volgens mij is je eisprong tussen nu en 48 uur, maar aangezien sperma 3-5 kan leven in je lichaam lijkt mij vandaag en morgen klussen goed. Spannend hoor!!
Ik heb een cyclus van 38-40 dagen, vrij lang dus. Houd mijn cyclys bij in een app en zou mijn eisprong morgen moeten hebben. Had dus eigenlijk al wel een stilstaande smiley verwacht ondertussen. Ben zondag 18 maart begonnen met testen (negatief) en vanaf maandag 19 maart iedere dag een knipperende smiley, dat is dus al 5 dagen op rij.. Omdat ik het niet vertrouw ook maar sensitest gedaan gister (streepje maar niet zo donker als controletest) en vandaag (geen streepje) dus ik weet niet meer wat ik nu moet geloven of denken. Zou fijn zijn als mn ovulatie gewoon voelde haha :)
 
Oh ja dan snap ik inderdaad dat het dan verwarrend is! Misschien dat je de smiley morgen ochtend krijgt, of test je 2x op een dag? Ik houd het ook bij in een app en had mijn eisprong vandaag verwacht, dus ik maakte me gisteren ook al wel een beetje zorgen toen ik een rondje te zien kreeg. ? Misschien dat je net je piek hebt gemist? Ja dat lijkt mij ook ideaal! De afgelopen maanden mijn eisprong niet gevoeld, en vandaag ook niet.. 
 
 
Hee Katieee,
Ik merk dat het bij mij op een gegeven moment een moetje wordt. Dus wij klussen vanaf ong 4 dagen voor de verwachte ovulatie om de dag. Dus ongeveer 3 x rond die tijd. Anders vind ik het niet leuk meer....
En op zich moet dat genoeg zijn! Komt vast goed.. laten we hopen dat het deze maand voor ons ook eindelijk raak is.
 
Hai allemaal!
 
Ik ben nieuw hier en zijn deze maand bezig voor de 2de ronde.
spannend hè?! Hoop dat jullie allemaal een goede test in handen hebben straks!!
 
liefs
 
Hi Denies, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor! Dat hoop ik ook!?
Nu weer even opbrengen om twee weekjes geduld te hebben..?
@gebruiker10069026 gezellig dat je mee schrijft! Jaa zeker spannend! Wanneer verwacht jij je NOD?☺️
 
Haaai! Wat heb ik een lange naam.. zie ik nu pas. Even aanpassen straks.
 
@katiee ik verwacht mijn NOD op 5 april. Spannend! Heb alleen mijn ovulatie nog niet kunnen vinden met de ovu-testjes. Dus even doortesten. wel gek, want ik voel echt wel van alles in mn buik..
 
 
 
Terug
Bovenaan