Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

hoi   allemaal,

Wat staat er weer een boel bij na het weekend.
Begin steeds meer zwangere mensen om me heen te zien. Hebben jullie dat ook? Haha!
Alsof het lot ermee speelt.
Ik moet zeggen, ik kan niet klagen. Voel me goed en heb niet zoveel last van misselijkheid. Af en toe wel erg moe en inderdaad krampen als ik me ergens druk over maak.

Wordt trouwens tijd dat ik het aan mijn ouders ga vertellen, want de stress en angst daaromheen werkt niet echt mee.
We hebben van het weekend slabjes en spenen voor de opa's en oma's gekocht die we hen gaan geven. Erg leuk!
Ik vind alleen niet echt een geschikt moment om het te vertellen. soms denk ik: nu ga ik het zeggen, maar een seconde daarna denk ik: laat ook maar even.
We wilden het van het weekend wel al aan mijn schoonouders vertellen, maar die waren helaas nog niet thuis. Valt allemaal niet mee om het zo lang stil te houden.

Sweety: Ik wens je heel veel sterkte en succes toe! En hopelijk vlug tot gauw.

Groetjes Marielle

hoi   allemaal,

Wat staat er weer een boel bij na het weekend.
Begin steeds meer zwangere mensen om me heen te zien. Hebben jullie dat ook? Haha!
Alsof het lot ermee speelt.
Ik moet zeggen, ik kan niet klagen. Voel me goed en heb niet zoveel last van misselijkheid. Af en toe wel erg moe en inderdaad krampen als ik me ergens druk over maak.

Wordt trouwens tijd dat ik het aan mijn ouders ga vertellen, want de stress en angst daaromheen werkt niet echt mee.
We hebben van het weekend slabjes en spenen voor de opa's en oma's gekocht die we hen gaan geven. Erg leuk!
Ik vind alleen niet echt een geschikt moment om het te vertellen. soms denk ik: nu ga ik het zeggen, maar een seconde daarna denk ik: laat ook maar even.
We wilden het van het weekend wel al aan mijn schoonouders vertellen, maar die waren helaas nog niet thuis. Valt allemaal niet mee om het zo lang stil te houden.

Sweety: Ik wens je heel veel sterkte en succes toe! En hopelijk vlug tot gauw.

Groetjes Marielle

hoi allemaal!

Knuipke: er staat idd heel erg veel op na het weekend! En ik zie ook steeds meer zwangeren om mij heen, overal! Ik kan echt niet wachten totdat ik trots met mijn buik rond kan lopen! Erg leuk dat we allemaal in de zomer met zo'n mooie 6 maanden buik lopen! hoop dat het niet te warm gaat worden, ik kan van mijn 1e zwangerschap nog herinneren dat ik de hitte niet kwiojt kon, maar was toen al 8 maanden. Wat balen dat je dan eindelijk het wilt vertellen aan je schoonouders..... zijn ze er niet! ik hoop dat je snel weer een mooie momentje vinden kan dat je het ze  kunt vertellen.

Nathalie: hoe is het met jou????Nog steeds zo moet?Wanneer krijg je je echo ookal weer?

Met mij gaat alles nogsteeds goed. Vandaag even een bezoekje bij de huisartsgehad. Voor mijn duizelig heid, heb er soms toch best last van, voor op mijn werk. Ik werk als groepsles deocente bij een sportschool dus best veel in beweging, maakte me er toch een beetje zorgen over gezien het sporten en de duizeligheid. Ik wilde toch even mijn bloeddruk laten checken. maar alles goed nog wat andere dingen na gekeken, moet nu nog even mijn bloed laten testen( dezelfde testen die je via de VK moet doen) zal wel goed zijn maar dan ben ik tenminste rustig. Ik doe natuurlijk wel erg rustig aan nu met sporten en mijn zware lessen laat ik de komende weken even vervangen( misschien wel de komende 9maanden) Dokter vertelde dat de energie en voedingstoffen echt eerst na het vruchtje gaan en de restjes krijg ik, dus sporten kan echt geen kwaad. Maar rustig aan doen zodat ik niet uitgeput raak.

Hebben jullie ook zo heerlijk genoten van het heerlijke weer dit weekend??????

Liefs jessica

Hoi Meiden

Hier alles goed. Heb alleen heeeelll erg veel last van mijn darmen (heb prikkelbaar darm syndroom PDS) Dus dat verergerd de vermoeidheid alleen maar. Als ik te veel doe op een dag dan beginnen ze te krampen en dan kan ik geen kant meer op.
Dus, conclusie, veel slapen, zo lang mogelijk in bed blijven liggen en zo mogelijk een middagslaapje. (voel me soms net zo'n oud mensje ) Gelukkig heb ik een eigen bedrijfje waar ik zelf mijn tijden in kan delen. Ik werk nu dus meestal 's ochtends dan even pauze en plat liggen en dan 's middags gewoon wat langer door. Moet vanavond werken van 4 vanmiddag tot 10 vanavond dus vanochtend lekker uitgeslapen, gedouched, nu even achter het forum en straks het huis een beetje opruimen, dan nog even plat en dan weer door. Ach, we moeten er iets voor over hebben toch, en waarschijnlijk is het over een paar weekjes weer veel beter als het HCG hormoon weer ietsjes daalt, dat heeft namelijk zo'n invloed op mijn darmen.

Zo te lezen gaat het bij iedereen wel goed. Houden zo he meiden

Groetjes Natalie

Hallo dames!
Wat een spannende verhalen allemaal! Ik weet sinds een paar weekjes dat ik zwanger ben en sindsdien speur ik alles af op internet wat er maar mee te maken heeft! Zo kom ik dus op deze site en dit forum. Ik ben nu  net 6 weekjes zwanger, heel pril allemaal en het is erg gaaf, maar ook doodeng. Vorige week bij de ha geweest omdat ik zoveel last van krampen en pijn in mijn buik had, dus hij dacht dat het ook een dreigende miskraam kan worden! Wel even gecheckt of het niet mijn blindedarm of een buitenbaarmoederlijke was en dat is gelukkig niet zo. De krampen zijn nu wel een stuk minder en lijken vooral op de kwaaltjes die er nu eenmaal bij horen. Vooral als ik gespannen ben, speelt het op. Mijn vriend is ook helemaal enthousiast. We zijn beiden 31, dus het werd weleens tijd
Als alles goed gaat, ben ik rond 12 oktober uitgerekend. Zo spannend!

Iedereen heel veel succes en  hopelijk hebben  we vooral weinig last en veel plezier!

Hoi allemaal,

Ik zit even in een dip.
Ik heb vanmiddag aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben.
Die waren er dus niet zo blij mee. Ik kreeg eerst een hele preek van mijn moeder en nu heeft ze besloten om mij maar te negeren. En mijn vader heeft er daarna niet veel meer op gezegd. Ik hoop dat het over een tijdje allemaal bijtrekt.

De broers van mijn vriend reageerden gelukkig wel héél leuk. En ook mijn nicht vindt het keileuk voor ons.
Nu alleen nog mijn schoonouders op de hoogte brengen, maar daar ben ik niet zo bang voor. Duimen dat ze komend weekend wel thuis zijn.

Hoe gaat het met iedereen?

Groetjes Marielle

Hallo allemaal!

Hoe gaat het met  jullie?
Met mij gaat het wel goed maar de vermoeidheid slaat al behoorlijk toe! Jeetje!
En ik ben ook nog eens erg verkouden dus dat werkt ook niet echt mee.
Mijn zoontje van 2 is ook niet lekker en is dus hangerig en slaapt niet lekker. Niet echt lekker alles bij elkaar! Maar ik ben zo blij dat ik het allemaal voor lief neem!

Verder gaat het allemaal goed. Ik heb alleen vreselijke last van verstopping. Daar word ik echt niet blij van... Ik heb er spul voor maar fijn is het niet...

Hebben jullie nog last van kwaaltjes?

Oh, ik kan me er al op verheugen dat ik straks weer een dikke buik heb. Ik vond de vorige zwangerschap ook echt heerlijk. Ik was zo trots! Hoop dat het dit keer allemaal weer net zo spoedig verloopt als de vorige keer.

En het lijkt me ook zo leuk als mijn zoontje het straks begrijpt. We hebben nu nog niks verteld. Hij is net 2 en ik denk dat hij het nog helemaal niet begrijpt. We wachten wel tot ik een dikke buik krijg.

Marielle, mag ik vragen waarom je ouders er niet blij mee zijn? Dat lijkt me echt niet leuk. Zoiets is juist leuk om met je moeder te delen...

Nou, ik ga weer even bijkomen op de bank want ik ben erg druk geweest vandaag.

Groetjes!

Hoi

Ik denk dat mijn moeder zo reageert omdat ze het erg vroeg vindt. Maar ja, wij staan er met z'n tweetjes wel helemaal achter en zijn dolgelukkig. Dus vind ik het best wel vervelend dat mijn moeder daar niet blij mee is.
Misschien moet ze ook nog even van de eerste schrik bekomen en gaat het daarna beter. Zal het allemaal maar even afwachten en kijken hoe het gaat lopen.

Ik heb ook last van kwaaltjes. Heb last van buikkrampen en mijn borsten doen aardig pijn. Heb alleen wel het geluk dat ik niet `s morgens wakker wordt en meteen naar het toilet kan rennen.

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan