Na de bevalling

@ Bibi

oei, das voor mij ook een lastige omdat ik mij als admin heb moeten aanmelden... Volgens mij kan je bij " inloggen"  (bovenin) klikken voor registeren en dan moet je je gegevens invullen..

Succes!

Hai Gea, lastig. Heb je een foutmelding? Heb je je via de link in je e-mail gebruikt?

hoi, ja ben dan ingelogd maar wil dan bijv nieuw onderwerp plaatsen en dan kan k die link weer niet vinden

je account staat actief dus dat is wel goed gegaan Gea ... als je bent ingelogd kan je in een onderwerp posten en evt nieuw onderwerpen aanmaken.. dan heb je die link niet meer nodig

Als je wilt reageren op een  bestaand onderwerp klik dan: "post reply"

Als je een nieuwe onderwerp wilt aanmaken klik dan op: "new topic"

Wat denken jullie van 1 januari? We zijn de december mamma;s en dan is december voorbij...

Mocht het zijn dat je toch in januari bevalt zit je nog steeds met hetzelfde groepje online op het nieuwe forum en kunnen de nieuwe mamma's die al waren bevallen  ook al hun verhalen kwijt van de baby's...

Weekee, Wil je  t forum samen doen  met me? hahahahahaha... dalijk is t 1 jan. en zit ik in t ziekehuis hahahahahahaha

Nou, ik heb me net geregistreerd. Hoop dat ik het goed gedaan heb. Ik heb alle voorkeuren onderaan gelaten zoals het was, is dat goed ?
Oh ja, ik heb ook mijn eigen naam gebruikt, Debby
Het nieuwe forum wordt op die manier gelijk al persoonlijker, hè, iedereen gebruikt geloof ik zijn eigen naam.

Terug
Bovenaan