Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

Hoi Maggie en Sweety.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom bij de groep

marielle, ik heb ook krampjes hoor, hoort er bij (zij de mevr. van moeders voor moeders ook) Rond mijn NOD had ik echt hele heftige krampen en als ik nu moe ben of me gewoon te druk heb gemaakt wil ik ook nog wel eens krampjes krijgen.
Verder verloopt het goed. Weinig klachtjes, wel wat moeier en veel boertjes laten.
heb tot nu toe geen last gehad van mijn borsten, maar vandaag begon mijn tepel en tepelhof toch wel gevoelig te worden.
Ben wel aan het aftellen tot dat ik naar de vk mag, kan gewoon niet wachten
Kreeg vandaag wel even de schrik, had een kleine aanrijding met de auto, er dook er eentje achterin. Gelukkig had mijn auto geen enkel krasje (die van haar wel, maar dat is haar probleem) en heb ik hem vandaag dus gelijk gedoopt als babyproof
Maar ik besefte toch wel dat hoewel je zelf voorzichtig probeerd te rijden je toch wel kwetsbaar ben. Zeker als je zwanger bent. En dan te bedenken dat ik zo'n  400 km in de week binnen de bebouwde kom rij.
Maar snel van me afzetten denk, anders heb ik toch een probleem met mijn werk.

Zoals zovaak bij mij is het weer een veel te lang verhaal geworden

Groetjes Natalie

Hallo mama's!

Ik zal me eerst even (in het kort) voorstellen:
Ik ben Bianca, 27 jaar, getrouwd en moeder van een zoontje van 2.

Na 8 maanden oefenen ben ik eindelijk zwanger! We hebben het eergisteren ontdekt. We konden het gewoon niet geloven en zijn na de eerste positieve test naar de winkel gescheurd om een test van een ander merk te kopen. En ja hoor, weer positief! Helemaal blij, maar toch nog heel onwerkelijk.

We hebben het gelijk die avond aan ons ouders verteld. Die waren ook helemaal door het dolle heen. Voor de rest wachten we nog even. We hebben allebei een zusje en die zullen het wel binnenkort te horen krijgen. Over 3 weken gaan we met mijn ouders en zusje skieen in Frankrijk dus dan gaan we het zeker vertellen.

Ik begin nu eindelijk aan het idee te wennen! Het heeft voor mijn gevoel zo lang geduurd dat ik het gewoon niet kan geloven. Maar nu luister ik ook veel bewuster naar mijn buik en dan voel ik het ook gewoon.

Ik hoop dat alles goed gaat maar daar moet ik gewoon vanuit gaan, dat is het beste.

Ik ben 16 oktober uitgerekend. Het lijkt me erg leuk om met jullie alle leuke en minder leuke dingen te delen.

Wordt een geweldig jaar voor ons allemaal!

Groeten,
Bianca

Hoi Bianca

Onwerkelijk allemaal he
Maar van harte gefeliciteerd hoor.
Ik teste na 9 rondes vorige weer eindelijk pos.
Hoe zit het me jou klachtjes? hier zijn alle klachtjes eigenlijk alweer verdwenen. (maakt het nog onwerkelijker) Maarja, wie ben ik om te klagen dat ik geen klachtjes heb, de meeste zouden ervoor tekenen.

Groetjes natalie

hoi allemaal,

voor iedereen GEFELICITEERD!!! met jullie zwangerschap.
ik durf me ook te melden op het zwanger forum, zal ff kort mijn verhaal vertellen:
ik heb een dochter van 3 en wil al een tijdje een 2e van de zomer was ik zwanger en helemaal gelukkig, maar helaas kregen we met de 10 weken echo te zien dat ons kindje niet meer leefde. toen raakte ik in december weer zwanger, maar ook dit werd met 6 weken een miskraam, nu ben ik 4 weken later weer zwanger, helemaal geweldig natuurlijk, maar ik had meteen ontzettend buikpijn, dit hield 2 dagen aan, dus ik dacht echt, dit gaat weer mis, maar een hoop steun gehad van een aantal lieve meiden op dit forum, en nu is de buikpijn weg, ben ik super moe, en 's avonds hele gevoelige borsten, dus ik durf nu te hopen dat het toch goed gaat. ik ben uitgerekend op 14 oktober en mag 21 februari al een echo, vanwegen 2 miskramen en mijn onzekerheid, dus dat is wel fijn.
nou het is alsnog een heel verhaal geworden, ik hoop dat ik hier gezellig mee mag kletsen.

xx natascha

nou, ik heb toch 2 volle dagen van mijn zwangerschap kunnen genieten....tis alweer voorbij, heftige buikpijn, bloed = ongesteld.
Dus het was helaas weer niet goed, niks aan te doen das de natuur...wel heel jammer natuurlijk ben wel bedroefd, maar ja...
Volgende keer hopelijk beter!We moeten nog even door oefenen! Dus ik was weer terecht bang. Baal wel dat ik altijd gelijk heb met mijn gevoel...zucht...
maar aan de andere kant wel goed natuurlijk dat ik mijn lichaam zo goed ken!

Jullie allemaal een hele goede zwangerschap gewenst en mischien tot een andere keer!!!
een mooie beeb gewenst in oktober hoor!!

liefs van sweety

Hallo allemaal!

jeetje!!! Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken op deze forum en allemaal nieuwetoekomstige mama's!!!

Maggie, Bianca marielle en Sweety (ik hoop dat ik niemand vergeet) GEFELICITEERD!!!!!! Wat onwerkelijk nog he???? Maar helemaal geweldig, echt het mooiste wat je mee kan maken! Geniet allemaal van jullie zwangerschap!!

Nathalie: Hoi hoe gaat het met jou?? Ook moe las ik, ik vind het ook een andere moeheid als normaal! Ook steekjes in je onderbuik als je te druk bezig bent geweest of je druk hbt gemaakt?? Hoe reageerde je zusje?????

Zoals ik al verteld had afgelopen week de ouders uitgenodigd voor een etentje ( net zoals de rest! hihi) en heb un dus de kaart gegeve met een rijstkorrel en de tekst: nu ben ik nog maar zo klein, wil je over 9 maanden mijn oma zijn. De oma's kregen tranen in jhun ogen!Ze waren zoooo blij! dus dat was erg geslaagd. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik speentjes gekocht met de tekst oma's schatje en deze gegeven dat was ook erg leuk!!!!!!

Wat gezellig zoveel meiden! allemaal zwanger!!! Zijn jullie ook zo emotioneel??? Ik begin bij elke film of serie als het maar zielig is te huilen!!!!!! Maar goed voel ik me wel! Nergens last van behalve de moeheid. Ik merk dat ik weer veeel beter kan ruiken! en ik ben soms nogal snel geirriteerd tegenover mijn vriend, dan geef ik hem meteen een "snauw "terug. en op het moment dat ik dat doe denk ik... zo bedoel ik het niet! maar gelukkig vind hij dat niet erg.

Hij heeft gister een Doppler voor me besteld op internet, zo kunnen we straks samen naar het hartje luisteren! erg leuk, verheug me er echt op! Ook heb ik me gister opgegeven voor moeders voor moeders, iemand hier ervaring mee???

Ook las ik er dat een hoop zwanger zijn van hun tweede kindje, wat leuK! ik ook! wat een gek idee he? straks nog zo'n kleine uk erbij?

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Ik heb het druk 3 logeetjes! dus ik denk dat ik weinig tijd heb om te lezen wat julie schrijven, dus tot zondag avond \ofzo!

liefs jessica

Oh sorry sweety,

Ik lees het nu pas, wat rot voor je!

Heel erg vervelend als zoiets gebeurt,

Ik wens je heel heel veel sterkte en ik hoop dat het de volgende keer wel goed mag gaan!

sorry meid!

liefs jessica

hoi   allemaal,

Wat staat er weer een boel bij na het weekend.
Begin steeds meer zwangere mensen om me heen te zien. Hebben jullie dat ook? Haha!
Alsof het lot ermee speelt.
Ik moet zeggen, ik kan niet klagen. Voel me goed en heb niet zoveel last van misselijkheid. Af en toe wel erg moe en inderdaad krampen als ik me ergens druk over maak.

Wordt trouwens tijd dat ik het aan mijn ouders ga vertellen, want de stress en angst daaromheen werkt niet echt mee.
We hebben van het weekend slabjes en spenen voor de opa's en oma's gekocht die we hen gaan geven. Erg leuk!
Ik vind alleen niet echt een geschikt moment om het te vertellen. soms denk ik: nu ga ik het zeggen, maar een seconde daarna denk ik: laat ook maar even.
We wilden het van het weekend wel al aan mijn schoonouders vertellen, maar die waren helaas nog niet thuis. Valt allemaal niet mee om het zo lang stil te houden.

Sweety: Ik wens je heel veel sterkte en succes toe! En hopelijk vlug tot gauw.

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan